Djur i olika former, signalerar ofta om att det finns en WT-möjlighet. Speciellt när personer över 10 år har marsvin, minigrisar, reptiler, fler än 2 hundar/katter. Osv. Det signalerar att vidare undersökning huruvida personen är wt kan anses vara befogade.
Själv Hamnade i säng en gång med en tjej, Från Öland, på Öland. Många barn, rökte inomhus, marsvin, eller möjligen kaniner INNE i huset, + oräkneliga katter och minst två hundar, det luktade illa, dammigt, rökigt, "grindslanten" över sunkiga skinnsoffan, vitrinskåp utan böcker och vitt med "guldiga" detaljer, olika "semesterfynd", exepmelvis någon slags plastgrej, kanske en gondol?, tapeterna nerslitna i många rum, eller nerslitna, "morsan" i huset bar innetofflor, blonderad, småfet och högljudd, "bakade" något som de kallade "pizzabullar" klockan 03xx när jag ramlade in det här huset. Tjejens säng var max 70 cm, en s.k. barnsäng, skummadrass, fast tjejen säkert var 17 år iaf.
Summa: Alkohol KAN medföra att WT-perceptionen blir lidande, och utan att man vet hur så kan man hamna i ett perfekt, närmast stiliserat WT-universum. Lyckades ta mig hem dagen efter, och tvingades inta ännu mer alkohol för att kemiskt försöka tvätta bort minnet. (Efter att ha läst i tråden så vaknade minnet dock till liv, dock så är det nu många år sedan så det bör inte skada mitt psyke längre..)
Till sist, Öland verkar för övrigt vara nerlusat med WT-material. Både besökare, och native islanders..