2006-11-30, 22:56
Medlem
nu tycker jag nog att väldigt många här har blandat ihop white trash med svennar och svennebananer.
Citera
2006-11-30, 23:03
Medlem
stigmas avatar
WT är i alla fall att ringa in till Insider och säga "jag äälskar däjj robban, du e såå braa!"

Och sedan sitta hemma i soffan och skina stolt när skiten blir uppläst efter nästa veckas program.
Citera
2006-11-30, 23:35
Medlem
brobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Det är verkligen WT att se sig som "oss på dä där internet".
puss på dig din komplexfyllda människa.
Citera
2006-11-30, 23:50
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brobban
puss på dig din komplexfyllda människa.

Möjligt att jag är !

Kom på en grej till. Att ha ett slitet och välanvänt apotekskort synligt i plånboken är väldigt trashigt om man är i arbetsför ålder.
Usch så irriterad jag blev när jag blev tillfrågad på Apoteket om jag hade apotekskort. Va fan tar dom mej för!? Kanske dags att se över sig själv lite ...

Blev även upprörd då jag besökte en vårdcentral år 1998 och fick frågan om jag hade patientkort !!
Självklart har jag INTE patientkort.

Håller dock med om att man i tråden kanske blandar ihop äkta WT med vanliga svenssons.
Jag tycker inte det är så WT att klippa gräset, jobba på ett bruk och åka på charter med familjen.

Abnorm och självförvållad fetma är däremot WT.
Jag kokar av ilska då jag ser en fet socialfallsmorsa frekventera McDonalds med en skock feta, snoriga och skitiga ungar och beställa in halva sortimentet för MINA skattepengar.

WT är även att ha förköpt sig på husdjur av alla de sorter.
Citera
2006-12-01, 11:46
Medlem
Sw4rtZs avatar
Satt och läste lite i tråden och la märke till att det mesta stämmer in på en vän till mig och hans familj.

Överviktig, ensamstående mamma som har kort hårt som hon tycker om att färga mörkrött. Det får henne antagligen att känna sig ung och fräsig. En knarkande suput till pappa som i stort sätt inte har någon kontakt med familjen. De har även en hel del indianprydnader och dylikt.

En blond, inte så smart dotter som har ny pojkvän varannan vecka. En "datornörd" till son (min "vän" f ö). En ännu mindre son som jag personligen har gett diagnosen ADHD.

Mamman har iofs ett ganska bra betalt jobb MEN har så så pass mycket skulder och lån att betala så hon får kanske ut 5000kr i månaden.
De stora skulder hon har kommer från en pojkvän då hon insisterade på att dem skulle skriva över skulderna på henne. Han lämnade henne efter ett par år och nu sitter hon med hans skulder =)

Det som stör mig mest är deras obehagliga förhållande till varandra inom familjen. Var på lite fester hos dem i somras. Något som jag inte gör om btw. Där pratades det hej vilt om deras sexliv och könsorgan. Hörde historier om när dem var ute och tältade tillsammans och äldsta sonen hade tydligen då sex med en flicka i samma tält som sin mor! Liksom wtf? Det är ju bara fel...

På dessa fester grillades det självklart och alla söp sig groteskt fulla.
Vilken vettig mamma sitter och super med sin 17-åriga son och hans polare? Inte min iallafall (som tur är).

Man får helt enkelt en ofräsch känsla av att vara i närheten av den där familjen och den får därför av mig en WT-stämpel.
Citera
2006-12-01, 13:09
Medlem
caran672s avatar
white trash familjen

Pappan
Blev små-skallig i 25års åldern och är sedan dess rakad. Använder nån ful keps med företagslogga eller mössa på vintern.
Klädeseln e ju iofs väl beskriven innan.
Är sjukskriven eller arbetslös. Käkar mkt pizza hos den lokale turkpizzerian, (med sullständiga rättigeheter! så han kan ta sig sina öl!) Spelar massa jack vegas och är beroende av detta. kan sitta en hel kväll vid maskinen med öl och slänga käft med abdul som bakar pizzor och slänga kåta blickar på senaste serveringsflickan i 18 årsålden pizzerian anställt.
Han röker mycket, snusar också dricker allt möjligt men mest öl. Musiken som gäller är rock från 70-80 talet. Typ saxon
pappan hör också mkt Rix FM på pizzerian så dagens pophelvete är han insatt i med.
Älskar sport, spel, odds, trav, bilar, tatueringar, likasinnade människor, slagsmål när det blivit lite många öl vid 22 tiden på fredagen
e ganska rasistisk och nationell trots att han har god kontakt med abdul bakom disken. Ingen utbildning. Äger inget utom kanske sin kärra.
Har ingen koll på sina ungar, tror att det går bra för dem men bryr sig inte. Tycker mest om sin dotter som e ganska snygg och som han e stolt över. Vet dock mkt lite om henne, de det mesta av han hjärnkapacitet går åt till ovannämnda intressen.

Mamman
Lider precis som sin tonårsdotter (som kommer nedan) av "för mycket kuk för tidigt-syndromet"
Hon fick barn när hon va 20 (men hade en abort vid 15 år)
E lite brightare än sin karl som hon inte e gift med utan bara sambo. Hon har därför ett jobb som nåt i lågavlönad sektor.
Mamman knullar med andra då far sitter på pizzerian å härjar från 15-01 på helgerna.
Ser på TV mycket. Läser mycket aftonhoran expressen och kan allt om Rosing, Idol-kräken, Anna Book, e kåt på Ernst.
Mamma röker dricker vin och groggar som hon helst kallar för drinkar.
Försöker se finare ut än hon är. Ibland när hennes älskare inte har tid så kan hon hänga med sin karl ut som sällskap och supa ner sig på pizzerien också.

Barnen

13årige pojken. har Y-namn
Hänger ute mkt med de andra trashungarna i området.
röker halvoffentligt. dricker också. snor mkt sprit hemma. Har äldre kompisar som fixar. Testat hasch. Boffar ibland. Drömmer om en fet moppe.
Försöker va cool och pratar om hur många av "hororna i klassen han knullat" fast han e oskuld.
Gillar dataspel, Lan, har stort kontaktnät på internet, lunarstorm osvosv. Har nyligen hoppat av fotbollsklubben som hans pappa placera honom i när han va 6 år.
Snattar en hel del. Hittar på mycket hyss. Kommer inom en snar framtid va känd hos socialen. Står på tröskeln till att bli "paragraf 12 unge" (sökarna )

15åriga flickan.
Börja knulla när hon va 13, blev då smått utnyttjad av nån trashkille i 15årsåldern som hon va dökär i och trodde på allvar att hon skulle gifta sig med och få barn. Efter göket så dumpa han henne totalt så nu e hennes självrespekt borta. Hon knullar med många. Går på antidepp (som hon ofta flashar med), BUP. har ofta mjukisbrallor från team sportia eller dylikt. Hänger med de andra trashbrudarna. De pratar om att "dra", rymma hemifrån, ta massa tabletter å försöka ta självmord. Röker å super massor. Kommer inte få G i matte å engelska.
Lever halva sitt liv på Lunarstorm.
Blir uppvaktade av 18 åriga "nyss-fått-körkort-å-740-med-toning - killar"
Tycker inte om pappas kompisar då de alltid e vrålkåta på henne så hon drar sig undan. Pappan vill jämt vissa upp henne för kompisrna Hasse å Tomas som kommer hem efter 01 (då abdul bommat igen) för att ta nåt att dricka.
Tror seriöst att hon kommer hitta nån bra kille i framtiden och komma ur träsket.
Kommer att vänta barn inom 2 år med nån av sin lillbrorsas äldre polare eller bli våldtagen, eller ta livet av sig.

Paret har givetvis fler barn!
Citera
2006-12-01, 13:20
Medlem
caran672s avatar
Glömde att familjen har massa djur! minst en hund och nåra katter. dottern kanske har en vit tamråtta också.
Citera
2006-12-01, 13:30
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caran672
white trash familjen

Pappan
Blev små-skallig i 25års åldern och är sedan dess rakad. Använder nån ful keps med företagslogga eller mössa på vintern.

....................

Grymt bra skrivet !!! Rörande det där om den 15-åriga dottern. Jag kan se familjen framför mig.

Jag skulle vilja att pappan heter Tommy. Mamman vill jag göra till andra generationens finska, hon får heta Liisa.
Köttfärssås med spaghetti inmundigas en gång i veckan då familjen är samlad vid det runda köksbordet av furu.
Givetvis då gjord på blandfärs från Willys och Coop Forums spaghetti.
Stämningen är låg vid WT-familjens furubord. Dottern vill inte äta och farsan blir galen och därifrån.

Hmmm .. Sen skulle jag ju såklart även vilja se att Liisas morsa har mycket kontakt med familjen. Även hon är märkt av det hårda livet.
Detta är faktiskt ett vanligt WT-fenomen. Att mor och dotter har en bra kontakt, nästan som kompisar. Kan bero på den låga åldersskillnaden.

Det här paret har alltid ett spädbarn också ! Sen nån liten smutsig dagisskit också.
Citera
2006-12-02, 15:31
Bannlyst
titta här så ser ni ett livslevande white trash:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...945514,00.html

23bast och en dotter på 5

men jag gillar piercingen och det ica blonderade håret
Citera
2006-12-02, 15:38
Medlem
Ja och ett sådant typiskt namn. Så amerikainfluerat vilket nästan är ett måste.
Citera
2006-12-02, 16:33
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desertör

Riktigt korkad tjej förövrigt. "– Då han glömt en väska hos mig gav jag honom reservnyckeln, som han lovade lämna i hallen". IQ = skostorlek.
Citera
2006-12-02, 16:40
Medlem
ayanamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desertör

Hon ser ut som 35, minst
Citera