2010-02-20, 01:22
Medlem
Magnet83s avatar
http://74.125.77.132/search?q=cache:...&ct=clnk&gl=se det här gamla testet borde helt klart byta namn till WT\lantis\slöddertestet.
Citera
2010-02-20, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prins-Robert
Många vet inte att White Trash karaktäriseras genom att vara vit, fattig, lågutbildad underklass. WT har blivit ett trendord bland ungdomar och har kommit att betyda allt inte passar ens egen smak för stunden.

Detta har jag läst att folk tycker är WT idag, och inget kan vara mer felaktigt:

Volvo V70 (jo jag tackar. Vit fattiglapp köper bil för 300 papp)

Jobba med IT (jobba????)

Köpa överdimensionerad plasma-TV (möjligtvis om den köps av kniv-janne nere på torget)

Reser till Thailand och Mallorca på semestern (för detta krävs både jobb och gott om pengar)

...och så här kan jag hålla på i evigheter. Ser inte folk att ovanstående grejer kännetecknar svensk medelklass??

Jag tror att ingen direkt anser att dessa ting klassas som WT, det är väl snarare det som den vita, fattiga och obildade underklassen gör för att få råd med dessa grejer; Lånar hejdlöst med pengar!

ALLA köpa fin bil, gigantisk tv och resa utomlands två gånger om året. Sen att your average WT tagit Finax telefonlån (eller motsvarande) med ocker-ränta, utan att egentligen förstå vad ränta är, för att få råd med kalaset och sen dessutom bitchar och wheinar i kvällspressen om att man har blivit lurad är verkligen WT typ A .
Citera
2010-02-20, 13:24
Medlem
56ks avatar
Snacka om urholkat ämne, vad är whitetrash? I usa så skulle nog dom flesta påstå att whitetrash är arbetslösa lågutbildade vita människor som bor antingen i en trailerpark eller i något förfallet höghus i detroit, lägg till ett par barn och allting som tillkommer med fattigdom eller vad som skapar social misär, droger alkoholmissbruk.
Gentemot sverige där whitetrash är att ha ett jobb vara tjock och ha en 40 tums lcdtv, ja just det jag glömde bort volvo v70 och storhandla på maxi.
Det ni beskriver är medelsvensson och inte whitetrash.
Citera
2010-02-20, 13:43
Medlem
kingzyzs avatar
fladdriga Adidasbrallor med knappar (blå, vita och gula), champion luvtröja och en M1-jacka. (schott)
Böjd kepa med som hänger högt på det intelligenta huvudet och ser jiddrig ut. Kepsmärke eller starter kanske är märket men skollaget inom parantes (Hoyas)
Jag 97 iofs men skit i det.
Senast redigerad av kingzyz 2010-02-20 kl. 13:46.
Citera
2010-02-20, 17:01
Medlem
Magnet83s avatar
Många säger att det är WT att vara rasist osv. Jag är själv rasist men jag håller med till viss del (även om jag är säker på att det finns betydligt mer WT i t ex SAP eller Vänsterpartiet) då det oftast blir WT-människorna i förorterna som blir kulturberikade först, jag själv blev inte rasist pga detta utan jag har bildat min uppfattning med hjälp av iaktagelser, fakta och en insikt i att det här kosmopolitiska dravlet inte alls fungerar.
Citera
2010-02-26, 21:32
Medlem
Nintendokids avatar
Mitt bidrag
http://www.youtube.com/watch?v=HtPrg...eature=related
Citera
2010-03-01, 08:21
Medlem
Snubbs avatar
Your tax dollars at work:

http://www.aftonbladet.se/wendela/ba...icle6678480.ab

Namn: Denize Östman
Gravid: vid 15
Pappan lämnat: check!
Gravid igen: vid 20
Pappa 2 lämnat? check!
Sjukskriven: check!

Citat:
Ibland går jag med Emilia till dagis, ibland gör andra det. Sedan gör jag inte ett skit. Nej, jag bloggar. Tar hand om allting som ska göras här. Städar, tvättar – hemmafruliv, säger Denize.

[...]

– Jag trodde det skulle vara jättehäftigt att gå runt med barnvagn och att det bara skulle vara gulligt med en liten bebis. Jag såg det som att vi skulle vara bästa kompisar liksom.
– Men sedan väcktes man av verkligheten. Sömnlösa nätter. Och barnvagnspromenaderna sög för att man inte sovit på en månad, säger Denize.
Om du skulle stänga ner bloggen, skulle det kännas ensamt då?
– Ja. Nu när jag är sjukskriven och inte har så mycket att göra så blir man rätt beroende av att få reaktioner och att känna att man lever.
– Så det är klart att det skulle kännas ensamt, konstigt och tomt.

Är det bara jag som börjar tänka på omyndigförklaring och sterilisering?
Citera
2010-03-01, 09:53
Medlem
Tidigt 90-tal såg nästan alla ut som white trash, vilka jävla kläder folk hade. De flesta tvättäkta white trash verkar inte ha bättrat på sin garderob sedan dess. Ett dylikt kreatur är oftast klädd i något som ser ut att komma från någon rea på lindex för 25 år sedan.
Senast redigerad av spiritofhate 2010-03-01 kl. 09:56.
Citera
2010-03-01, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubb
Your tax dollars at work:

http://www.aftonbladet.se/wendela/ba...icle6678480.ab

Namn: Denize Östman
Gravid: vid 15
Pappan lämnat: check!
Gravid igen: vid 20
Pappa 2 lämnat? check!
Sjukskriven: check!

Är det bara jag som börjar tänka på omyndigförklaring och sterilisering?

Det är ett hån mot omvärlden sådana undermänniskor tillåts sprida sina defekta anlag vidare. Jag är helt klart för tvångssterilisering av sådant slödder. Deras avkomma resulterar allt som oftast i en genetiskt underlägsen framtida bidragstagare. När jag tänker efter är sterilisering en allt för mild behandling, nej ett nackskott skulle de ha.
Citera
2010-03-01, 10:10
Bannlyst
Såg en tjej på Ica för någon vecka sedan som var så jävla WT. Nu skiter jag fullständigt i ifall hon har bra jobb och god ekonomi samt att hon kan vara högutbildad. Men så som hon såg ut var den äkta definitionen av White Trash.

Hon var fet, och då menar jag riktigt jävla fet. Hennes hår var väldigt missfärgat och var orange. Hon hade svarta mjukisbyxor på sig och en röd hood-tröja som var i storleken XXXL. Hon hade typ skateskor men det var inga snygga skateskor som DC eller ADIO eller éS. Utan det var säkert något billigare märke. Sen hade hon en ring i näsan och såg enbart äcklig ut. Hon pratade en blandning av en lite mer bonnigare form av Göteborgska.

När jag kollade på henne så fick jag känslan av att hon är sån obildad jävel som förmodligen hade svarat Filipstad på frågan "Vad heter Sveriges huvudstad". Jag bara hatar såna människor. Verkar som om de inte har någon självrespekt öht. Att hon också hade plockat ner massa Billy's i kundkorgen gjorde mig ännu säkrare på min sak. Ser man ut som hon gjorde borde man istället laga till en god sallad eller liknande.

Nu har dock inte WT-människor någon större talang för att laga mat och därför blir det mycket snabbmat för dem. Är det bara jag, eller tycks alla som är WT vara överviktiga? Känns som att det här med att de skulle vara fattiga bara gäller Amerikansk WT. Här i Sverige bor mycket WT-folk i villor i små samhällen.
Citera
2010-03-02, 14:01
Medlem
Har funderat hela dagen...på Laila Bagge! Vet att hon har jobb och troligen besitter någon sorts talang. Men det sa man om Sanna Bråding också. Vad tycker denna tråd om Laila?
Citera
2010-03-02, 14:02
Medlem
RocknRollPussys avatar
Enligt många är jag en typiskt white trash..såå..se och häpna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in