2015-09-22, 07:50
Moderator
evilhoneys avatar
Trams och OT raderat, detta är inte en tråd som är till för att hitta på de värsta historierna i.
Notera även regel 0.06, åsikter om modereringen tas i PM med berörda moderatorer, aldrig i trådarna.
//mod
Citera
2015-09-25, 19:08
Medlem
johnjohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anuslover
Jag har gjort så mycket omoraliskt sexuellt och allt ska man nog inte nämna, men några saker är följande: Slickat och sniffat i alla mina polares flickvänners / döttrars trosor. Köpt sex av unga utsatta tjejer för extrema bdsm lekar. Pissat och skitit på tjejer. Blivit använd som toalett av tjejer och mycket mycket mer.

Men en av de sjukare händelserna som nog är en av de mest omoraliska skedde för några år sedan när jag bodde i en liten håla utanför Stockholm. Jag var mellan 25-35 år och hade chattat med en tjej på 19 från en dejtingsida. Denna tjej var typ 157 cm vägde typ 45kg blond smal JÄVLIGT sött med små toppiga bröst och liten fast rumpa. Hon hade typ blivit extremt kär i mig och vi hade chattat om jävligt mycket sex och snusk och hon sa att hon hade gjort vad som helst för mig utan gränser. Bruden var ganska trasig hade blivit utsatt för mycket och missbrukat samt någon typ av diagnos hade hon nog Men allt detta gjorde mig bara kåt även fast jag visade henne stöttning förståelse etc. Hur som helst jag var på den tiden väldigt mycket inne på Yngre & Äldre samt grov förnedring. Vi träffades några gånger och varje gång knullade jag henne alltid riktigt kärleksfullt först för att hon verkligen skulle fastna för mig vilket hon gjorde som en hundvalp. Vi pratade även mer och mer om att hon gör ALLT snuskigt för mig oavsett vad och jag gav massa exempel etc.
Hon var 19 men såg betydligt yngre ut, och alltid typ oskyldiga kläder typ. I smyg satte jag in en annons på BC med texten typ: Ung "fjortis" söker äldre gubbar perversa och med få gränser som vill ha mig som sin lilla knulldocka, älskar att serva äldre gubbar i små flickkläder som kan förnerdra mig grovt! Endast minst 60 +berätta vad ni vill göra etc. Jag tror jag fick typ 180 svar varrav 99% var ren skit med bara "snackare" men ett brev stack ut. En lång historia kort, jag börjar prata med en riktigt grisig gubbe i Stockholm, han berättar att han har typ 3 supar kompisar på 55+75 år som gärna hade varit med och gjort detta. Vi chattar och pratar i tel jag skickar bilder på henne till dom etc. Vi bestämmer träff och jag klär upp henne med rosa hello kitty trosor och jävligt flickig ut, sätter oss i bilen, jag pratar med henne i bilen och berättar hur kåt jag blir hur mycket jag älskar henne och hon bara ler och säger hon är van och att hon menar att hon gör vad som helst. Vi kommer dit det första dom gör är sätter på henne hundhalsband o koppel, hon får slicka alla i röven sedan knullar dom örfilar pissar spottar på henne HÅRT! hon gråter men använder ej stoppord. Gubbarna som alla kunde varit hennes morfar pratar om henne som en liten flicka samtidigt som de äcklar loss. Det slutar med att hon har gubb sperma i alla hål , gråter och sminket rinner och jag avslutar med att gå fram och spruta henne i munnen och hon sväljer och vi går. Jag pratar med gubben innan som vill betala som vi hade kommit överens om , men jag struntade i pengar och tackade dom för att ha uppfyllt en fantasi. Jag träffade henne ett par gånger till sen avslutade jag för att inte gå över för mycket gränser då jag vet hon hade sugit griskuk om jag velat. Ingen aning om vad hon gör idag, men förmodligen destruktivt beteende. Det jag gillade med henne var hennes mycket oskyldiga utseende späda kropp riktig Teen tjej,

Man har gjort mycket sjukt, men ovan är en sån sak där jag vet att jag var jävligt omoralisk och tände på att förstöra henne ännu mer sexuellt.

Säg att du filmade det hela!
Citera
2015-10-02, 11:13
Medlem
Anuslovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Säg att du filmade det hela!

Tyvärr gjorde jag ej det, det var väll den enda egentliga regeln hon hade att det inte skulle filmas.
Så jävla nyfiken på vad denna slyna gör idag, men gissar att jag får fortsätta runka till bilderna i mitt huvud och hoppas att någon annan lycklig snubbe får leka med henne.
Citera
2015-10-06, 18:37
Medlem
När jag var runt 12 år så snodde jag och min styvbror (som är 5 år yngre än mig) hans mammas dildo och försökte köra upp den så långt som möjligt i min fitta/hans röv. Fan helt sjukt när jag tänker på det.

Har legat med en kille från skolan när vi var i Berlin och i rummet var det 8 andra killar som sov, eller.. tror det iallafall haha.

Legat med min pappas bästa vän när jag var 16 och då var han 46.

