2009-08-19, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toort
http://rubbergirl.blogg.se/

Apap.
Är du ens bekant med området?
Läst igenom bloggen och hittar inget i den som jag känner igen som "wt".
Att vara "wt" har för den delen inte heller något samband med medfödda funktionshinder även om en socialt hämmande miljö kan påverka utvecklingen negativt (vilket det inte finns något tecken på i bloggen heller)
Barnet verkar uppenbarligen ha adhd eller liknande. Att diagnosen inte är satt i nuläget är ingenting konstigt.
Citera
2009-08-20, 18:48
Medlem
finapengars avatar
Djur i olika former, signalerar ofta om att det finns en WT-möjlighet. Speciellt när personer över 10 år har marsvin, minigrisar, reptiler, fler än 2 hundar/katter. Osv. Det signalerar att vidare undersökning huruvida personen är wt kan anses vara befogade.

Själv Hamnade i säng en gång med en tjej, Från Öland, på Öland. Många barn, rökte inomhus, marsvin, eller möjligen kaniner INNE i huset, + oräkneliga katter och minst två hundar, det luktade illa, dammigt, rökigt, "grindslanten" över sunkiga skinnsoffan, vitrinskåp utan böcker och vitt med "guldiga" detaljer, olika "semesterfynd", exepmelvis någon slags plastgrej, kanske en gondol?, tapeterna nerslitna i många rum, eller nerslitna, "morsan" i huset bar innetofflor, blonderad, småfet och högljudd, "bakade" något som de kallade "pizzabullar" klockan 03xx när jag ramlade in det här huset. Tjejens säng var max 70 cm, en s.k. barnsäng, skummadrass, fast tjejen säkert var 17 år iaf.

Summa: Alkohol KAN medföra att WT-perceptionen blir lidande, och utan att man vet hur så kan man hamna i ett perfekt, närmast stiliserat WT-universum. Lyckades ta mig hem dagen efter, och tvingades inta ännu mer alkohol för att kemiskt försöka tvätta bort minnet. (Efter att ha läst i tråden så vaknade minnet dock till liv, dock så är det nu många år sedan så det bör inte skada mitt psyke längre..)

Till sist, Öland verkar för övrigt vara nerlusat med WT-material. Både besökare, och native islanders..
Citera
2009-08-21, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollare
Apap.
Är du ens bekant med området?
Läst igenom bloggen och hittar inget i den som jag känner igen som "wt".
Att vara "wt" har för den delen inte heller något samband med medfödda funktionshinder även om en socialt hämmande miljö kan påverka utvecklingen negativt (vilket det inte finns något tecken på i bloggen heller)
Barnet verkar uppenbarligen ha adhd eller liknande. Att diagnosen inte är satt i nuläget är ingenting konstigt.

Ung trebarnsmor med tatuering i nacken. Pitbullfantast som även jobbat inom hemtjänsten? Tycker inte att det behövs så mycket mer för att bli klassad som WT.

/Inpetto
Citera
2009-08-21, 19:04
Medlem
Ywas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Där satte jag fredagsvinet i halsen, fantastiskt roligt

Det mest fantastiska med denna familj är att jag har blondinen på facebook :S Hur det gick till vet jag inte, men tror hon skickade en vänförfrågan. Hittills har jag inte ens brytt mig om kontakten, men när hon skrev att hennes sons namn var Vendel (...) var jag bara tvungen att titta. Herrejösses vilka bilder...
Citera
2009-08-21, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Känns som att någon känner sig träffad här

det är inte wt att åka till något utav dom ställena. specielt inte marmaris. då det är ett riktigt fint ställe med mycket se värd heter.

Sunny beach är ett riktigt fint ställe det också.
Citera
2009-08-21, 20:35
Medlem
nylndrs avatar
Fast det är ju mer wt att åka till Sunny Beach än att åka till typ Portofino osv.
Citera
2009-08-21, 21:08
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Jag vill bara tacka för en underbar tråd! Fast bäst är nog råttan Rambo som blödde ur ögonen, fick dropp och inte svara på tilltal.
Citera
2009-08-22, 13:31
Medlem
Ozknybergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nylndr
Fast det är ju mer wt att åka till Sunny Beach än att åka till typ Portofino osv.

Åkte till Sunny Beach på studentresa med mina kompisar, fan vi skulle ha åkt till Portofino istället!
Nu är vi wt.

Citera
2009-08-23, 22:41
Medlem
Schysst...

http://kissssmeegoodnight.blogg.se/
Citera
2009-08-24, 11:52
Medlem
Lugnofins avatar
WT på Lunarstorm

Jag hittade en outsinlig WT-källa i gamla sletna Lunarstorm.

Intressen: Bilar/Motorer
http://www.lunarstorm.se/tompha__

Finns det något mer WT än "patrioter"
Notera hennes något insnöade festivalpreferenser.
http://www.lunarstorm.se/stenroos

Kolla alla "Balla fakta". WT-"check" på samtliga punkter.
http://www.lunarstorm.se/_StoltSvensk_
Citera
2009-08-24, 14:31
Medlem
1. Piercings
2. Alltid en svart och en vit tubsocka på sig
3. Gammal volvo med högtalare, slutsteg och bas för det tredubbla värdet
4. Röker dom billigaste ciggaretterna (eftersom röka uppenbarligen är för dyrt för hans plånbok)
5. Jobbar på det lokala bruket då trots att han gick lastbilslinjen inte klarade av att fixxa körkortet
6. Ska köpa ett litet hus jämte hans föräldrars hus
7. Åker på dansbandsfestivaler
8. Har en stor rambokniv som han alltid vill prata om

Att han jobbar heltid och sköter sig tar ju dock bort det mesta "WT" ur han.
Trevlig kille att supa med. Ingen man diskuterar politik med dock.
Citera
2009-08-24, 17:48
Medlem
Saucy.Jacks avatar
För inte så länge sedan blev jag och en god vän överfallen av ett gäng white trash vid en bensinmack. Vi hade svängt förbi för att handla lite kvällsmat och mötte några bekanta som vi stannade och pratade lite med. Plötsligt kom de och anklagade oss för att ha skrikit hora åt en av kvinnorna i sällskapet.

* Oprovocerade aggressioner och dräggiga attityder.
* Volvo 740
* Mjukisbyxor, huvtröja.
* Kvinnorna var allmänt manhaftiga; Samtliga relativt feta och iförda flanellskjortor och billiga tors hammare.
* Extremt obildade. Ingen av de 25-27 år gamla trashen kunde argumentera mot två 20 åringar, det enda de gastade var något i stil med "du kommer inte ens in på krogen".

Lyckades till och med skrika "white trash" till dem när de var på väg att hoppa in i sin raggarbil igen. En av kvinnorna flög då ut ur bilen och gav min vän en örfil, vilket såg rätt komiskt ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in