Fy faen vad illa...Varför ska feta visa upp sig sådär för, inte för att klampa någon på tårna men det är bara fruktansvärt oaktraktivt.
hon verkar inte skämmas för sig heller. Fan känns som jag kan skippa mina samvetskval över att jag ätit några godisbitar idag och fett och kolhydratsnojan över sardinburken och knäckemackorna....
Nej, hon har lagt ut nästan 4000 (!!!!) bilder på sig själv. Fyratusen! Mycket lättklädda, posebilder.
Men vänta har nu ... Folk som är WT är dom medvetna om detta? Alltså väljer dom själva denna livsstilen med fula kläder, dålig mat, skit bilar , smutstiga hem osv osv eller hur fan går de till egentligen? Vad är det som går snett?
Den person som mest representerar WT för mig är morsan till tjejen i Billion Dollar Baby. Tjock, ful, socialbidrag, bor i trailer, tjock, oempatisk och dräggig. Det är visserligen en påhittad karaktär, men finns det någon som når upp till den nivån?
Den person som mest representerar WT för mig är morsan till tjejen i Billion Dollar Baby. Tjock, ful, socialbidrag, bor i trailer, tjock, oempatisk och dräggig. Det är visserligen en påhittad karaktär, men finns det någon som når upp till den nivån?
America, baby. Att WT uppstår är väl beviset för att inte alla är riktigt med i matchen.
ÖoB, Överskottsbolaget, kl 16.15 - framför mig står ett par i 30-års åldern med de flesta WT-symptom som tagits upp i tråden. Lönnfeta dessutom. De laddar antagligen för grillkväll och ska endast ha 4 varor; tändvätska, plastmuggar, groggmix och en kilopåse med sega nappar.
Men vänta har nu ... Folk som är WT är dom medvetna om detta? Alltså väljer dom själva denna livsstilen med fula kläder, dålig mat, skit bilar , smutstiga hem osv osv eller hur fan går de till egentligen? Vad är det som går snett?
Skulle tippa på att många svenskar inom socialgrupp 3 inte känner till begreppet WT över huvud taget på grund av dålig allmänbildning och/eller världsvana. Så svaret på om de vet om att de är WT blir nog oftast nej. I USA kan jag tänka mig att betydligt fler vet om att de är WT. Men de titulerar sig troligtvis inte som det själva.
Sedan hur det går till kan nog variera. Vissa föds i WT-familjer medan andra med tiden märker att de helt enkelt inte har ork eller lust att arbeta sig uppåt och på så vis blir WT med tiden.
Tror bara att dom har dålig smak och är allmänt outbildade och ouppfostrade, "man blir som man umgås". Om de enda du hänger med på helgerna är epa raggare som gillar flames och slitz brudar eller har föräldrar som åker till snabbmats restauranger eller kebab hak när dom ska "gå ut och äta" kan nog gå ganska fel..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!