2009-06-17, 23:50
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckluck
WTn bajsar ut barn bokstavligen verkar det som: http://www.aftonbladet.se/wendela/ba...icle5359854.ab

Hahah, tjockis i mjukisbyxor och ett fult linne och "mannen" har en svart skjorta med en drake på.

Fin
Kul
Tur

på hög nivå..
Citera
2009-06-17, 23:54
Medlem
Att få snefylla varje gång man dricker är WT.
Citera
2009-06-18, 05:03
Medlem
Snöblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Att få snefylla varje gång man dricker är WT.

Det lät lite konstigt. Är inte alkoholism lite av ett måste för en riktig WT? "Snefylla" är ett begrepp jag aldrig hört hos rutinerade rödnäsor. Jag har faktiskt aldrig hört det sedan högstadietiden. Finns snefyllan verkligen?
Citera
2009-06-18, 22:37
Medlem
Ehilters avatar
white trash för mej är en 18 årig kedjerökande 2-barns mamma från en bruksort i inre norrland som utbildar sig till lastbilsmekaniker och har precis gjort slut med barnens pappa för att han slår henne och kallar henne för cp-hora.

för att trösta sig åker hon på finlandskryssning med sin feta tjejkompis (som hon haft tjejsex med en gång när dom varit fulla) enbart för att få snopp....
Citera
2009-06-19, 04:17
Medlem
Snöblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ehilter
white trash för mej är en 18 årig kedjerökande 2-barns mamma från en bruksort i inre norrland som utbildar sig till lastbilsmekaniker och har precis gjort slut med barnens pappa för att han slår henne och kallar henne för cp-hora.

för att trösta sig åker hon på finlandskryssning med sin feta tjejkompis (som hon haft tjejsex med en gång när dom varit fulla) enbart för att få snopp....

Ser ni, här har vi en som förstår det här. Sluta använda WT som skällsord och leta upp folk som stämmer in på det här istället!
Citera
2009-06-19, 04:44
Medlem
Mr.greens avatar
Citat:
Det mesta har redan sagts men....

På sommaren:

*Skorts, keps och ring i örat

*Grillfester på altanen, mycket sprit inkluderat´

*dyngfull en midsommar på en husvagnscamping

*När det är för tidigt på dagen för att supa så tillhör gräsklippning favoritsysselsättningen, visserligen är det väl nödvändigt men för white trashen verkar det vara ett tvångsmässigt betéende.

* Utflykt till stranden

Allmänt:

* Kamphund! Schäfer och rottweiler går dock också bra.. (det värsta jag hört talas om är nån i min by som promenerade upp till pressbyrån för att köpa cigaretter, samtidigt som hon rastade sin minigris)

*Hårdrockslångt hår trots tunnhårighet. Rakad skalle är också ett tecken på att det är ett white trash vi har att göra med.

*T-shirts med något större tryck eller text. Gärna en bandtröja med något kommersiellt och extremt överskattat hårdrocksband eller "rolig" text i stil med "Jag e bra på att knulla o fort går de!"

* De lite äldre white trashen har naturligtvis kvar de blommiga tapeterna från 70-talet när huset byggdes - såklart alldeles illgula pga år av inomhusrökning.

*Vattensäng(?)

*Storhandel varje lördag på Ica maxi.

*Engång om året blir det vallfärd till white trashens mecka - Ullared!

*När det är fest dras såklart Tomas ledin skivorna fram som de överviktiga 40 + käringarna skakar röv till, Tomas ledin eller Bryan adams. När det kommer till den yngre generationen så är det antingen någon form av techno som gäller eller framförallt metal! Metallica är favoriten.

*Tatueringar, piercingar

*Intresse för bilar och motorer

* Sportintresse. Att kolla på och disskutera fotboll (inte utöva), helst i kombination av öl och kebab. Fotboll är white trashens absolut största intresse. Jag tror knappt det går att vara (manlig) white trash utan ett fanatiskt fotbollsintresse.

*Hänga på alla jävla trender och flugor, poker är ett bra exempel. Plasma-tv ett annat.

*Det finns många olika grenar inom white trash, allt från kriminella Bikers, "patrioter", finlandssvenskar och hårdrockare till relativt beskedliga bira-svennar med barnfamiljer.

Känns som man passar in rätt bra på detta
Citera
2009-06-19, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ehilter

word!

använder även hoodtröjor med tribal märken på
Citera
2009-06-20, 01:07
Medlem
Att heja på GAIS eller Bajen är WT
Citera
2009-06-20, 01:12
Medlem
Ehilters avatar
måste skriva av mej lite av mina observationer igen..35 årig 2-barnsfar med skinnväst som varje fredag super till, fixar en chaufför och tar gänget med sej och åker in till närmaste byhåla där det åks runt med en mattsvart rollad toksänkt volvo 240 från 70 talet fullsmockad med dekaler av typen "tuta om du knullade igår!" eller "här talar vi svenska".

sedan ställer han sej på torget,dunkar på för fullt med pyramid basen och får böter av snuten för han spelar för högt,dricker öl på allmän plats och tjafsar med polisen.

när sen alla vill åka hem klockan 2 på natten blir han förbannad,hotar slå ihjäl chauffören om han inte vänder tillbaka men blir sen lugnare sen han spytt upp all kosken han druckit och får bäras in till sängen av sin förstående flickvän som sitter hemma och väntar honom..
Citera
2009-06-20, 23:09
Medlem
Dafens avatar
Är det mode att vara WT med kamphund nu?

Jag tycker jag ser fler och fler WT-killar i ~27årsåldern, röstar SD, rakade skallar, vältränade överkroppar, t-shirt och träningsbyxor med en kamphund som drar som fan i kopplet.

Har det blivit ett nytt mode eller är det bara en slump att jag ser dessa killar överallt nu för tiden?
Citera
2009-06-20, 23:13
Bannlyst
Det är tydligen en handelsvara i drogbranschen också. Det var en som ringde en kompis till mig och frågade om han kunde "styra upp en hund som ser farlig ut"......
Stackars hundar :/
Citera
2009-06-20, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dafen
Jag tycker jag ser fler och fler WT-killar i ~27årsåldern, röstar SD, rakade skallar, vältränade överkroppar, t-shirt och träningsbyxor med en kamphund som drar som fan i kopplet.

Har det blivit ett nytt mode eller är det bara en slump att jag ser dessa killar överallt nu för tiden?

Inte är det bara WT, även unga Hip-Hop blattar med drogproblem i åldrarna 15-40
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in