2016-05-19, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nnnipz
Hur kommer detta hjälpa TS? Jo, helt enkelt kan han undvika att bete sig som dig så har han undvikit en del i att bli stämplad som white trash Forsätt - du är ett klockrent exempel på avsaknad av självdistans till den stämpel du får av andra människor

Jättegärna Om du bara hade kopplat in hjärnan en stund, så hade du förstått att liberal det ska TS inte bli.

För liberalen tillåter allt,, de liksom ingår i definitionen. Och flumm ÄR WT så det skriker om det.
Citera
2016-05-19, 22:39
Medlem
nnnipzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spitzbergen
Jättegärna Om du bara hade kopplat in hjärnan en stund, så hade du förstått att liberal det ska TS inte bli.

För liberalen tillåter allt,, de liksom ingår i definitionen. Och flumm ÄR WT så det skriker om det.

Okej - jag ger mig, du hade rätt i dina tidigare inlägg. Jan Björklund är WT. Och liberal. Han förespråkar flum. Han röker. Har inte motionerat sedan skolidrotten men älskar ändå att gå runt i adidas joggingkläder. Dessutom har han en svensk flagga som bakgrund på facebook och bor i en sunkig hyreslägenhet.

Heja på

Citera
2016-05-19, 22:43
Medlem
Chimaras avatar
Carolina Gynning och prinsens fru är WT.
Citera
2016-05-19, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chimara
Carolina Gynning och prinsens fru är WT.

Gynning, ja usch ! Delar man säng med apliknande grejer så har man lixom halkat utanför WT skalan t.o.m

Prinsens fru? Philip tänker du nu på. För Daniel har ju en nobel prinsessa.
Senast redigerad av spitzbergen 2016-05-19 kl. 23:45.
Citera
2016-05-19, 23:23
Medlem
Chimaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spitzbergen
Gynning, ja usch ! Delar man säng med apliknande män så har man lixom halkat utanför WT skalan t.o.m

Prinsens fru? Philip tänker du nu på. För Daniel har ju en nobel prinsessa.

Ja Carolin Gynning är WT och den stämpeln får hon leva med, hennes affärer med "apliknande män" vet jag ingenting om, är inte vi alla apor?
Prins Daniel är också WT men som har lyckats fånga en "nobel" prinsessa, sorgligt med en lillasyster som är WT och en av Sveriges största bidragstagare och så är hon så obotligt korkad, tvi vale.
Citera
2016-05-19, 23:27
Medlem
Chimaras avatar
Prinsessan Sofia är Sveriges WT-ansikte utåt, hon har samtliga karaktärsdrag som en klassisk WT innehar. Hon förde med sig kungahusets första tatuering och så är hon en "dokusåpakändis" jösses.
Citera
2016-05-19, 23:43
Medlem
1. Var inte efterbliven, om det inte går att undvika så kan du åtminstone strunta i att skryta om hur jävla pantad du är på Facebook.

2. Klä dig som att andra ser dig.

3. Skaffa inte hundar som du inte tar hand om och en massa klistermärken där det står "hund i bilen".

4. Ät inte mikromakt till middag.

5. Leta inte efter empati på Facebook med tårdrypande inlägg, ingen bryr sig.

Tillägg: Skriv inte skit om invandrare på usel svenska.
Citera
2016-05-20, 00:16
Citat:
Ursprungligen postat av Summan
Finns en tråd om WT, men det är en ganska slarvig tråd med subjektiva åsikter om vad som är WT.

Objektivt, vad skall man vara noga med att inte göra om man vill undvika titeln WT helt?

Rent krasst= verklighetstroget/- nära, så bör man undvika att välja att födas in i en familj/ släkt där som "WT" är det förhärskande. Var och en gör som den blivit lärd att göra, detta "WT" eller ej.
Och detta att "välja" och då att födas in i då "WT" anses vara just ett fritt val.
Så utifrån då alla bekräftade och dito vetenskapliga och behäftade "teorier"/ studier om WT OCH då det "fria valet" så undvik att välja fel familj/ släkt att födas in i.
Och för att spinna vidare på just det så undvik att som WT föryngra dig/ reproducera dig; det är just på det viset och som "WT: s" väljer att existera.
Så: Är du född till ett WT så undvik att i din tur skaffa barn= se till att det "Sociala arvet" ej bärs och ärvs vidare.
Senast redigerad av hee4r 2016-05-20 kl. 00:19.
Citera
2016-05-20, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chimara
Ja Carolin Gynning är WT och den stämpeln får hon leva med, hennes affärer med "apliknande män" vet jag ingenting om, är inte vi alla apor?
Prins Daniel är också WT men som har lyckats fånga en "nobel" prinsessa, sorgligt med en lillasyster som är WT och en av Sveriges största bidragstagare och så är hon så obotligt korkad, tvi vale.

Menade Linda Rosing. Nä, inte vill då jag jämföras med en oljig taliban i alla fall.

Svenskarna sätter en hög standard på varandra och WT hamnar nog längst ner.
Blatten räknas inte ens överhuvudtaget, därav så lite kritik mot dom. Skrot är skrot och du får ett dussin för en krona.
Senast redigerad av spitzbergen 2016-05-20 kl. 00:57.
Citera
2016-05-20, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Kan bara hålla med! Jag kan umgås med WT (egentligen inte WT, utan mer undre medelklass med WT-drag) och det är jättetrevligt! De är inte så skitnödiga som annat folk kan vara.

Jo det är ju det. Förresten, finns det i tråden nån röst "inifrån", alltså från nån som s a s känner igen sig eller t o m själv skulle definiera sig som wt? Har inte sett nån, och det kanske inte är så sannolikt.
Citera
2016-05-20, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bragdbirger77
Jo det är ju det. Förresten, finns det i tråden nån röst "inifrån", alltså från nån som s a s känner igen sig eller t o m själv skulle definiera sig som wt? Har inte sett nån, och det kanske inte är så sannolikt.
Det blir nog svårt att få någon WT att erkänna för om man har insikten om att ens beteende är trashigt så är man inte längre WT. WT saknar helt insikt om sin egen situation och beteende.

Däremot tror jag alla har någon form av WT-beteende i sig, trots att man inte är helt WT.
Citera
2016-05-20, 09:33
Medlem
IMBILDENs avatar
Rolig tråd

Jag tycker många träffar ganska så rätt vad som är WT och inte. Sedan tror jag också att det finns lite förutfattade meningar eller fördomar om man så vill, vad som är WT.

Ta bara det här med att många WT skulle rösta på SD. Jag är faktiskt inte så säker på att SD skulle vara vanligaste partiet för WT. Faktum är att de flesta SD-väljare är fd moderatväljare och att vara moderat brukar ju knappast förknippas med SD eller hur?

http://www.svt.se/nyheter/val2014/va...-kommer-fran-m

Gammal undersökning som jag länkar till ovan. Läste någonstans att numera består SD-väljarsympatisörer till över 40% av fd M-väljare.

Personligen tror jag att S är vanligaste partiet bland WT-folk, speciellt bland kvinnor.

Något annat jag funderat över är hur många av de attribut som kännetecknar en WT man måste kunna pricka av för att faktiskt kunna kategoriseras som en WT? Om man tex är högskoleutbildad, bor i Stockholm, tjänar betydligt mer än snittet, är icke rökare, saknar tatueringar, knappt dricker något, MEN är något överviktig, klär sig i grå mjukisbyxor på fritiden och är motorintresserad. Är man WT då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in