2022-03-09, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SittningDrolvia
Amen broder!
// Jag tänker tvärtom någonstans måste frid råda så sådant kan man med fördel göra något annat lämpligt ställe typ.
Citera
2022-03-09, 16:58
Medlem
Christopher.s avatar
Danmark många år sedan, kåt och allt som fanns var den lokala parken. Nog sagt blev ingen fortsättning på den vägen.
Citera
2022-03-09, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Danmark många år sedan, kåt och allt som fanns var den lokala parken. Nog sagt blev ingen fortsättning på den vägen.
// Jag hoppas kvinnan blev lycklig med 😀
Citera
2022-03-09, 17:47
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Är det mest omoraliska du gjort att knulla i en park? Är du pingstvän?
Citera
2022-03-10, 16:38
Medlem
Tvingat min kusin, som då va typ 14-15 år, ringa till sexklubb å söka jobb, alltmedan jag på samma gång höll henne fast å tafsa på henne. Detta va på den tiden det fanns RIKTIGA sex klubbar i Sverige, som var förtäckt bordeller.
Citera
2022-03-12, 19:01
Medlem
Benmaergskylans avatar
Knullat en kvinnlig präst, det var kul.
Citera
2022-03-12, 20:28
Medlem
MongoHasses avatar
En grej jag precis kom på nu. Hände på det glada 80 talet...

Min flickvän var en vecka i London och jag hade nycklar till hennes lägenhet. Jag träffade en tjej på krogen och tog henne till flickvännens lägenhet, knullade henne i flickvännens säng. Morgonen efter tog jag en taxi hem till min egen lägenhet och släppte av ragget på vägen hem. Jag fixade inte iordning säng och annat, bytade inte lakan osv...

Ganska oskyldigt iofs...
Citera
2022-03-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
En grej jag precis kom på nu. Hände på det glada 80 talet...

Min flickvän var en vecka i London och jag hade nycklar till hennes lägenhet. Jag träffade en tjej på krogen och tog henne till flickvännens lägenhet, knullade henne i flickvännens säng. Morgonen efter tog jag en taxi hem till min egen lägenhet och släppte av ragget på vägen hem. Jag fixade inte iordning säng och annat, bytade inte lakan osv...

Ganska oskyldigt iofs...
Ja, det bästa med 80 talet, var också att INGEN var rakad nedtill, känns lite som att det mest omoraliska man då kunde gjort varit att helraka henne nedtill, samt sedan kört i 2:an.
Citera
2022-03-14, 20:45
Medlem
Lyssnat i telefon när min fru haft sex med sin svärfar (min farsa).
Citera
2022-03-15, 02:40
Medlem
Djungelfittas avatar
Har läst i denna tråd då och då under åren, skoj, vet inte om jag för länge sen själv skrivit här redan (nytt konto pga orsaker) men har nog hänt mycket på de säg tio åren.

Min inställning till moral inom sex och relationer gör att jag har lite svårt att avgöra själv vad som är det mest omoraliska i min repertoar.

Har levt mycket dubbel-trippelliv vad det gäller (ibland enbart sexuella) relationer. Får i regel inte dåligt samvete av vänstra men en eller två personer har jag väl på sätt och vis ”tyckt synd om”. Genom åren.

Exempel på vänstrande:

Var i stadigt förhållande sen rätt
många år. Råkade oväntat bli nära vän med en grabb (som jag vet några av flashbackarna har sin egna slags relation till) via nätet. Så började åka till hans stad, förutom film och tv-spel väldigt mycket sex. Hälsade på där minst 1-2 gånger i månaden under ett par år.

Började beställa en viss öl till Systembolaget där som inte finns i ordinarie sortiment. Efter ett par månader så tog en snubbe som jobbade där notis om det, brukade kommentera om bra smak etc. Trots att jag väl överlag (både privat och på deltid professionellt &#128569 är rätt horig så är jag inte sådan som brukar ge ut nr men antar att han fick det eller jag fick hans till slut någon gång när han stod i kassan.

