Citat:
Ursprungligen postat av Prins-Robert
Nu får du ta och förklara dig närmare. På vilket sätt kännetecknar detta WT? Som någon tidigare skrev så köper WT färdigmat och skräpkakor i snabbköpet snarare. Men har du en vettig motivering så är jag öppen.
För det är väl inte så att du bara tycker det är töntigt att baka med egen ingrediens som gör att du klassar det WT? Säg att det inte är så.
Okej, jag ska försöka måla upp ett scenario.
X och Y är på besök hos Z. X och Y sätter sig till bords och inspekterar de blommiga tapeterna. I bokhyllan står böcker med titlar som "Hitta självkänslan", "Yoga för nybörjare" och "nyttiga godsaker". Z, som bjöd över X och Y med anledningen att de bara måste smaka på hennes himmelskt goda chokladdrömmar böjer långsamt sin överviktiga kropp ned mot ungsluckan och tar ut godsakerna. Mellan Tuggorna ljuger X och Y i kör att "Det här var jättegott Z, var har du fått tag på receptet? Jag har aldrig hört talas om drömmar med chokladsmak!". Z slickar sig om munnen och pressar mellan sina flammiga och rosenröda kinder fram att "Det är min egna lilla hemlighet(=Kakao och extra mycket socker)" och tänker samtidigt för sig själv att matlagning är är något hon är riktigt bra på!
På vägen hem tänker X och Y att Z minsann är en jordnära människa i harmoni med sina sinnen.