2015-05-24, 16:00
Medlem
GlassKattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag menade närmast nallen.

Jaha, jag håller inte med dig om dom tre grejorna. Alls. Möjligen kan det vara "Svensson".
Jag menar inte att man måste vara wt om man uppfyller mina tre "kriterier". Men de finns definitivt i ett wt-hem. Personligen tycker jag nog att pommes frites-krydda är nära 10% godare än grillkrydda.

Nallen och utformningen av texten var för att symbolisera ung, kvinnlig wt.
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
WT för att man hejar på ett visst lag? Som Fredrik Reinfeldt när han går på Djurgårdsmatcher?
Ja. Det finns ju de som är genuint sportintresserade och på så sätt hittat ett lag de har goda grunder att följa och stöda. De allra flesta har dock enligt min erfarenhet bara hamnat där, ofta pga att farsan hejar så eller eventuellt kompiskretsen. Påminner då om andra fåniga fenomen, såsom nationalism eller religion.

White trash i dubbel bemärkelse; marshmallowkräm (Fluff)
Citera
2015-05-24, 16:27
Medlem
LuktenUtavBajss avatar
Jag besökte inspelningen av antikrundan för ett par år sedan, och då var det ett gäng WT:n med bakåtslick, cardigans och bredrandiga skjortor som körde runt i en Porsche 911 Turbo Cabriolet och visade röven med Lionel Richie (född 20 juni 1949 i Tuskegee, Alabama) på högsta volym i högtalarna. Typiskt WT-beteende att störa filminspelningar med rivstarter och dunka-dunka-musik.
Citera
2015-05-24, 18:38
Medlem
Adelaides avatar
Att hänga på Flashback är WT.
Citera
2015-05-24, 18:40
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Glöm inte stjärnorna. Eller delfinerna. Ofta någon "betydande" text placerad på insidan av handleden längst ut mot handen. Kan även vara deras namn (utifall de skulle glömma bort det?).

Jag vet en som har "för kärlekens skull" i (på) nacken...
Citera
2015-05-24, 18:43
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlassKatten
Jag menar inte att man måste vara wt om man uppfyller mina tre "kriterier". Men de finns definitivt i ett wt-hem. Personligen tycker jag nog att pommes frites-krydda är nära 10% godare än grillkrydda.

Nallen och utformningen av texten var för att symbolisera ung, kvinnlig wt.
Ja. Det finns ju de som är genuint sportintresserade och på så sätt hittat ett lag de har goda grunder att följa och stöda. De allra flesta har dock enligt min erfarenhet bara hamnat där, ofta pga att farsan hejar så eller eventuellt kompiskretsen. Påminner då om andra fåniga fenomen, såsom nationalism eller religion.

White trash i dubbel bemärkelse; marshmallowkräm (Fluff)

Nej jag tycker du är ute och cyklar ännu mer nu. Mina barn älskade den krämen när de var mindre och vi är inte WT. (Hoppas jag. Sneglar mot kryddhyllan...)
Citera
2015-05-24, 18:46
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide

Det tror jag faktiskt inte. Det är förvånansvärt god kvalitet på inläggen här, både på innehållet och på språket - ordförråd, stavning, hopskrivning, grammatik, stringens, syftning o.s.v., - jämfört med många andra forum.
Citera
2015-05-24, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide

Ja fy fan det är det verkligen.
Citera
2015-05-24, 23:53
Medlem
GlassKattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nej jag tycker du är ute och cyklar ännu mer nu. Mina barn älskade den krämen när de var mindre och vi är inte WT. (Hoppas jag. Sneglar mot kryddhyllan...)
Ja, det är ju sött och gott Jag har ätit både Fluff och pommes frites-krydda. Har nog till och med smakat en slurk lightläsk i mina dagar.
Man blir inte automatiskt wt för att man gillar en wt-produkt precis som att de inte skulle kunna "botas" genom att börja konsumera vettiga produkter

Jag är mer inne på nyanser här, inte allvarliga wt-fenomen. De har redan kartlagts ganska utförligt tidigare i tråden.
Citera
2015-05-25, 21:18
Medlem
Carl-Benzs avatar
https://www.facebook.com/annelie.ber...type=2&theater
WT i sin ädlaste form
Citera
2015-05-25, 21:48
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Benz
https://www.facebook.com/annelie.ber...type=2&theater
WT i sin ädlaste form

Jag har inget emot raggarkulturen, men det där var fan att ta det ett steg för långt, och åt fel håll.
Citera
2015-05-26, 05:07
Medlem
Carl-Benzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2anRules
Jag har inget emot raggarkulturen, men det där var fan att ta det ett steg för långt, och åt fel håll.
Det där är inga riktiga raggare, en riktig raggare ligger och sover ut efter att ha lägrat "ragget" vid den tiden på dygnet.....
Citera
2015-05-26, 08:28
Medlem
Trivs dom med tillvaron?

Röka under fläkten.
Arbetslös.
Alternativt jobba som städare, personlig assistens och liknande livet ut.
Ej fullfört gymnasiet.
Svag privatekonomi.
Köra runt i rosthögar till bilar.
Lördagsfyllan tillsammans med andra WT.
Äga blandrashundar och katter som klöser sönder redan slitna möbler.
Beroende av läsk och socker.
Isolerade från övriga samhällsklasser.
Slänga in svordomar i varje mening.
Låg läsförståelse och undemålig kunskap om politik och samhällsfrågor.
Vidrig klädsmak.

Trivs dom med detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in