Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
För ett par år sedan bevistade jag en begravning där man efteråt köpte pizza och drack Cola på gravölet hemma i familjebostaden. Vad säger ni om det?
Enligt mig är sådant inte bara WT, det är dessutom ett slags förolämpning gentemot den avlidne personen ifråga.
Ja det måste vara något slags rekord.
Citat:
Ursprungligen postat av Dalakille
Jag är lite white trash av mig när det gäller mat. Jag brukar köpa pizza man värmer i mikron eller göra makaroner å bacon på fredagskvällarna. Orkar inte göra något avancerat när jag kommit hem från jobbet, och dessutom bor själv.
Det kallas väl snarare ungkarlsliv. Utmärkande för trashen är väl snarare att alltid köra sådan mat, i synnerhet i opassande sammanhang som ovan. Finvarianten är att ta en nubbe till fryspizzan ur shotsglasen som står på hedersplats i det inglasade vardagsrumsskåpet.
Citat:
Ursprungligen postat av Qarabag
De bor varsin håla i Dalarna. Mamman fick barn när hon var 17, dottern som är 26 nu fick sitt första när hon var 20 och har varit mammaledig ever since... Oväntat.
Egentligen undrar man hur många barn trashen har kontra vanligt folk i genomsnitt om de vanligtvis börjar tidigt och hur många generationer det i så fall tar innan den nerskitade ( och pissade i ) genpoolen tar över helt.