Flashback bygger pepparkakshus!
2021-03-22, 19:08
Medlem
JBernards avatar
Jag har ett blygsamt bidrag vilket egentligen är mer pinsamt än omoraliskt. Att efter en längre tid ha flörtat och med en riktigt het tjej började det lossna lite och vi blev tillsammans, lite i limbo innan det blir riktigt officiellt och sådär även om omgivningen anade att det var något på gång. Hur som helst var vi på en fest, en gemensam bekant som fyllde år. Det bar sig inte bättre än att jag blev skitfull, på något jävla vis började jag hångla med en annan tjej fram på småtimmarna, vi blev lite uppspelta vilket avslutades med någon form av sexakt i den ljumma sommarnatten.

Vi gick tillbaka till dom övriga, var för sig, tjejen som jag blivit tillsammans med var skitarg när jag kom in i rummet, hennes ögon blixtrade av vrede. Det var tydligen så att vi inte var så diskreta som vi trodde. Tjejen jag hånglat med visade sig även vara syrra till tjejen jag var tillsammans med. Detta lade lite sordin på stämningen och jag fick tacka för mig. Jag fick ett meddelande där det kort och gott framgick att "hon aldrig ville se mig igen". Lite trist och sannerligen inte värt det mediokra sexet på bryggan med hennes syrra. Jag fick dåligt rykte ett tag under den sommaren.
Citera
2021-03-22, 19:28
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inglorious-me
blir nog inte mer omoraliskt än pedofili :S

Vad det än är att ligga med en 16-åring så är det inte pedofili i alla fall.
Citera
2021-03-25, 10:19
Medlem
Jag var i Thailand med 4 kompisar för ett antal år sedan. Givetvis unga som vi var så ville man ju prova prostituerade.
Eftersom vi bodde i egna rum vill jag testa en ladyboy.
Dom andra viste inget men jag tillbringade en hel natt med henne.
Hon var ombytlig så jag provade allt med henne. Inget jag ångrar.
Citera
2021-03-28, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Vad det än är att ligga med en 16-åring så är det inte pedofili i alla fall.
klart det är det. att ha sex med barn är ju en form av pedofili. Och en 16-åring är ju ett barn.

edit: min poäng är inte att moralisera över det hela utan endast att den som skrev det inlägget jag citerade vann tråden
Citera
2021-03-29, 10:35
Medlem
Citat:
klart det är det. att ha sex med barn är ju en form av pedofili. Och en 16-åring är ju ett barn.

edit: min poäng är inte att moralisera över det hela utan endast att den som skrev det inlägget jag citerade vann tråden

Suck! Nej, du behöver utbilda dig själv i vad pedofili FAKTISKT betyder och inte gå på vad DU tror att det betyder.

Att vara sexuellt attraherad av en normalt utvecklad 16-åring och ha sex med vederbörande innebär INTE att man är pedofil. Basta!

Olämpligt och omoraliskt kanske men inget mer.
Citera
2021-03-29, 14:17
Medlem
1754s avatar
Citat:

Pedofiler är intresserade av folk under 15 år.
Citera
2021-03-29, 16:18
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Pedofiler är intresserade av folk under 15 år.

Nej.

Pedofiler är intresserade av icke könsmogna barn.
Citera
2021-03-29, 16:46
Medlem
Låg med en gift kollega efter en personalfest. Dock hon som initierade så jag tar inget direkt ansvar för det. Som tur är jobbar vi inte på samma ställe så ingen jag behöver träffa speciellt ofta.

Låg med mitt ex moster, dock inte när vi var ihop. Kanske egentligen inte omoraliskt, men lite udda. Mostern var klart bättre än exet...
Citera
2021-04-03, 21:50
Medlem
Skulle över till polarn och lämna bilen jag fick låna. Han sa att jag skulle lämna bilnyckeln hemma, då morsan var hemma (han bodde hemma vid tillfället).

Knackar på dörren och hon öppnar i morgonrock. Berättade vad mitt ärende var och hon bjöd in mig på kaffe. Detta kändes normalt, har ju vuxit upp tillsammans med polaren och hans morsa har alltid tagit hand om mig när jag var yngre.

Vi sitter i köket och småpratar och dricker kaffet. Hon undrar om jag hade bråttom iväg. Jag sa nej.
Hon ville visa sin nya garderob i sovrummet. Med det sagt hamnar vi i sovrummet och hon tar av sig morgonrocken. Med blandande känslor kollar jag bara på hennes nakna fina kropp.

