Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-04, 13:15
  #85
Medlem
Hm. Ja. Måste nog vara de 20 - 30 000 kr jag la på dessa "lyxhoror" på Mallorca för en massa år sedan. Brudarna var som hämtade från valfri Playboy (om inte bättre). Dock var sexet extremt sämst och ja... det sved i plånkan den resan!
Citera
2012-09-04, 17:45
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Well done. I'm impressed )


Tackar...
Citera
2012-09-05, 02:43
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djurvan1
Hängde på ett jättesnyggt luder en gång. På vägen till hennes behandlingsrum göttade jag mig riktigt vid tanken på att snart få dyka in i en djup varm brunn och leka med underbara tuttar. Väl i sängen ville hon inte ta av sig trosorna och höll sig om ansiktet som om hon var rädd. Jag hade åkt på en Transa! Det hade aldrig hänt mig tidigare, men jag tyckte det var en kul grej. Hoan visade upp en ståtlig kuk och ville jag skulle suga den. På med en kådis och - ja varför inte. Eftersom jag blev slapp av chocken frågade jag om hoan kunde knulla mig. Sagt och gjort - men det gjorde ont som fan. Skönt att jag inte är bög, det var ingen höjdare. Att sätta på henne (honom?) i arslet hade jag ingen lust (kraft) till, så hoan fick suga av mig. Ett sjukt ligg, men ok och annorlunda.

Haha jäkla sköning, den där historien gjorde min dag. Kul att höra att öppenheten är så utbredd! Jag själv hade aldrig kunna gjort nåt sånt..
Citera
2012-09-05, 15:25
  #88
Medlem
Efter att ha läst igenom tråden antar jag att jag inte behöver hålla igen... så kör väl då. Förutom 30 000 kr-hookers på Mallis 2007 så har vi väl ett par andra.

1. Träffade en tjej via nätet... på något fjortiscommunity. Jag var väl kanske 17 - 18 eller nåt sånt. Hon sa att hon också var 18. Lite senare träffade jag henne, och det visade sig att hon var en självmordsbenägen problemunge på 12 - 13 bast och hade en tillfällig permission från sitt behandlingshem i Ekjö på typ någon timme. Vi gick en sväng på stan och av en händelse råkar jag dunka på henne så förbannat... mun, röv, fitta, you name it! Många månader senare ringer hennes mamma och härjar om att jag eventuellt kan ha gjort hennes dotter gravid. Jag skämdes, men har inte hört nåt sen dess, så jag antar (och hoppas) att det inte var så.

2. Knullade på en brud (som var 15 år, jag vad typ... 20) måååånga måååånga gånger, när jag skulle hämta henne och köra henne till hennes pojkvän. Hon ville även bli tillsammans då hon tydligen hade fått känslor för mig. Men det gick inte för sig - vad hade min flickvän sagt om det liksom?

3. Vid ett annat tillfälle (tror jag var typ 17/18 år gammal då) började jag hänga med en brud... endast som polare, för jag hade flickvän. Vi umgicks en del men inget hände. Tror inte hon visste om min flickvän heller. Vi pratade mycket och om det mesta och det kom fram att hon var oskuld och ville vänta på den rätta. En kväll när jag hade varit på fest frågade hon om jag ville komma förbi, vilket jag såklart gjorde. Och ja... allt slutade med att jag tog hennes oskuld, dunkade på henne så bara förbannat o.s.v. Några veckor senare gick rykten om att jag var tillsammans med henne (trots att jag bara låg med henne den enda gången)... tydligen hade hon glatt berättat det för sin mamma, som berättat för alla sina kollegor och alla andra människor i hennes omgivning. Anledningen till att jag träffade denna brutta var dessutom för att jag var polare med hennes brorsa och dennes polare. Så tills slut fick min flickvän reda på det och jag blev singel sådär plötsligt igen.

4. Satte på min bästa kompis (och bandmedlems) flickvän MÅNGA gånger... hade förvisso varit tillsammans med henne själv innan, men det hör väl inte till. Hon var även en såndär "moralisk hårdfeminist" som ville smyga med det för sina tjejpolare, så att dom inte trodde att hon var en som föll för sånna där förtryckande män!