Hade en KK som var 31 när jag var 18 och han tände på att se mig ligga med någon annan. Och efter den mannen hade knullat sönder mig så var det hans tur. Sjukt nice dock. Han var också riktigt dominant och köpte outfits och saker till mig dessutom.
Citera
2015-10-13, 08:09
Medlem
Ja va lite sådär osäker på om man skulle lägga upp någe här men efter att ha läst igenom tråden så känner jag att jag inte har varit med om de sjukaste grejerna, vaeit med om en del sjuka grejer men vissa här alltså, wow.
Citera
2015-10-14, 09:05
Medlem
1. Kom hem till en kompis för att ta några öl och bara hänga senare på kvällen kom min dåvarande flickvänn över och jag spände på henne i kompisens mammas säng och sprutade på hans pappas kudde. Gick därefter direkt ut ur dörren när tjejen ligger naken och säger detta till sonen och därav hans svar var äh skitsamma. Några timmar senare kommer hans pappa och lägger sig i det

2. En tjej var så sjukt kär i mig och fortfarande är efter lite skrivande och ett par träffar med massa härligt sex ville jag veta hur långt det kunde gå med dessa kvinnor som kärar ner sig så åkte över utan att ha duschat på 2 dagar och sa att jag tände grovt på rimjobs (tungarbete vid röven) så hon satte igång på direkten när jag kom dit. Undra hur det smakade för henne!

3. En tjej som inte ville bli tryckt i röven men sa jag hoppar upp ett hål och slutade med baksug efter 30min. Hon sög mig sedan ren ifrån hennes problem som hon skapat samtidigt som hon tände på att få känna på mig analt med fingrar o dylikt.
Citera
2015-10-14, 21:53
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik346
1. Kom hem till en kompis för att ta några öl och bara hänga senare på kvällen kom min dåvarande flickvänn över och jag spände på henne i kompisens mammas säng och sprutade på hans pappas kudde. Gick därefter direkt ut ur dörren när tjejen ligger naken och säger detta till sonen och därav hans svar var äh skitsamma. Några timmar senare kommer hans pappa och lägger sig i det

2. En tjej var så sjukt kär i mig och fortfarande är efter lite skrivande och ett par träffar med massa härligt sex ville jag veta hur långt det kunde gå med dessa kvinnor som kärar ner sig så åkte över utan att ha duschat på 2 dagar och sa att jag tände grovt på rimjobs (tungarbete vid röven) så hon satte igång på direkten när jag kom dit. Undra hur det smakade för henne!

3. En tjej som inte ville bli tryckt i röven men sa jag hoppar upp ett hål och slutade med baksug efter 30min. Hon sög mig sedan ren ifrån hennes problem som hon skapat samtidigt som hon tände på att få känna på mig analt med fingrar o dylikt.

Baksug är en myt...
Citera
2015-10-15, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Baksug är en myt...
Okej? Det hände illafall mig även om det är en myt eller inte. Hur som så fick jag skir på kuKen och lite på magen
Citera
2015-10-15, 12:42
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik346
Okej? Det hände illafall mig även om det är en myt eller inte. Hur som så fick jag skir på kuKen och lite på magen

Var uppstår suget menar du? Är det din mage som suger till sig skit?
Citera
2015-10-15, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Var uppstår suget menar du? Är det din mage som suger till sig skit?

Precis. Om nu nåt sorts "baksug" skulle kunna uppstå så skulle väl skiten sugas INÅT i henne och därmed inte vara nåt problem din jävla hobbyonanist. Det är inte baksug som är problem, det är utblås.

Och bajs på kuken får man för jämnan om man stöter ända in och har flashbackdase. Om man inte har en proffsig tjej som fastar och spolar ur sig innan. Tyvärr glest på den fronten tycker jag hehe.
Citera
2015-10-22, 06:59
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anuslover
Jag har gjort så mycket omoraliskt sexuellt och allt ska man nog inte nämna, men några saker är följande: Slickat och sniffat i alla mina polares flickvänners / döttrars trosor. Köpt sex av unga utsatta tjejer för extrema bdsm lekar. Pissat och skitit på tjejer. Blivit använd som toalett av tjejer och mycket mycket mer.

Berätta om situationerna du blev använd som toalett och sket på tjejer
Citera
2015-11-25, 13:49
Medlem
Slickade en kompis flickvän när hon låg o sov på en fest. Skulle bara gå o kolla vart hon tog vägen egentligen. Hittade henne sovandes i sovrummet i nattlinne och trosor. Nattlinnet hade åkt upp så man såg trosorna och hur musen avtecknade sig mot det tajta tyget.

Kunde inte låta bli att dra trosan åt sidan och blotta hennes härliga slätrakade fitta. Tittade på den ett tag o avvaktade. Märkte att hon sov djupt så jag började att smeka den. Tryckte in ett finger och började pulla henne. Efter ett tag kunde jag inte låta bli att lägga mig mellan hennes ben och slicka hennes fitta. Hon smakade härlig men kunde inte hålla på speciellt länge med tanke på risken att bli upptäckt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in