Hon måste ha tolkat mitt kroppsspråk som inbjudande, då hon gick ned på knä och knäppte upp mina byxor. Hon gav mig en riktigt bra avsugning och svalde min sats. Jag var 18, hon runt 40. Har inte sagt något om detta till någon. Har träffat henne några gånger efteråt tillsammans med polaren, men inte ensam.
Citera
2021-04-08, 19:23
Medlem
greenplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _zeifer_
21. En morgon vaknade jag innan syster 3 och låg i soffan och runkade och väntade på att hon skulle komma ut till vardagsrummet vilket hon gjorde. Hon stannade till chockad varpå jag sa: OJ! godmorgon. Det var inte meningen att du skulle se det där. Hon sa stelt: det gör inget och gick in till toaletten.
22. Efter en utekväll kom jag och syster 3 hem. Hon gick hade kjol på sig och gick in till toaletten för att borsta tänderna. Hon lämnade dörren öppen så jag gick in dit. Ställde mig bakom henne och tog fram min kuk och körde den mellan hennes lår. Hon rykte till och skrattade och sa: Jävla psycho. Du är så jävla packad. Det kommer du ångra imorgon.
23. en morgon stog jag i duschen och hade lämnat dörren olåst så syster 3 kunde komma in. Hon knackade då på dörren och frågade om hon kunde komma in o fixa sig medans jag duschade. Ja sa att det var okej så länge hon inte störde sig av att ja runkade lite. Hon sa att det var okej. Hon kom in i bara underkläder och började sminka sig. Jag började säga till henne att hon hade fin kropp och frågade om hon ville hjälpa till men det ville hon inte. Jag fortsatte och avslutade i duschen.
24. När syster 3 var 22 år och bodde med sin kille började vi snappa till varandra på fyllan vilket ledde till att hon skickade klipp och bilder när hon pullade sig och poserade naken. Jag skickade klipp på när jag runkade.
25. När syster 2 var 25 så ville hon komma och låna duschen då hennes bara hade kallvatten för tillfället. Då passade jag på att rigga upp en mobil i badrummet som filmade henne medans hon duschade och rakade fittan.
26. När syster 3 var 25 år åkte jag en helg och hälsade på henne. Den kvällen skulle vi ut och festa med hennes kompis. medans dom gjorde i ordning sig så låg jag i min systers säng o väntade. Min syster kom in i rummet i bara handuk och tog av sig allt och började klä på sig underkläder och började sen smörja in sig i lotion. Jag tog fram min telefon och började filma henne och runka samtidigt. Hon skrattade bara och sa att ja borde sluta med tanke på att hennes kompis var utanför.
Samma kväll efter krogen knullade jag hennes kompis i vardagsrummet medans min syster låg däckad i sängen. När var klar med hennes kompis gick jag in i syrrans rum och väckte henne efter att ja la kuken i hennes ansikte. Hon skrattade och vaknade till lite och sa okej, sen började hon suga av mig. Jag frågade om hennes kompis fitta smakade bra. Hon sa ja det har ja alltid tyckt. Sen sprutade ja henne i munnen och gick o la mig.

Har sjukt mycket mer men hinner inte skriva allt just nu. kommer mer sen.

Helt sjuka historier. Låter nästan som hur ens egen ungdom såg ut. Hade dock inga syskon men väldigt många tjejkompisar!
Citera
2021-04-10, 08:20
Medlem
När jag var 12 år så bodde jag, min syster och mamma på hotell under en tid då mamma och pappa separerade. Hotellet hade en pool som jag brukade bada och leka i. Mamma mådde dåligt och var bara på rummet.
På detta hotellet vistades det en man som säkert var runt 30 som också brukade bada. Han började prata med mig och jag följde med honom upp till hans rum där vi började kyssas på sängen. Jag minns att han ligger över mig och hur fruktansvärt tung han var på min barnkropp.
Vi försökte ha sex men han märkte att jag var oerfaren och oskuld så det blev ingenting mer än lite kyssar och att han tog mig på brösten. Sen gick jag tillbaka till min mamma och syster som ingenting hade hänt.
Det var inte en obehaglig upplevelse vill jag tillägga.
Citera
2021-04-10, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockyvonfjutt
När jag var 12 år så bodde jag, min syster och mamma på hotell under en tid då mamma och pappa separerade. Hotellet hade en pool som jag brukade bada och leka i. Mamma mådde dåligt och var bara på rummet.
På detta hotellet vistades det en man som säkert var runt 30 som också brukade bada. Han började prata med mig och jag följde med honom upp till hans rum där vi började kyssas på sängen. Jag minns att han ligger över mig och hur fruktansvärt tung han var på min barnkropp.
Vi försökte ha sex men han märkte att jag var oerfaren och oskuld så det blev ingenting mer än lite kyssar och att han tog mig på brösten. Sen gick jag tillbaka till min mamma och syster som ingenting hade hänt.
Det var inte en obehaglig upplevelse vill jag tillägga.
Träffa du han något mer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in