Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-22, 04:55
  #205
Medlem
Gjort allt möjligt snuskigt ingenting är heligt.

En sak som dock hade lite efterbränna dock var julfesten på mitt jobb.
Vi avsluta kvällen på en bar. Varit och beställt lite mer dricka kommer tillbaka till vårat bord så har någon 50+ kärring setat sig där å whina om hon ville ha kuk eller något liknande till en av mina jobbkamrat(som tyckte det var jävligt jobbigt) och dom säger åt mig och sätta på henne ja bara syna henne sen sa hon kom så går vi på toa. Tänkte varför inte bara till å köra då.

Låset var trasigt fick väll en 5st chockade tjejer på besök där en 25 åring står å spättar på en tant. Hon följer med till vårt borde och arbetskamraterna tjatar till henne a hade han stor kuk å diverse saker å hade skoj över det hela jag var rätt oberörd tills hon peka ett gäng som satt några bord bakom det var tydligen hennes man...

Hon sa hennes tjejkompisar ifrån nån annan stad var på besök så hon hade en lägenheten som hon skulle sova i å fråga om jag skulle med dit och jag gick med på det. Bra drag vare i henne squirta å hade sig. Men på morgon ringer hennes son ett år yngre än mig å hade en dotter som var 2 år äldre. Var strandad i en annan stad med en tant pinsamt kallprat på morgonen kan man säga! Innan jag hitta något tåg som förde mig hem. Och kollegorna hade ju kul åt det i några veckor
Citera
2013-01-26, 03:36
  #206
Medlem
Har varit nära att knulla med kusiner och lite sånt.

En annan rolig story va med mitt ex som va riktigt jävla irriterande vilket ledde till att jag sparkade ut henne. Ett par dagar efter vi gjort slut så ringer hon och vill knulla en sista gång. Jag drar upp till henne, vi dricker lite och sen knullar. Hon somnar, jag klär på mig och lämnar 50 kronor på hennes nattbord och drar därifrån. Har inte hört från henne sen dess hehe
Citera
2013-01-28, 22:22
  #207
Medlem
Soltorkads avatar
Onanerat till Boku no Pico, Shota (Loli fast tvärtom) anime. Inget jag är stolt över... Och jag är inte ens pedofil.
Citera
2013-01-28, 23:07
  #208
Medlem
Varit hög och knullat mitt ex, de va la de värsta, en gång knulla vi i en hiss!
Citera
2013-01-29, 10:17
  #209
Medlem
greenplants avatar
Oj, ja det finns trevliga berättelser här. Kan väl berätta om några jag också då! Dessa hände tidigare i mitt liv ska tilläggas! Lever med min sambo idag!

*Hade en flickvän tidigare som jag drog på en eftermiddag och jag la satsen på henne, kom lite här och var. Senare på den kvällen skulle vi träffa hennes lillasyster med vänner ute på Gröna Lund. Vi stöter på dem inne på Gröna Lund där lillasystern frågar min tjej vad det var hon hade på halsen? Tjejen min säger då att det är tandkräm var på lillasystern hjälper till att "skrapa" bort det med sina fingrar

*Nästa situation har jag redan dragit här inne fast i en annan tråd. Men drar den igen. Hade en KK som jag träffade ett par ggr i veckan. Hon bodde i en liten stuga ute på sina föräldrars gård. Jag var där och kollade på film med KK´n då hennes lillasyster hör av sig och frågar om hon får hänga med oss. Sagt och gjort så sitter vi där alla tre. Vi kollar klart på filmen och då frågar lillasystern om hon får sova kvar där också, och de fick hon för sin syster. Vi delar på dubbelsängen med mig i mitten. Lillasystern "somnar" och då kör jag och KK´n igång o har sex. Inte lugna på ngt sätt utan kör på hårt, jag kommer i henne medan hon rider av mig. Sen efter ett tag så somnar KK´n.
Vänder mig då om och hamnar i skedposition med hennes lillasyster. Jag märker hur hon börjar trycka sin rumpa mot mig. Då lägger jag handen om henne och smeker hennes bröst varpå hon frågar vad jag gör, jag svarar ingenting. Sen drar hon ner sina trosor och leder in mig! Hon var plaskvåt efter att ha legat o lyssnat på mig och sin storasyster tidigare.

*Hade fest hemma hos mig en gång där det var ca 20 pers, alla kände alla. Jag och ett par till sitter på övervåningen och röker mj. Efter en stund så säger en av tjejerna att följa med mig. Hon drog in mig i mitt sovrum och sa att jag får göra vad jag vill med henne. Slet fram kameran och fotade allt vi gjorde. Men jag fick inte komma in i hennes röv. Efter att vi är klara så somnar hon. Så jag fortsätter att festa.
Sen när jag ska lägga mig så ligger hon kvar och trynar i sängen! Fan tänkte jag, var ju jävligt sugen på analsex. Så jag lägger mig bredvid henne och använder lite saliv och trycker in den lite lätt i rumpan på henne. Hon börjar stöna efter ett tag så jag kör på och fyller hennes rumpa med satsen. Har träffat henne ett antal ggr efter det och hon hävdar fortfarande att hon aldrig har haft analsex. Detta skäms jag för duktigt att jag gjorde!

