2008-07-22, 02:41
Medlem
oreHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Euroshopper
...
Isbergssallad.

Wt äter inga grönsaker. Deras huvudsakliga föda består av pommes, cola och ketchup.
Citera
2008-07-22, 13:20
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oreH
Wt äter inga grönsaker. Deras huvudsakliga föda består av pommes, cola och ketchup.
Amen broder. Jag kan intyga med verkliga anekdoter om vad WT handlar och tro mig, det är läskigt.

Varje gång WT-kärringar eller WT-ungdomar handlar "mat" så finns alltid minst två påsar chips och ett antal tvålitersflaskor Coca Cola. Ibland handlar de desperata WT-tjejerna som vill ha kvar sina semi-utvecklingsstörda pojkvänner färdiga sallader där dock ingredienserna är till hälften ost, skinka och dressing, plus ett paket Corner och en Coca Cola.

WT har också en tendens att inte köpa en matkasse, ej heller har de med någon. Matkasse inhandlas bara då man storhandlat.
Citera
2008-07-22, 14:10
Medlem
xiqs avatar
Bara jag som tycker att flyttbara pooler (http://www.primastar.nu/Produkter/Po...ool-0_90_B.jpg) luktar väldigt mycket White-Thrash?
Citera
2008-07-22, 15:06
Citat:
Ursprungligen postat av xiq
Bara jag som tycker att flyttbara pooler (http://www.primastar.nu/Produkter/Po...ool-0_90_B.jpg) luktar väldigt mycket White-Thrash?

Nej du är inte ensam. Vi tycker ALLA att detta är WT.
Faktum är att ALLA tycker att ALLT som vi själva inte brukar/äter/köper/gillar/har på oss är WT.
Citera
2008-07-22, 15:19
Medlem
SonnieOlsons avatar
Detta mina vänner; detta är white-trash!

http://img169.imageshack.us/my.php?i...3599643gh5.png
Citera
2008-07-22, 17:54
Medlem
OneUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonnieOlson
Detta mina vänner; detta är white-trash!

http://img169.imageshack.us/my.php?i...3599643gh5.png
Äh vafan... hur kan det vara WT att bada naken och röka cigarett?

Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
Vi som skriver i denna tråden gång på gång är också vitt slödder.
...och du är lika fel ute du också. Det är väl inte WT att se ner på andra människor?

Läs detta som postats tidigare i tråden: http://www.tidskrift.nu/artikel.php?Id=3003. Trots att det handlar om USA är det lika relevant för att definiera svenska WT.
Senast redigerad av OneUp 2008-07-22 kl. 18:02.
Citera
2008-07-22, 21:33
Medlem
Hade en helt osannolikt vidrig WT-familj som grannar förrut.
Båda föräldrarna låg alltid under sin billiga skit-Dodge under vintern på dagarna och nätterna och meckade. Det var en 60-tals modell och rostig så in åt helvete. Familjens stolthet, dem brukade alltid skryta om den för alla:

"Ah du serru, vi ska ju iväg med dodgen här igen under sommaren..." Med betoning på DODGEN

Någon gång under våren fick dem alltid igång den satans bilen och drog på husvagnssemester till grannkommunen. Det var 4 personer i familjen och det hade tamejfan knappt fått plats en kinesisk dvärg i den. Judarna i boskapsvagnarna påväg till Triblinka låg nog skönare.
Barnen hade kritvit hud, var i övre tonåren och bar såna där fula XL-tröjor med vargar och annat skit på. Den äldsta ungen använde nog sina rosa stringtrosor som BH också. Man såg nästan banden sticka upp ovanför tröjan.

Grabben gled oftast runt i en billig kavaj med för korta ärmar och vargtröjan under.

Dessutom var alla i familjen s.k. patrioter och bar tors hammare på bröstet. Ulthima Thule/Sven Ingvars ekade över hela jävla kvarteret dag som natt.

För 3-4 år sen blev dem jävlarna vräkta ur sitt hem och bodde i husvagnen i en månad på parkeringen. Idag flyttar dem runt som zigenare i olika andrahandslägenheter.

Grabben gick i min klass btw.
Citera
2008-07-22, 21:51
Medlem
SonnieOlsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneUp
Äh vafan... hur kan det vara WT att bada naken och röka cigarett?

Är du mongo? Hur många brukar röka smatidigt som dom badar? oCH VILKEN KATEGORI människor är det som inte kan klara sig utan ciggen när dom simmar i en sjö?

Edit: Menthol-cigg dessutom.
Citera
2008-07-22, 21:55
Citat:
Ursprungligen postat av SonnieOlson
Är du mongo? Hur många brukar röka smatidigt som dom badar? oCH VILKEN KATEGORI människor är det som inte kan klara sig utan ciggen när dom simmar i en sjö?

Edit: Menthol-cigg dessutom
.

Hur vet du detta?
Citera
2008-07-22, 21:59
Bannlyst
Jag råkar vara initierad i saken och vet att personen röker mentol
Citera
2008-07-22, 23:03
Medlem
prettygirls avatar
Trams och OT raderat.

/Mod
Citera
2008-07-22, 23:07
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
Hur vet du detta?
Filtren är helvita på mentholcigg.
Det behöver dock inte betyda att cigaretten på bilden är menthol, det kan ju faktiskt finnas "vanliga" cigaretter med helvita filter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in