5. Dunkade på en morsa och en tvåbarnsmorsa, samt min dåvarande flickvän inom typ två dagar.

6. Den första morsan dunkade jag på när hennes unge låg typ en meter bort och sov.

7. Den andra morsan slog jag gul och blå (på hennes begäran såklart) under sexet... när hennes två barn sov i rummet bredvid. Hamnade även med denne brud hemma hos hennes chef (när hennes chef var bortrest, och denne brud skulle vattna, mata hennes djur o.s.v) och knullade sönder typ halva stället... hade så jävla ont i kuken efteråt (bruden i fråga var galet jävla hårdhänt, typ) så den var typ som ett enda blåmärke. Hade problem med att gå på toa/sitta under typ en hel vecka efteråt. Fick komma med dåliga ursäkter när flickvännen ville ligga! :P
Citera
2012-09-06, 22:26
  #89
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Jag har rasblandat med kurder och negrer. Fel och omoraliskt, men ack så skönt...
Citera
2012-09-09, 16:45
  #90
Medlem
Hamnade i säng med ett gäng killar som knullade vilt allt filmades av killarna och spreds bland kompisarna. Skämmit men eftersom jag gillar kuk så står jag ut med ett och annat sms med typ Hej Hora eller Knull ludret
Citera
2012-09-10, 07:39
  #91
Medlem
Jag och min bästa kompis hade en del sjuka lekar när vi var små (9-12 år) b.l.a. slickade vi varandra en gång, onanerade ofta tillsammans o.s.v.

När jag var 16 år tappade jag oskulden med min första pojkvän, (som jag bara var tillsammans med för att ha en pojkvän typ) dagen efter söp jag och min bästa vän oss stupfulla och knullade med två mörkhyade fotbollsspelare. Dagen efter det gjorde jag slut med den stackars pojkvännen över msn. Det här är verkligen ingenting jag är stolt över, men de flesta tonåringar har väl en liten kris när de växer upp. Dock kan jag skratta åt det här i efterhand, men tror inte att exet gör det..

Några månader efter det här hände var jag på krogen och stötte ihop med en kompis pojkvän. Jag var också då väldigt full och kände inte riktigt igen honom så jag frågade vad han hette och han svarade Filip (det var inte hans riktiga namn men full som jag var gick jag på det). Glatt följde jag med honom hem på lite högljutt sex medan hans mamma låg i rummet bredvid. På morgonen fattade jag att det var kompisens pojkvän jag legat med. Så jag stal hennes sminkväska (fråga mig inte varför, var väl lite omtumlad) och stack iväg till apoteket och köpte ett dagen efter piller. När hon några dagar senare hade fått nys om att vi hade gjort något (hennes kompis hade sett oss på krogen) bad jag om ursäkt och ljög henne rakt upp i ansiktet att vi hade hånglat på krogen men inget mer än det. Hon gick på det och var tillsammans med honom i någon månad till innan hon fattade att han var ett svin. Dock tror jag aldrig hon fick reda på vad som egentligen hände mellan oss. (Är inte heller så värst stolt över det här.)

Sen har jag väl inte gjort så mycket snuskigt i sänghalmen precis. Min pojkvän undersökte mig en gång med en ficklampa eftersom jag trodde att jag hade kondylom. (Det hade jag också, både klamydia och kondylom, och senare en svampinfektion samt livmoderhalsinfektion.) Min pojkvän hade också hunnit bli smittad. Så där fick jag det straffet efter att ha knullat med andras pojkvänner.
__________________
Senast redigerad av maandz 2012-09-10 kl. 07:41.
Citera
2012-09-12, 15:25
  #92
Medlem
Lelles90s avatar
Jag och min kompis tog hem två chickas och smattrade i samma rum..
Citera
2012-09-12, 15:39
  #93
Medlem
Zcapegoats avatar
Det måste nog vara att jag använder filmen på mordet på Sergei Yatzenko (3 guys 1 hammer i folkmun) som porrfilm, och att jag njuter riktigt mkt av den och brukar väta ner det jag nu har under mig.
__________________
Senast redigerad av Zcapegoat 2012-09-12 kl. 15:50.
Citera
2012-09-12, 18:23
  #94
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Det måste nog vara att jag använder filmen på mordet på Sergei Yatzenko (3 guys 1 hammer i folkmun) som porrfilm, och att jag njuter riktigt mkt av den och brukar väta ner det jag nu har under mig.

Jag skulle kunna göra lika dant om det fanns en 3 girls 1 hammer, jag njuter verkligen av att se sadistiska, våldsamma kvinnor in action som torterar skiten ur en man (eller dödar), så jag förstår precis hur du känner dig.
Citera
2012-09-12, 20:08
  #95
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag skulle kunna göra lika dant om det fanns en 3 girls 1 hammer, jag njuter verkligen av att se sadistiska, våldsamma kvinnor in action som torterar skiten ur en man (eller dödar), så jag förstår precis hur du känner dig.

Lucky me som är bisexuell.
Citera
2012-09-12, 21:05
  #96
Medlem
Knullat min tjej framför hennes lillasyrra (10år) i soffan. Hon sov inte utan låg under täcket och tittade på medans tjejen sög och blev knullad.

Knullat otaliga gånger med hundtikar

Sugit kuk när jag var 10år (han var 13)

Ätit min egen säd

Strypt tjejer under sex så de svimmat (båda var med på det)

Runkat på morsans jobb framför en kvinna som var 30 år äldre än mig. Hon såg inte...men det gjorde hon. sneglade på mig och såg kåt ut. Jag var 13
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback