2010-03-02, 17:07
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Har funderat hela dagen...på Laila Bagge! Vet att hon har jobb och troligen besitter någon sorts talang. Men det sa man om Sanna Bråding också. Vad tycker denna tråd om Laila?
Hon har en son som heter Liam så lite WT-varning där allt.
Citera
2010-03-02, 23:28
Medlem
Creds till de som håller tråden vid liv med relevanta och humoristiska inlägg!

Om vi bortser från att 50 pers snetänder och kommer med det ack så insiktsfulla "Men åååh allt är ju WT enligt er!" varje gång någon trollar och skriver "ICA är WT" är detta tråden från himlen.
Citera
2010-03-02, 23:42
Medlem
Den ondes avatar
Först lite OffTopic:
Det här är ju fan en underbar tråd, men på tok för stor att läsa igenom.
Borde inte någon med alldeles för mycket fritid, t.ex. en långtidsarbetslös (white trashare kanske ??) göra en fet lista och så får moderator klistra den i början av tråden.
Man skulle kunna dela upp listan i några olika del-listor,

-typiska namn och typiska utseenden

-typiska WT-Intressen och prylar

-Kultur för en WT:musik, tv, film, böcker?

-Mat och dryck,

-Attityd

-Övrigt

Och nu OnT:
När jag ser registreringsskyltar på barnvagnar tänker jag instinktivt på WT. Detta har t.o.m. fått mig att vidga mitt WT-begrepp att numera omfatta allt fler av sveriges folk.
Citera
2010-03-03, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Hon har en son som heter Liam så lite WT-varning där allt.

Precis det jag tänkte på
Citera
2010-03-03, 17:23
Medlem
liasors avatar
Bryr mig egentligen inte mycket vad jag har på mig, blir oftast ett par urtvättade jeans + band t-shirt, vid kallare årstider har jag dessutom luvtröja eller skinnjacka, låter det WT?
Citera
2010-03-03, 22:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Kan utvecklingsstörda vara WT? Det är nämligen två tjejer i 20årsåldern kanske som här i stan kallas "systrarna Bjurz" De är begåvningshgandikappade men jag vet dock inte deras diagnoser. WT klockan ringer för mig då jag ser de i butiken handlandes godis, chips, ostbågar, dricKA och billys pizza iförda lortiga mjuksbyxor, sunkiga fleccetröjor och skitiga mössor. De själva är enormt feta och luktar illa.
Citera
2010-03-03, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Kan utvecklingsstörda vara WT? Det är nämligen två tjejer i 20årsåldern kanske som här i stan kallas "systrarna Bjurz" De är begåvningshgandikappade men jag vet dock inte deras diagnoser. WT klockan ringer för mig då jag ser de i butiken handlandes godis, chips, ostbågar, dricKA och billys pizza iförda lortiga mjuksbyxor, sunkiga fleccetröjor och skitiga mössor. De själva är enormt feta och luktar illa.

Hade det varit en "frisk" människa som haft dessa epitet hade denne onekligen varit WT, men jag tycker inte man kan sätta den stämpeln på folk som saknar förmågan att begripa bättre.
Citera
2010-03-03, 22:39
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dima
Hade det varit en "frisk" människa som haft dessa epitet hade denne onekligen varit WT, men jag tycker inte man kan sätta den stämpeln på folk som saknar förmågan att begripa bättre.

sant, dock är det knepigt läge då det är så pass funtade så att de kan gå på stan själva och göra ärenden själva (eller ja köpa billys pizzor) aldrig att någon assistent eller så varit med dem som jag sett iaf.
Citera
2010-03-04, 11:53
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dima

WT saknar ju förmågan att begripa bättre.
Citera
2010-03-04, 19:36
Medlem
Att baka sötsaker med "sin egna lilla hemliga ingrediens" i tid och otid är WT.
Citera
2010-03-04, 22:49
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jukkapower
Att baka sötsaker med "sin egna lilla hemliga ingrediens" i tid och otid är WT.

Är det väl inte alls? WT köper äckliga sötsaker på Lidl, att baka ligger fan över deras förmåga och intellektuella nivå.
Citera
2010-03-05, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Är det väl inte alls? WT köper äckliga sötsaker på Lidl, att baka ligger fan över deras förmåga och intellektuella nivå.

Det gör de förvisso också. Jag menade inte att de bakar några franska lyxgrejer utan tex en sockerkaka med äcklig glassyr som de påstår ha kommit på receptet till själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in