Så blev att jag åkte från min sambo i stad X till stad Y för att på alla möjliga sätt ha roligt med det som blivit en av mina topp tre bästa vänner. Men började då att några gånger åka från stad Y till intilliggande stad Z för att ha roligt med systembolagetpojken. Eller ibland bara dra iväg några timmar från vännen och möta upp snubben och gå runt och hångla mm bara efter hans skift.

Sen råkade jag bli bekant med en halvkänd medelålders musiker i intilliggande stad Q. Vi sågs bara några få gånger. Minns att jag blev sjukt sur över att han inte ville knulla mig i röven och den gången stack jag och vi sågs aldrig igen 😹 (alltså jag gillar analsex för min egen skull, men då var jag ett gäng år yngre, 18-20 ca, och råkade nog på något halvt naivt och halvt porr/internetskadat sätt tänka att ”Jammen män jump the chance att knulla analt alla dagar i veckan”. Vilket är skumt tankesätt för jag hade ju analsex inom vissa förhållanden/”förhållanden” och inom vissa inte alls och bägge sakerna var lika bra och naturliga).

Jag kan inte minnas med vem/vilka jag under denna period prasslat med i hemstaden.

Jag är med på att förutom att vara sk otrogen min sambo så var jag otrogen den där bästa vännen (känner att vår relation var såpass djup att det var en slags otrohet fastän han ju fullt ut från redan innan första gången vi sågs visste att jag bodde med sambo). Sen hurdant det ev kan räknas som att/det för några av de andra kändes som att jag var otrogen även dem, om de skulle veta, min bästa vän visste inte vad för slags ”vänner” jag ibland passade på att träffa när jag hälsade på honom en helg, och exakt i vilka led man ska räkna vänsterprassel på vänsterprassel på vänsterprassel… ja det vete fan.

Känns som att jag inte drog en direkt roligt skriven historia där ovan, men antar det var omoraliskt om än inte grovt i mina ögon.

Sen kan jag ta det på sätt och vis mest betydande vänstrandet. På så vis att den personen höll monogami extremt extremt högt samt att hur fin och gullig och mogen han EGENTLIGEN var (både i ålder och mentalt) kunde bli på gränsen till icke ok/sjukligt svartsjuk (minns när jag brukade plugga hemma hos två kvinnliga klasskamrater efter skolan ibland när det var viktig shit att göra, en verkligen inte ok sak sambon gjord e då var att efter ett par drinkar i vår lägga ringa mig och vara, inte hotfull men nästan oroväckande arg och börja bröla om ”hallå Jammen du är ju bisexuell, hur vet jag att ni INTE BARA HÅLLER PÅ Å KNULLAR?!”).
Han älskade att ibland prata gangbangfantasier medan vi knullade eller han tillfredsställde mig. Det var ju bara dirty talk när vi utvecklade dessa fantasier. Men vid vissa humör kunde kan en random dag en random stund, inte vid sex alltså, bli avis på ”vill jag göra det där på riktigt? Du vill träffa och knulla flera män på riktigt kanske, är det så?” och nästan lägga orden i min mun (men vafan var ju han som från början tagit upp dessa fantasier och sen hade vi bägge det väldigt skönt med det i sänghalmen). Vi var förlovade btw (sjukt idiotiskt av mig, noll intresse av giftemål såvida det inte skulle ha enorma byråkratiska fördelar).

Ett nyår är vi bjuda till hans gamla polare+hans fru (och två rätt små barn var där också). Den mannen var ca 10 år äldre än min trolovade, som var drygt 10 år äldre än mig. Jag tänder på äldre (vad det gäller män). Men tänkte inget sexuellt om honom. Var upptagen av att ha trevlig, frun där (och allihopa) var så himla nice att umgås med.

Kvällen går, frun är väldigt uppklädd i vacker klänning. Senare på kvällen åker ungarna till nån barnvakt. Jag råkar spy ner värdinnans fina klänning. Och det har blivit sent. Spydde väl mest ner mig själv dock. Får en herrtisha XL som hänger ner till knäna på mig och mina kläder åker i tvättmaskinen.

Min partner och värdinnan somnar i en varsin soffa på nedervåningen.

