2016-03-13, 07:35
Medlem
Molndalsbros avatar
Du är WT om du:

* Går på gym
* Har en partner
* äger minst 1 bil
Citera
2016-03-13, 19:40
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molndalsbro
Du är WT om du:

* Går på gym
* Har en partner
* äger minst 1 bil

Med den definitionen är väl cirka 50% av befolkningen WT?
Citera
2016-03-13, 21:35
Medlem
Situationss avatar
Citat:
Du är WT om du:

* Går på gym
* Har en partner
* äger minst 1 bil

Inget av det där är något som känns särskilt white trash. Däremot är det tre punkter som beskriver svennebanan rätt så bra.
Citera
2016-03-13, 22:19
Medlem
knurras avatar
Flashback
Citera
2016-03-15, 18:16
Medlem
Citat:
Du är WT om du:

* Går på gym
* Har en partner
* äger minst 1 bil

Fel! Du beskrev just 1/3 av befolkningen i landet.
Citera
2016-03-15, 22:13
Medlem
Att handla kläder på en marknad.
Citera
2016-03-16, 16:24
Medlem
sickestbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itsblueno
Att handla kläder på en marknad.

Särskilt "skojiga" t-shirts med text som "Öl byggde denna vackra kropp" eller varg-ylar-mot-månen indianmotiv som bärs på ett icke-ironiskt vis. Fler texter ni sett? I en inte alltför avlägsen framtid är det marknadsdags där hela Sveriges WT-elit samlas som både kunder och försäljare. Vad är ert bästa/värsta WT-marknadsminne?

Bästa: Jag såg ett mystiskt stängt vitt plasttält på Sjöbo marknad en gång med en skylt som annonserade striptease av äkta Sjöbo/Svedala/etc-strippa för 80kr för 10 min eller nåt. Både strippan och klientelet lär ju ha utgjort själva essensen av vad det är att vara en äkta skånsk WT. Sjuka mängder trätoffelbeklädda WTs på de skånska sommarmarknaderna, och är värt ett besök i sig för att bevittna.
Citera
2016-03-16, 16:45
Medlem
Isnatts avatar
Att ständigt vara arg eller lättirriterad är en konstant sinnesstämning hos ett wt.
Arg på allt. Arg för att lapplisan inte lappar bilar och arg för att lapplisan lappar WT:ns egen bil.
Wt är alltid arg på att andra gör fel. På jobbet, i trafiken, på hockeyplan, i politiken.
Arg för att folk skaffar 'bögiga fåniga småhundar', arg för att det inte plogas just utanför hans enplanshus och när det väl plogas så plogas det ju för fan fel och det ska närmsta chef minsann få höra!
Arg på att ena grannen väsnas och arg för att andra grannen är tråkiga möss, arg för att skatten går till blattar men fortsätter ändå såsserösta även om han efter några Falcon kan bli arg igen och hota rakt ut i luften om att rösta sd, arg för 'varför kör biljäveln inte om? JASSÅ nu ska du om din för, varför ska du om nu för?' arg för det är is på sjön, arg för att det inte är is på sjön, arg för det inte regnat på flera veckor, arg för att det regnar just när han ska klippa gräset, osv i all evinnerlighet.

Den enda herr wt inte är arg på och kritisk mot - sig själv.
Citera
2016-03-16, 18:13
Bannlyst
Citat:
Du är WT om du:

* Går på gym
* Har en partner
* äger minst 1 bil

Så alla som tränar på gym är WT?
Fråga: Hur håller de som inte är WT sig i form enligt dig?

Alla som äger bil är WT?
Så icke WT åker endast kollektivtrafik?
Citera
2016-03-16, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Arg för att folk skaffar 'bögiga fåniga småhundar'
Check
Citat:
Arg på att ena grannen väsnas och arg för att andra grannen är tråkiga möss
Check
Citat:
arg för 'varför kör biljäveln inte om? JASSÅ nu ska du om din för, varför ska du om nu för?'
Check

Fast "arg" kanske är att ta i, mer harmsen. Men jag får helt klart skärpa till mig så jag inte börja röka och tatuera mig plötsligt.
Citera
2016-03-17, 13:54
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Så alla som tränar på gym är WT?
Fråga: Hur håller de som inte är WT sig i form enligt dig?

Alla som äger bil är WT?
Så icke WT åker endast kollektivtrafik?

Den här tråden håller på att balla ur. För det första bör vissa ta reda på vad begreppet WT står för. Det går inte att definiera om det lite som man känner och tycker.

Enligt en del i tråden är ju även medelsvenssons WT... då har man radikalt missuppfattat vad WT är.
Citera
2016-03-17, 15:06
Medlem
Jake88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanSpaceman3
Check
Check
Check

Fast "arg" kanske är att ta i, mer harmsen. Men jag får helt klart skärpa till mig så jag inte börja röka och tatuera mig plötsligt.

Låter ju mer som som att vara gubbgrinig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in