2011-01-17, 14:12
Medlem
Din feta fetto bulle. Hoppas inte du trollar, för ditt inlägg låter inte normalt alls.

OnT: Du ska fan va glad att ha en sån brud till flickvän. Inte nog med att hon bryr sig om sin hälsa, hon bryr sig dessutom om din också, vilket hon uppenbarligen inte borde göra. För tjocka du vill bara iväg och smaska på en kanelbulle. Inte heller har du stake nog att vara ärlig och berätta sanningen för henne utan måste ljuga. Fy skäms på dig säger jag bara. Skärp dig. Man up ffs. Och hur lat måste inte du vara som inte kan komma på hur du ska fly därifrån själv.

2011-01-17, 14:17
Medlem
Enklast är väl byta tjej?
2011-01-17, 14:18
Medlem
Reaper123s avatar
Hehe, tror du hamnat i fel forumdel TS. Kolla i relationsakuten!?

Nu till problemet! Var en man och säg som det är, att du inte vill träna och är nöjd med hur din kropp ser ut!? Gillar hon inte det så är det väl bara packa väskan. Man tränar för sin egen räkning, inte för någon annans i första hand!!

Sen att det är vettigt att få lite vardagsmotion är ju en helt annan sak, men du verkar gilla sofflocket så då kör du nog vidare på det med öppna kort hellre än att sitta av tiden på kaffeterian!
2011-01-17, 14:45
Medlem
Finans.killens avatar
Grow some fucking balls?

Säg åt din kvinna att hon minsann inte kan bestämma över dig!
2011-01-17, 14:48
Medlem
freyas avatar
Var dag din brud blir tajtare är du ett steg närmare att förlora henne.
2011-01-17, 15:09
Medlem
Så att istället för att vara ärlig mot tjejen så är din idé att sitta gömd på ett badhus x antal timmar/vecka och smaska kanelbulle? Bra där. Om du ändå inte tänker träna så tror jag även din tjej håller med om att den där bullen kan du lika gärna äta hemma. Hon vill antagligen att du ska följa med för att få resultat, vilket jag tror blir svårt när du ska sitta o mysa framför datorn med en kopp kaffe istället för att faktiskt träna.
2011-01-17, 15:36
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Du kan väl sluta sitta som en kärring på en cykel och ta tag i lite fria vikter och försöka få bukt med din fetma? Det kanske känns tungt i början, men efter ett tag kommer du att vara fast av endorfinkickarna du får. Sen kommer du även se resultat på din kropp.

Fast bli starkare, snyggare, hälsosammare och samtidigt göra tjejen jätteglad var väl inte nog antar jag....

Som sagt, det gäller att hålla i och till slut är man beroende och det blir en vana att ta sig till gymmet.

Till TS:
Är man fet och ful så är det lätt att ge upp på gymmet, håll på i några månader och du är garanterat fast
2011-01-17, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaius Caligula
Eh smita ivag och smaska en kanelbulle?
Skojar du!?

Du ska fan springa och vara glad for det. Jag skulle vara glad over att ha en sadan trevlig flickvan som ger lite motivation att komma i form!

Lätt för en oinsatt att slänga ur sig massa saker.......

Om det är någon som ska vara glad så är det min flickvän, hon har tur att hon har en sån generös kille. Det är nämligen jag som betalar hennes gym kort. Som går på ca 3000.

När jag lagt fram det så här tror jag nog att dom flesta som dömer i förväg ändrar åsikt.
2011-01-17, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huskm83
Sitta och njuta av en bulle?

Seriöst? Våga börja träna istället så kommer du märka hur mycket positivt du får ut av det.

Jag vågar visst träna, varför skulle jag inte våga? Har väl andra saker för mig helt enkelt som jag anser är viktigare än träning.
2011-01-17, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Som sagt, det gäller att hålla i och till slut är man beroende och det blir en vana att ta sig till gymmet.

Till TS:
Är man fet och ful så är det lätt att ge upp på gymmet, håll på i några månader och du är garanterat fast

Nu får det banne mig va nog. Vad är det för människosyn ni har här på forumet? Kan inte en stolt halvt överviktig kille ta sig en kanelbulle om jag känner för det? Jag nedvärderar väl inte eran livsstil, Men kanske ska börja göra det. Jag vill ju inte gärna se ut som en uppblåst bodybuilder barbara docka som alla andra på det här jädrans gymmet.

Om en tjock kille sätter sig på bussen stirrar ni då? eller vad fasen är de frågan om, kan inte ni resonera som normala människor. Vilken nivå ligger ni på egentligen, har ni inte kommit ifrån sandlådan?

Om ja inte vill träna så har jag en anledning kanske flera som jag inte behöver gå in på.
2011-01-17, 17:47
Medlem
Vilken jävla toffla du är.

Säg bara att du inte vill träna, låt absolut inte henne bestämma över dig. Det är väl trots allt du som är mannen? Sen om du bestämmer dig för att verkligen börja träna så gör det för fan inte för hennes skull utan för din skull nu om du verkligen vill det.
2011-01-17, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FashionC
Nu får det banne mig va nog. Vad är det för människosyn ni har här på forumet? Kan inte en stolt halvt överviktig kille ta sig en kanelbulle om jag känner för det? Jag nedvärderar väl inte eran livsstil, Men kanske ska börja göra det. Jag vill ju inte gärna se ut som en uppblåst bodybuilder barbara docka som alla andra på det här jädrans gymmet.

Om en tjock kille sätter sig på bussen stirrar ni då? eller vad fasen är de frågan om, kan inte ni resonera som normala människor. Vilken nivå ligger ni på egentligen, har ni inte kommit ifrån sandlådan?

Om ja inte vill träna så har jag en anledning kanske flera som jag inte behöver gå in på.

Välkommen till flashback, ingen idé att börja gråta över sånt där

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in