Jag blir uppvisad till bäddsoffan de tidigare hade bäddat fram åt oss. Värden, min trolovades gamla polare, hänger kvar på sängkanten ett tag och pratar. Och sen minns jag inte om detta hände i samma veva eller om det kanske var så att han kom tillbaka och kollade läget med mig igen lite senare. Men han hamnar bredvid mig. Har då senaste timmarna haft på mig bara trosor, bh och lånetishan. Nu hade jag slängt av mig BH:n och jag vet att det låter som en sådan jävla klysha men jag har fan för stora bröst (somliga älskar det/dem, visst, men jag skulle valt helt annan storlek om jag kunnat) och det låter alltid som att jag ljuger om jag nämner storlek för någon som inte kan se mig. Tror det var det som fick honom att bli lite extra het när han ligger där med mig och vi småpratar: jättetuttar. Nu till er besvikelse: han känner av läget och närmar sig mina bröst, smeker dem lite ovanpå och sen under tishan, vet inte ens om jag hann ta av mig den. Tror vi kysstes lite. Inte mer än så. Mest att han var helt tagen av att varsamt smeka mig och känna på mig.

Inte som ”hann inte ta av mig den innan vi knullade”. Utan som hann inte pga jag kunde inte hålla mig från att släppa en bomb. Jag var lite under 18. Och snubben hade tydligen en son som var 17 (tidigare förhållande, sonen var inte där den kvällen). Jag och min partner hade per vana ibland kört på att presentera mig som nyss fyllda 18 ist för 17, för att göra folk mindre nervösa för ”oj nej vad ung hon är”.

Snubben var en väldigt hyvens man, som jag misstänker inte ens var inne på age play inom porr liksom. Han hade sagt någon liten kommentar om att det var bra att jag iaf var 18 och äldre än hans äldsta barn. Hehe tänkte jag enbart i tysthet först.

Kunde dock inte hålla mig ifrån att i princip fnittrande, i försök att inte gapskratta, avslöja min egentliga ålder en bit in i våra mysigheter. Han fick total panik. Alltså verkligen. Så tror att iaf HAN kände att kanske det där var det mesta omoraliska HAN gjort 😹😹😹 Jag bara kunde inte hålla tillbaka att avslöja min ålder för jag har väl någon allmänt jävligt retlig sida så jag tyckte det var obeskrivligt roligt att riskera förstöra stämnen med ”men du, vet du vad? Helt ärligt så…”.

Gissar jag gick miste om ett knull iom det.

Btw kom jag loss ur förlovningen genom att snubben dog. Är inte sexuellt omoraliskt. Men kanske enligt vissa lite keff/omoraliskt att jag brukar skämta om att det fanns iaf en fördel med att han plötsligt gick bort: att slippa ta diskussionen om att ”hey, att gifta sig är faktiskt inte min grej”.

Sorry för lång text med väldigt lite action. Om jag orkar dra upp fler grejer jag gissar är sexuellt omoraliska ska jag försöka spalta upp det kortfattat nästa gång. ”Vad djungelfitta gjort med gifta män” är kanske ett inlägg i sig. Och kanske är historien om första sexpartnern passande här, fastän det väl var han som var grovt omoralisk, jag bara lite lite lite 😅🙂
Senast redigerad av Djungelfitta 2022-03-15 kl. 02:55. Anledning: Slarvigt skrivet såg jag sen
Citera
2022-03-26, 13:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KarlBritt
Jag var min morbrors "sexleksak" när jag var 14 fram till 17år.
Han använde mig som kuksugare och knullade mig ibland och lät mig alltid svälja både sperma och piss.
Lånade även ut mig till två av hans vänner.
Det värsta är väl att jag älskade att bli använd som en liten böghora

Fan vad sexigt! Lät rätt så nice
Citera
2022-03-26, 13:21
Avslutad
Suttit och runkat öppet framför min frus 10 åriga dotter… jag och min fru satt i soffan nakna på tjack en kväll och dottern kom direkt in i rummet och såg mig sittandes med ett stort stånd o handen, min fru och jag kollade snabbt på varandra och jag fortsatt en stund medans vi pratade med flickan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in