2008-09-10, 16:15
Citat:
Ursprungligen postat av Zyuu
Stör mig något enormt på folk med kopior. Idag såg jag en invandrare som gick runt med en D & G jacka som inte ens existerar. Enormt ful var den också, med stort D & G över hela jackan i princip. Vad fan?!

Kejsarens nya kläder?
Citera
2008-09-10, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyuu
Stör mig något enormt på folk med kopior. Idag såg jag en invandrare som gick runt med en D & G jacka som inte ens existerar. Enormt ful var den också, med stort D & G över hela jackan i princip. Vad fan?!

Såg du i syne kanske?
Citera
2008-09-10, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minter
Melinda Wrede, ta livet av dig ditt tjocka jävla WT-luder!

Tycker då Sanna Bråding är ännu värre. Fy fan för henne!
Citera
2008-09-10, 20:32
Medlem
Nih1ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Knappast i Sverige där hittar man iof mer thailandskopior på märken än någon annan stans. Thaikopior är riktigt wt speciellt när kopiorna är så dåliga att inte ens det finns ett orginal. Som tex designen på en del Burberrykepsar man frekvent ser på casualgrabbar.
"Casual" är öht en WT-"stil".
Citera
2008-09-10, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Claes!
Garanterat en uppväxt inkluderad en EPA-traktor
Tribal-tatureringar( :tease: )

Och det vet du för du hade väl epa och är en wt..
Citera
2008-09-11, 02:46
Medlem
mr.ipods avatar
White trash

Jag ska börja köpa blåa jeans ifrån Ellos katalogen, köpa en svart volvo 240, handla maten på Lidl och mina skor på ÖB, ha t-shirts som alla associerar till sex, snusa, skaffa tatuering som täcker hela armen, ring i örat, äta spagetti med köttfärssås varje söndag, en sony ericsson telefon som alla andra har, ha en ful takfläkt i vardagsrummet där jag också har två skitstora högtalare med en cd spelare köpt på Coop, köpa hembränt, spotta när jag ser en polisbil och kanske även börja prata lite äcklig stockholmska...
Citera
2008-09-11, 02:48
Medlem
oreHs avatar
Fråga:

Melinda Wrede, är det tjejen som bodde på Svandammsvägen (typ 20 eller nått va), i svängen nedanför konsum, mittemot, och rappade för ungefär 8 år sedan (polare bodde intill henne, hon var en riktig mardrömsgranne)... är hon fortfarande artist? Är hon känd för att hon var så känd förut eller har hon faktiskt producerat något nytt (är inte hiphoppare)?
Senast redigerad av oreH 2008-09-11 kl. 03:35.
Citera
2008-09-11, 02:51
Medlem
oreHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.ipod
Jag ska börja köpa blåa jeans ifrån Ellos katalogen, köpa en svart volvo 240, handla maten på Lidl och mina skor på ÖB, ha t-shirts som alla associerar till sex, snusa, skaffa tatuering som täcker hela armen, ring i örat, äta spagetti med köttfärssås varje söndag, en sony ericsson telefon som alla andra har, ha en ful takfläkt i vardagsrummet där jag också har två skitstora högtalare med en cd spelare köpt på Coop, köpa hembränt, spotta när jag ser en polisbil och kanske även börja prata lite äcklig stockholmska...

Underbart! Glöm inte att dokumentera allt, gärna med filmkamera, så att vi får följa dina äventyr i husvagnen!
Citera
2008-09-11, 02:58
Medlem
mr.ipods avatar
Hmm

Nä nu känner jag mig stygg, som att jag hånar folk. Men ibland när jag ser folk som uppfyller dom där kraven så blir jag lite grinig, vet inte varför, folk borde väl få klä sig och betee sig hur dom vill?
Men folk som inte ens anstränger sig lite utan skiter i det mesta brukar kunna ha den där stilen, hur kan det komma sig?
Citera
2008-09-11, 03:52
Medlem
oreHs avatar
Ingen som riktigt vet faktiskt, vi benämner dem som wt, de kallar sig själva Svensson. Vi jobbar, de tar bidrag/jobbar svart. Vi date:ar mer än 50 meter bort från bostaden, de tycker att kusinen är het etc...
Citera
2008-09-11, 06:54
Medlem
Luclins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oreH
Ingen som riktigt vet faktiskt, vi benämner dem som wt, de kallar sig själva Svensson. Vi jobbar, de tar bidrag/jobbar svart. Vi date:ar mer än 50 meter bort från bostaden, de tycker att kusinen är het etc...

Va? Du menar alltså att benämningen Svensson syftar på en arbetslös soc-tagare (som jobbar svart)?
Vad har du då för benämning på människor med jobb? ÖverSvensson?
Citera
2008-09-12, 18:01
Medlem
Kommer ni ihåg TV-programmet "homestyling" som gick för några år sedan? Här kommer WT-versionen:

http://www.skaraborgsmaklaren.com/tillsalu.aspx
(Klicka på det översta objektet, "Brandstorp Kärrelund 2" och sedan på större bilder)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in