Lika barn leka bäst, är mannen bara normalt funtad så hittar han en en öl sörplande, blend rökande , mjukisbyx-bärande dam modell välmående
Utseende spelar mindre roll, jobb spelar ingen roll heller. Gäller bara att hitta någon som är som dig, det finns någon för alla så länge du inte är för konstig. Eller jo egentligen men då gäller samma regel, hitta en konstig tjej... Haha
Har själv alltid haft snygga, smarta , dekadenta, normbrytande, festknarkande flickvänner, samtliga utan arbete. Så som mig själv.
Är själv helt ointresserad utav fackidiot karriärkvinnor som lever för shopping, träning och senaste detox flugan.
Man vill ha någon på sin nivå som man kan relatera till. Är du fet, ful och fattig får du hitta någon som dig. Sluta drömma om någon som är helt olik dig själv.
---
Angående de som importerar tjejer från Thailand så håller jag med, det är ofta alkoholiserade knegare som dör innan 60. Tråkigt med flickvän som man inte kan hålla en konversation med. Att gifta sig med en kvinna från en annan kultur ser jag dock inte som något konstigt så länge de kan relatera till varandra och kvinnan är "västerländsk", gått i skolan etc . Ta hit en bargirl från Pattaya som är analfabet måste vara väldigt tråkigt i längden.