Rolig tråd

Jag tycker många träffar ganska så rätt vad som är WT och inte. Sedan tror jag också att det finns lite förutfattade meningar eller fördomar om man så vill, vad som är WT.
Ta bara det här med att många WT skulle rösta på SD. Jag är faktiskt inte så säker på att SD skulle vara vanligaste partiet för WT. Faktum är att de flesta SD-väljare är fd moderatväljare och att vara moderat brukar ju knappast förknippas med SD eller hur?
http://www.svt.se/nyheter/val2014/va...-kommer-fran-m
Gammal undersökning som jag länkar till ovan. Läste någonstans att numera består SD-väljarsympatisörer till över 40% av fd M-väljare. 
Personligen tror jag att S är vanligaste partiet bland WT-folk, speciellt bland kvinnor.
Något annat jag funderat över är hur många av de attribut som kännetecknar en WT man måste kunna pricka av för att faktiskt kunna kategoriseras som en WT? Om man tex är högskoleutbildad, bor i Stockholm, tjänar betydligt mer än snittet, är icke rökare, saknar tatueringar, knappt dricker något, MEN är något överviktig, klär sig i grå mjukisbyxor på fritiden och är motorintresserad. Är man WT då?