2007-12-07, 16:42
Medlem
JazzforMiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_Remorse
Långt bak i denna tråden så skrevs det mycket om att typiska WT höll på med Indianer å vargar å dylikt. Gäller det fortfarande eller har dom blivit accepterade som svensson familjer nu?? Det är ju ingen som nämnt dessa jävla Indianer på länge.

Jag känner till en familj som bor ute i skogen i ett litet rött hus. På tomten finns följande attribut

1. Inbördeskrigs Kanon
2. En ladugård som är ombyggd för att likna en gata från vilda western med tillhörande Bank, Sheriff Kontor, Fängelse, Affär och stall så klart.

Dom har även hästarna i trädgården.

Nu vid juletid så pyntas hela skiten in med olika ljusslingor och dylika greje. Dom har även en egen Indianby ca 500m från tomten. Och så jobbar dom på sommaren på High Chapparal med diverse saker.

Åker förövrigt runt i en Cheva Van modell äldre. Mannen i familjen har även nåt indian namn på sina Visitkort.

Haha, sjuk familj! Angående indianer, varjar och dylikt på kläder är det enligt mig ett WT-attribut.
Citera
2007-12-07, 16:48
Medlem
No_Remorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzforMiles
Haha, sjuk familj! Angående indianer, varjar och dylikt på kläder är det enligt mig ett WT-attribut.

Ja vad är det inte då att ha hela tomten full med dessa attribut.

Fan jag glömde ju att skriva hur det var inne!!!

Jag har haft nöjet att träda in i detta hem eller hur man nu ska uttrycka saken. Hela huset är fullt av Indianer, kobojsare, uppstoppade örnar å andra western attribut. Hela deras liv kretsar kring dessa jävla INDIANER!!!!!!
Citera
2007-12-07, 17:05
Medlem
http://www.blocket.se/vi/14395265.htm?ca=14_s

När Conny blir tvingad att skotta uppfarten åt kärringen
Citera
2007-12-07, 17:38
Medlem
rejecteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akerstrom

Säljare: Lhinda
Citera
2007-12-07, 17:41
Medlem
Rubzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubz
Vuxna människor som försover sig lite då och då tycker jag iallafall är väldigt mycket white trash. Tex missar en tandläkartid för att man försovit sig eller försover sig när man ska börja jobba kl 07.00.

Fan är det ingen som håller med?
Tycker fan det är solklart WT
Citera
2007-12-07, 18:04
Medlem
No_Remorses avatar
Citat:

Nej nu är du fan riktigt ute å trampar monark....

Alla människor kan försova sig det är inget konstigt med det. Men att försova sig varje dag å komma till jobbet vid 8-9 tiden det är jävligt dåligt. Kanske inte precis WT men det är dålig stil mot sina arbetskamrater som kanske står och väntar på en.

Tycker för övrigt det har svävat ut lite för mycket nu allt är ju nästan WT.
Citera
2007-12-07, 18:12
Bannlyst
Citat:

Ja, det är det.

Vuxna människor som har ett jobb, och åtskilliga gånger sjukskriver sig på morgonen innan de skulle börjat jobba, eller som kommer försent pga att de försover sig. Det är någon sorts omoget ungdomsbeteende som passar illa på en 40-åring.

Detta beteende är ofta kopplat till 40-åriga brunbrända kvinnor med rökrynkor som har någon sorts alkoholmissbruksproblem. De är av den där typen som festar på söndagar också. Och är bakfulla mitt i veckan.

Så det är sant. Att ha problem med att komma i tid till jobbet är tecken på social instabilitet - och sålunda också ett tecken på att personen är White Trash
Citera
2007-12-07, 18:49
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_Remorse
Ja vad är det inte då att ha hela tomten full med dessa attribut.

Fan jag glömde ju att skriva hur det var inne!!!

Jag har haft nöjet att träda in i detta hem eller hur man nu ska uttrycka saken. Hela huset är fullt av Indianer, kobojsare, uppstoppade örnar å andra western attribut. Hela deras liv kretsar kring dessa jävla INDIANER!!!!!!

Du är WT. Du verkar desperat att beskriva hur andra är WT. Själv heter du No_Remorse (dä e ett jätte coolt nassist band) och särskriver.

Idiot.

Själv är jag faktiskt WT. Jag har köpt ett teleskop åt min son på Hobbex. Måtte Gud förlåta mig.
Citera
2007-12-07, 19:00
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheilaa
Så... Hur mkt white trash anser ni er själva vara? Jag är typ 25 % wt.

Samma här ... Jag tycker om grillchips och ogillar invandrare. Ty många av dem äro smutsiga.
Citera
2007-12-07, 19:05
Medlem
Bergsgets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av So_beautiful
min sambo kommer från en typsik wt familj..
mamman har aldrig jobbat o pratar bara pengar, allt som är billigt SKA köpas osv.
Hon har möbler från bortskänkes på Blocket o bokhyllor med OÄNDLIGT mkt småsaker.
Svärmor lagar aldrig mat osv..
Behöver jag nämna att jag inte har så mkt kontakt med dom rädd att ungarna ska ta för mkt intryck..
O som är svenska heter namn som Jonny, sonny etc

tur att jag lyckats ändra på gubben så mycket att det går att leva med honom..

Att kalla sin kille, sambo, make, äkta man, partner för "gubbe" är för mig väldigt husvagnsparty. Hela din story faller liksom med den där sista meningen och frågan om är om du fått ordning på någonting som lever med den där gubben och tycker det är okej.

Gubbe får man bara kalla den man lever tillsammans med om man är 65+ och har varit gifta sen den dagen man fyllde 21 år, om man är mormor, farmor eller till och med gammelmormor. Jag ryggar tillbaks varje gång jag ser unga par som har sitt första barn på armen och tjejen refererar till sin kille som "gubbe" och killen inte ens närmat sig 26 år, det är white trash om något. Jag äcklas seriöst av människor som är lite äldre men inte orkat gifta sig men ändå kallar sin sambo för gubbe och tycker det är gulligt. Jag suckar och himlar med ögonen när gifta par kallar varandra för gubbe och kärringen och inte förstår hur illa det låter.
Citera
2007-12-07, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akerstrom

Original clogs?
Citera
2007-12-07, 20:20
Bannlyst
Citat: