2012-07-22, 10:47
Medlem
Söndags sludge:
Seven Sisters Of Sleep s/t.

Efter det åker Unearthly Trance - The Trident på, i mitt tycke deras bästa platta. Söndagar passar fan sludge och elakare doom jävligt bra.
Citera
2012-07-22, 16:26
Medlem
Bortgångs avatar
Electric Wizard - Chrono Naut

Dugligt svängig den med
Citera
2012-07-22, 19:37
Medlem
Snailking - Shelter

Fan så iniröven bra detta gäng är. Introducerade dem för brorsan och han blev frälst.
De får fan pallra sig till karlstad!
Citera
2012-07-22, 22:43
Medlem
damnLFOs avatar
Ocean Chief - Sång
Mjölbys finest! Sinnessjukt tung doom
Citera
2012-07-23, 00:13
Medlem
Acid Witch - Cauldron Cave
Citera
2012-07-23, 22:59
Medlem
JosephMerricks avatar
Vad tyckte alla om High on Fires nya skiva (ok den är inte så ny, men jag köpte den just)? Ingen direkt som kommenterat den här vad jag kan se.
Anser själv att det finns några riktiga guldkorn, exempelvis det 4e spåret Madness of an architect. Att skivan dessutom är ett konceptalbum med den mest skruvade historian är ju för bra för att vara sant.

NP: High on Fire - Madness of an Architect
http://www.youtube.com/watch?v=XRNvpKKRoLE
Citera
2012-07-23, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JosephMerrick
Vad tyckte alla om High on Fires nya skiva (ok den är inte så ny, men jag köpte den just)? Ingen direkt som kommenterat den här vad jag kan se.
Anser själv att det finns några riktiga guldkorn, exempelvis det 4e spåret Madness of an architect. Att skivan dessutom är ett konceptalbum med den mest skruvade historian är ju för bra för att vara sant.

NP: High on Fire - Madness of an Architect
http://www.youtube.com/watch?v=XRNvpKKRoLE

Är ju rätt många som kommenterat den längre bak i tråden. Undertecknad inkluderad. Har bara sett positiva omdömen/rena hyllningar.

Och vad ska man säga? Hur bra som helst!

Ingen som lyssnat in sig på Seven Sisters Of Sleep? Gillar detta band skarpt, har nämnt dom några gånger nu och rekomenderar dom skarpt till er som gillar Eyehategod exempelvis.. Kolla upp!

Np: Seven Sisters Of Sleep - High Priest
Senast redigerad av yxan 2012-07-24 kl. 00:04.
Citera
2012-07-25, 00:14
Medlem
Bortgångs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yxan

Ingen som lyssnat in sig på Seven Sisters Of Sleep? Gillar detta band skarpt, har nämnt dom några gånger nu och rekomenderar dom skarpt till er som gillar Eyehategod exempelvis.. Kolla upp!

Np: Seven Sisters Of Sleep - High Priest

Jag har varit riktigt intresserad av dom grabbarna ganska länge nu, tror faktiskt jag tipsat om dom tidigare i tråden, grymt bra band
Citera
2012-07-25, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bortgång
Jag har varit riktigt intresserad av dom grabbarna ganska länge nu, tror faktiskt jag tipsat om dom tidigare i tråden, grymt bra band

Måste fan missat det, nå hursom jävligt grymt band och mäktig platta. Längtar hem från jobbet duktigt nu alltså.. Shrinebuilder, High On Fire och Neurosis ingår i kvällens planer. Tilsammans med städning och gräsklippning, fy fan.. Hade suttit finare med oxy+alpra lr en rökis, men nej. Här skall man föregå med gott exempel..

Np: Melvins - Billy Fish
Senast redigerad av yxan 2012-07-25 kl. 14:43.
Citera
2012-07-26, 00:22
Medlem
kvertys avatar
NP: Pallbearer - The Legend

Även gjort en cover på Gloomy Sunday som är helt ok, sångaren är väldigt skicklig.
Citera
2012-07-26, 02:45
Medlem
Np: Pilgrim - Misery Wizard

Låter väldigt sabbath, das is gutt!
Citera
2012-07-26, 17:13
Medlem
Losifers avatar
Inget banbrytande men likväl ett fläskigt sväng som man är van vid från dessa gubbar.

NP: Down - Witchtripper
http://www1.rollingstone.com/hearitnow/player/down.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in