*Körde taxi tidigare och hade en äldre dam som kund, ca 20 år äldre än mig. Hon ville bjuda mig på mat efter att jag körde hem henne. Vi kom in till henne och hon började att laga mat. Helt plötsligt så kom hon fram till mig och knäppte upp mina brallor, hon gick ner och började suga! Sen tog jag henne på köksbordet. Sen åt vi mat och jag tackade för allt. Tre timmar senare träffar jag min flickvän som suger av mig! Ska tilläggas att jag aldrig tvättade mig mellan damen och flickvännen
Citera
2013-01-31, 20:22
  #210
Medlem
Hade sex med min kompis's lillasyster när kompisen sov i samma rum...
Citera
2013-02-01, 18:46
  #211
Medlem
auToExeCs avatar
Hmm känns som jag gjort en del jag ångrar, första av allt var jag otrogen mot mit ex med hennes lillasyster. Sen harj ag varit tsm med äldsta dottern i en familj och när det tog slut hadde jag sex med hennes morsa (som FÖ såg OTROLIGT bra ut trors hon var 48, sen ett år senare hadde jag även sex med hennes lillasyster 18+)
Citera
2013-02-02, 20:05
  #212
Medlem
frittarnas avatar
Var ute o en kompis träffade en kille som jag tyckte va riktigt nice o så drog vi ragget o några andra hem till henne på efterfest. Han och jag gick ut o rökte och jag började prata om vad jag gillade för sex, typ att jag älskar analsex och hårt o så och han började fråga massa frågor, typ om jag gillar strypsex och jag sa att jag inte testat men att jag gärna skulle göra det.. så vi satt där ute och kåtade upp varandra och min typ bästa vän va där inne o trodde att han va hennes.
så sen typ gäspade vi lite o sa att nä det va nog dags o dra o hon undrade typ varför han inte stannade
drog hem till mig och hade typ världens bästa knull
han tyckte tydligen oxå att jag va bra eftersom han letade upp mig på fb 6 år senare med nåt långt mail

sen brukar jag porrchatta med en okänd man o skicka bilder med två dildos i mig o så, haha, fast jag har sambo o är förlovad med honom. men han gör mig så sjukt kåt att jag inte kan sluta
Citera
2013-02-06, 08:15
  #213
Medlem
hej.lols avatar
Jag har, som många andra i den här tråden. Sniffat på kompisars mammas/systers använda trosor samtidigt som man runkar.

Har även haft sex med en gift kvinna. Övertalade samma kvinna att ha sex med mig en gång till istället för åka och hämta sin son från skolan. Sonen ringer, hon svarar och samtidigt sätter jag på henne.

Har även slickat flickvännens fitta när hon har haft mens, hade sex med henne och efter detta sög hon. Vet dock inte om det var omoraliskt eller bara äckligt.
Citera
2013-02-07, 06:45
  #214
Medlem
PinniPucks avatar
Mitt under ett ganska tråkigt sex med min dåvarande pojkvän så frågade han om jag ville typ byta ställning men jag kläckte ur mej: "Äh, kör på ba! "
Jag tror inte han reagerade så värst mycket på det, iallafall inte vad det syntes för han fortsatte

Det var andra gången jag hade sex och jag hoppas inte att all sex i denna värld är så tråkigt som dom gångerna -.-

Jag skulle dock aldrig nämt något till kompisarna för dom mobbar mej fortfarande än idag

Dock så är ju inte detta så värst smaskigt som de flesta andra historierna här :P
Citera
2013-02-07, 11:00
  #215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinniPuck
Mitt under ett ganska tråkigt sex med min dåvarande pojkvän så frågade han om jag ville typ byta ställning men jag kläckte ur mej: "Äh, kör på ba! "
Jag tror inte han reagerade så värst mycket på det, iallafall inte vad det syntes för han fortsatte

Det var andra gången jag hade sex och jag hoppas inte att all sex i denna värld är så tråkigt som dom gångerna -.-

Jag skulle dock aldrig nämt något till kompisarna för dom mobbar mej fortfarande än idag

Dock så är ju inte detta så värst smaskigt som de flesta andra historierna här :P

Jag är ganska nyvaken men... vad är det omoraliska i det hela?
Citera
2013-02-07, 17:09
  #216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinniPuck
Mitt under ett ganska tråkigt sex med min dåvarande pojkvän så frågade han om jag ville typ byta ställning men jag kläckte ur mej: "Äh, kör på ba! "
Jag tror inte han reagerade så värst mycket på det, iallafall inte vad det syntes för han fortsatte

Det var andra gången jag hade sex och jag hoppas inte att all sex i denna värld är så tråkigt som dom gångerna -.-

Jag skulle dock aldrig nämt något till kompisarna för dom mobbar mej fortfarande än idag

Dock så är ju inte detta så värst smaskigt som de flesta andra historierna här :P

Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag är ganska nyvaken men... vad är det omoraliska i det hela?


Flickebarnet tyckte tydligen det var tillräckligt perverst för att posta i BDSM-forumet.....
__________________
Senast redigerad av HannaG 2013-02-07 kl. 17:14.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback