Citat:
Ursprungligen postat av Pommaq
Vart ska jag börja....
Jag har en grav ADHD, jag har förlorat mycke på mitt betende och uppförande, vilket är jävligt jobbigt, men vad ska jag göra, de är sån jag är, dock äter jag ingen medicin som ritalin eller concerta just för att jag får extrema biverkningar av dom, som deprission... Så de är inte lätt att leva med ADHD, den saken kan jag gratantera alla på detta forum.
Att du vill skaffa barn låter rätt dumt just, iom att du går på soc, du måste ha en ekonomisk trygghet.. Och allt va de innebär.
Lycka till
Tack

hehe ja barn lär de inte bli. Har även pratat med min kille och han säger att han vill skaffa barn men inte nu. Och de är ju helt rätt

men den där längtan, hur lär man sig hanter/ acceptera den? Blir bara så ledsen när jag tänker på de.
Känns jätte skönt att någon som själv har adhd skriver här

min kille tar inte heller medicin på grund av biverkningar som depression och liknande. att vara tillsammans med någon som inte har förmågan att visa känslor kan ibland vara lite jobbigt. Det är många som inte förstår och tycker att han ska skärpa sig. Visa säger typ "hur kan du vara tsm med han". Ja jag älskar ju han såklart! Han är jutte fin underbar och allt annat och de finns ingen tvekan om att jag vara tillsammans med han. Förr var de värre nu har jag fått mer förståelse för vad de handlar om. Och allt är mkt lättare men fortfarande så kan de vara jobbigt ibland. Om vi tex har planerat att vi ska äta middag, sen på kvällen när vi ses är han inte hungrig för han har ätit redan så de blir inte att åka ut å äta. Han kan inte planer så att, äter jag nu så är jag inte hungrig. Ikv. Tex.
Men de är saker ja får leva med, känns bara så skönt att få dela med sig med någon som faktiskt förstår