Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Ja, jag kan inte med Familjeliv. En annan sak, är att det är ett helt gäng där som alltid är emot trådstartaren, vad det än gäller. Jag har själv ställt någon fråga där i anonymiteten någon gång, angående något relations- eller familjeproblem, och faktiskt blivit ledsnare av svaren än jag var innan... Även om det finns några stycken som är balanserade och omtänksamma också.
Ja, svaren man får där är ofta elakare och mer nedtryckande än de kan vara här på Flashback, särskilt ensamma män som "beklagar sig" hamnar ofta i skottgluggen, pga ett gäng medelålders kvinnor som härjat i många år på forumet, och som är benägna att trycka på anmälnings-knappen så fort de känner sig kränkta av någons uppfattning. Är nog många som blivit frustrerade när de fått inlägg borttagna som synbarligen inte brutit mot någon regel.
Jag ser framför mig detta gäng medelålders bittra kvinnor stirrandes på sina skärmar, samtidigt som de äter fet mat och bara blir tjockare, samtidigt som de försöker inbilla folk på forumet att de är snygga och smala, och att maten ramlar ur munnen på dem när de ser ett inlägg som kränker dem. De går hemma i mysbyxor och utan arbete, varför de har så mycket tid att uppröra sig över sådant som skrivs på Familjeliv. Alltså en sorts WT-kvinnor.