2023-09-27, 00:21
Medlem
Jag vet inte om det jag gjort är så omoraliskt men har

- Blivit påsatt och sedan blivit sprutad i munnen av en transexuell
- Gått till en professionell dominatrix och varit i hennes fängelsehåla en dag
- Dragit massa amfetamin och satt på en gift kinesisk kvinna på toaletten i ett badhus medan hennes barn och man lekte i poolen
- Haft sex med två tjejer i samma säng (min) inom loppet av några timmar
- Hånglat med två som var systrar på samma kväll

De två sista är väl de mest omoraliska?
Citera
2023-09-27, 16:05
Medlem
En polare sminkade en kvinna medan hon sov.
Citera
2023-09-28, 15:25
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PervertedBoy
- Dragit massa amfetamin och satt på en gift kinesisk kvinna på toaletten i ett badhus medan hennes barn och man lekte i poolen
Det här hade varit intressant att höra mer om. Kände du henne? Hur lyckades du med det?
Citera
2023-09-30, 09:46
Medlem
Mikael.strums avatar
Bukkake på underground klubb i Berlin. En häftig upplevelse när du står på knä runt 15 välhängd män.
Citera
2023-09-30, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xyrks
]Knullat diverse upptagna tjejer/kvinnor.[/B]
Har aldrig raggat på dom eller tagit initiativet till sex,utan dom har kommit till mig.

Tackar dock inte nej trots att man vetat om deras status,deras ansvar att vara trogen sin partner...inte mitt.
Det har jag också, en gång körde jag en gift kvinna på smällen. Jag va 29 och hon 47, så båda trodde det var säkert att köra oskyddat.
Så visadee det sig att man kan bli lättare gravid med ung och "stark" säd. Tacka Gud för spontanabort säger jag bara.
Citera
2023-10-01, 17:05
Medlem
Filantrop78s avatar
Iofs inget omoraliskt. När jag var 15 var min kompis syrra 14, hon betedde sig som värsta ludret, tog mig jämt på kuken och tjatade om att vilja knulla med mig. Givetvis när inga föräldrar var närvarande. En dag när jag ringde på så var hon ensam hemma, hon sa att jag kan vänta på min kompis inne, hade knappt tagit av skorna så tog hon mig på kuken och sa att hon vill knulla, brukar inte bli lätt kåt, men då blev jag det och tog tag i henne till närmsta soffa, hon fnittrade hela tiden tills jag satte på henne, knullandet tog omkring 10 minuter och sprutade i henne. Hade tur att hon inte blev gravid.
Citera
2023-10-01, 21:12
Medlem
Köpt sex av en svensk tjej som inte fyllt 18.
Citera
2023-10-02, 17:16
Medlem
Får väl dela med mig av ytterligare en som hände för väldigt länge sedan (typ 25år sedan).
Jag och min dåvarande fru var bortbjudna på en fest (ca 1km ifrån där vi bodde).
När klockan var runt midnatt ville jag ta mig hem (då vi hade en barnvakt hemma som väntade på oss) men min fru ville festa vidare då det var så sällan vi kom ut på den tiden.
Min fru kommer sedan hem flera timmar efter mig och är extremt full och hon ramlar in i hallen och kan inte ens ta sig till sängen (hur hon lyckades ta sig hem vet jag fortfarande inte).
Jag försöker bära in henne till sängen och lägger henne på magen och försöker ta av henne byxorna, men då följer trosorna med ner en bit och jag ser då att hela häcken är full med små sår och trosorna är smutsiga av barr och mossa.
Den första tanken är att hon har varit otrogen och legat med någon utomhus vilket gör mig otroligt svartsjuk.
Jag bestämmer mig då för att ta henne analt som hämnd (vilket hon sedan tidigare varit tydlig med att hon aldrig kommer att ställa upp på) trots att hon var så full att hon inte kunde göra sig förstådd eller neka men det var tydligt att hon inte uppskattade behandlingen.
(Detta var något sedan som ingen av oss någonsin pratade om efteråt så än idag vet jag inte om hon hade varit otrogen
Citera
2023-10-02, 18:07
Medlem
Jag och en tjejkompis brukade nästan alltid ha sex när vi träffades (hon hade flyttat till södra Sverige så vi kunde inte träffas så ofta). Hon brukade ha spiral som skydd, men denna gång hade hon på sin läkares inrådan gjort ett uppehåll. Jag visste inte om det så jag hade inga kondomer med. Hur det än var så kunde vi ändå inte hålla oss från varandra och vi började knulla helt oskyddat. Först var hennes reaktion lite eftertänksamt "vad gör vi?!" och det bestämdes att jag skulle dra mig ur när det blev dags. Men när min orgasm närmade sig så närmade sig även hennes – när jag försökte dra mig ur så skrek hon "NEJ!" och hindrade mig handgripligen med resultat att jag sprutade i hennes fitta. Vi knullade en gång till oskyddat den helgen utan något försök till avbrutet samlag den gången.

Det omoraliska är väl att hon hade pojkvän (som enligt hennes utsaga var tvungen att använda kondom) och jag var gift.
Citera
2023-10-03, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slugshage
Köpt sex av en svensk tjej som inte fyllt 18.
Var hon precis under 18 eller typ under 15?
Citera
2023-10-03, 20:40
Medlem
ekerilars avatar
Min grej innefattar väl inga perversioner i sig, men som jag ångrar, då det såhär i efterhand känns väldigt fel.

Min tjej ägde bl a. ett par väldigt sexiga stövlar, som jag blev väldigt uppeggad av när hon bar dem.
När hon dog la jag det mesta av hennes garderob i en klädinsamlingsbox. inklusive de sexiga stövlarna. Stövlarna var fina och i gott skick, men det känns ändå fel med tanke på mina minnen av stövlarna.
Citera
2023-10-03, 21:31
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekerilar
Min grej innefattar väl inga perversioner i sig, men som jag ångrar, då det såhär i efterhand känns väldigt fel.

Min tjej ägde bl a. ett par väldigt sexiga stövlar, som jag blev väldigt uppeggad av när hon bar dem.
När hon dog la jag det mesta av hennes garderob i en klädinsamlingsbox. inklusive de sexiga stövlarna. Stövlarna var fina och i gott skick, men det känns ändå fel med tanke på mina minnen av stövlarna.
Det var nog det minst omoraliska i den här tråden. Hade väl varit betydligt mer omoraliskt om du skaffat en annan brud till stövlarna när din tjej dog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in