2010-04-09, 23:21
Medlem
För ett par år sedan bevistade jag en begravning där man efteråt köpte pizza och drack Cola på gravölet hemma i familjebostaden. Vad säger ni om det?

Enligt mig är sådant inte bara WT, det är dessutom ett slags förolämpning gentemot den avlidne personen ifråga.
Citera
2010-04-10, 04:02
Medlem
Som djupt kristustroende så anser jag inte att man är white trash bara för att man har dåligt med pengar och bor i ett rikt land.
Citera
2010-04-10, 17:34
Bannlyst
Jag är lite white trash av mig när det gäller mat. Jag brukar köpa pizza man värmer i mikron eller göra makaroner å bacon på fredagskvällarna. Orkar inte göra något avancerat när jag kommit hem från jobbet, och dessutom bor själv.
Citera
2010-04-10, 19:32
Medlem
Sessilays avatar
Dessa tycker jag är urtypen för wt (samma familj båda länkarna).

http://www.aftonbladet.se/wendela/ba...icle6294013.ab

http://www.dt.se/nyheter/hedemora/ar...?service=print
Citera
2010-04-10, 20:37
Medlem
Qarabags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sessilay
Dessa tycker jag är urtypen för wt (samma familj båda länkarna).

http://www.aftonbladet.se/wendela/ba...icle6294013.ab

http://www.dt.se/nyheter/hedemora/ar...?service=print

Haha, ja fy faaaan. Extremt Trash! Känn bara på namnen, SAMTLIGA (utom möjligen Anette & Stefan) ger 100% utslag på WT-mätaren.

- Kim
- Kasandra
- Stefanie
- Kenny
- Gerry
- Anette
- Stefan
- Nowa
- Svala
- Holly

De bor varsin håla i Dalarna. Mamman fick barn när hon var 17, dottern som är 26 nu fick sitt första när hon var 20 och har varit mammaledig ever since... Oväntat.
Citera
2010-04-10, 22:31
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
För ett par år sedan bevistade jag en begravning där man efteråt köpte pizza och drack Cola på gravölet hemma i familjebostaden. Vad säger ni om det?

Enligt mig är sådant inte bara WT, det är dessutom ett slags förolämpning gentemot den avlidne personen ifråga.

Ja det måste vara något slags rekord.

Citat:
Ursprungligen postat av Dalakille
Jag är lite white trash av mig när det gäller mat. Jag brukar köpa pizza man värmer i mikron eller göra makaroner å bacon på fredagskvällarna. Orkar inte göra något avancerat när jag kommit hem från jobbet, och dessutom bor själv.

Det kallas väl snarare ungkarlsliv. Utmärkande för trashen är väl snarare att alltid köra sådan mat, i synnerhet i opassande sammanhang som ovan. Finvarianten är att ta en nubbe till fryspizzan ur shotsglasen som står på hedersplats i det inglasade vardagsrumsskåpet.

Citat:
Ursprungligen postat av Qarabag
De bor varsin håla i Dalarna. Mamman fick barn när hon var 17, dottern som är 26 nu fick sitt första när hon var 20 och har varit mammaledig ever since... Oväntat.

Egentligen undrar man hur många barn trashen har kontra vanligt folk i genomsnitt om de vanligtvis börjar tidigt och hur många generationer det i så fall tar innan den nerskitade ( och pissade i ) genpoolen tar över helt.
Citera
2010-04-10, 22:38
Medlem
Sessilays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qarabag
Haha, ja fy faaaan. Extremt Trash! Känn bara på namnen, SAMTLIGA (utom möjligen Anette & Stefan) ger 100% utslag på WT-mätaren.

- Kim
- Kasandra
- Stefanie
- Kenny
- Gerry
- Anette
- Stefan
- Nowa
- Svala
- Holly

Anette kallas säkert inte Anette, gissningsvis kallas hon Nettan vilket passar bättre in. Det är en del annat med den där familjen som accentuerar att de är wt men för mig så är de Familjen WT.
Citera
2010-04-10, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Egentligen undrar man hur många barn trashen har kontra vanligt folk i genomsnitt om de vanligtvis börjar tidigt och hur många generationer det i så fall tar innan den nerskitade ( och pissade i ) genpoolen tar över helt.

Tja, kanske ur ett svenskt perspektiv, men Eric Prince t ex (Xe/Blackwater) har sju barn om jag minns rätt.. Han är väl god för ett visst antal miljarder dollar. I USA är det faktiskt status att ha många barn, speciellt bland samhällsbärarna (vita/kristna/anglosaxiska imperibyggare).
Citera
2010-04-11, 01:01
Medlem
Sessilays avatar
Är det inte wt i Sverige som avhandlas i den här tråden? För i så fall är det ju ganska ointressant vilka barnalstringstraditioner man har i USA
Citera
2010-04-11, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sessilay
Är det inte wt i Sverige som avhandlas i den här tråden? För i så fall är det ju ganska ointressant vilka barnalstringstraditioner man har i USA

Det finns ingen ämnesavgränsning i rubriken, så det verkar vara fritt fram.
Citera
2010-04-11, 01:18
Medlem
Sessilays avatar
Anledningen till att jag frågar är för att majoriteten av inläggen ger mig intryck av att det handlar om wt i Sverige och just deras beteende men jag kan ha missförstått
Citera
2010-04-11, 14:15
Medlem
ekoapelsins avatar
Kamouflagebrallor eller mjukisbyxor på sig är riktigt jävla WT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in