2009-01-25, 14:23
Medlem
Kom att tänka på den här tråden direkt när jag läste bloggen och tråden.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=632975
Citera
2009-01-25, 17:36
Medlem
milton76s avatar
När de överviktiga, kedjerökande tjejerna konstant leker med sina fake-naglar för att alla ska se dem för " min kille tycker att det är så jäkla porrigt när jag drar dom över hans rygg" och naglarna är aslånga och gärna i nån klatchig färg längst ut, som giftgrön eller glitterblå ...
Citera
2009-01-25, 23:33
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milton76
När de överviktiga, kedjerökande tjejerna konstant leker med sina fake-naglar för att alla ska se dem för " min kille tycker att det är så jäkla porrigt när jag drar dom över hans rygg" och naglarna är aslånga och gärna i nån klatchig färg längst ut, som giftgrön eller glitterblå ...

Det där låter synnerligen självupplevt....
Citera
2009-01-26, 03:08
Medlem
MoccaMasters avatar
Att alltid lyckas bli full när det bjuds på alkoholhaltiga drycker känns, för att citera Roger Persson, väldigt Caucasus Trasus.
Citera
2009-01-26, 06:58
Citat:
Ursprungligen postat av MoccaMaster
Att alltid lyckas bli full när det bjuds på alkoholhaltiga drycker känns, för att citera Roger Persson, väldigt Caucasus Trasus.

Ja men alkohol dricker man ju för att bli full. Det är därför den innehåller alkohol. Ska man dricka och vara nykter så fungerar Pommac minst lika bra.
Citera
2009-01-26, 11:15
Medlem
milton76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Det där låter synnerligen självupplevt....

Nope .. är inte överviktig, röker inte och har ALDRIG haft fakenaglar.

Däremot har jag slitigt mitt hår över dessa tjejer som fanns på mitt förra jobb ... tydligen så uppfattar dom "snälla, kan du sluta knacka med naglarna mot bordet. Det är irriterande" som "Ohhhh ja, fortsätt så" och knackar om möjligt ännu mer!!!

Porrigt tycker dom o deras killar ... bakteriehärd säger jag.
Senast redigerad av milton76 2009-01-26 kl. 11:19.
Citera
2009-01-26, 13:25
Medlem
kaffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Jag håller med. Det största felet jag tycker folk gör som postar exempel är att det i regel rör sig om unga personer från landsorten som tagit ett glas för mycket eller gillar bilar. Det är inte riktigt rätt. Är man 20 år kan man förvisso vara stil- och ambitionslös men det kan snabbt ändras så det är lite tidigt att klassificera dessa personer som WT.

De jag menar är WT är personer som är minst 30 år, skuldsatta upp över öronen, långtidssjukskrivna, bidragsberoende, överviktiga, kedjeröker, är ensamstående med för många barn och husdjur, bor i hyreslägenhet och i bästa fall har någon sönderrostad gammal Volvo att köra till Lidl med.

WT handlar inte på Lidl, endast bensinmackar och korvkiosker.
Citera
2009-01-26, 13:31
Medlem
kaffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Meatball
WT tittar även på 6:an, bland annat Cops, samtidigt som de tänker "sånt där borde vi ha här i Sverige också", lyckligt ovetandes om att de själva skulle hamna på tv när de blir utslitna ur vår svenska variant till den obligatoriska husvagnen (förfallet radhus?).

Nae dom vill inte ha poliser, WT ungdomar anammar ACAB in i döden.
Citera
2009-01-26, 15:16
Medlem
tripleas avatar
WT-begreppet har blivit väldigt urvattnat i denna tråd. Därför tänkte jag i stället bidra med några egenskaper och beteenden som mer eller mindre diskvalificerar en människa från WT-status:
  • Examen från högskola eller universitet (KY-utbildning kan man dock genomgå och fortfarande vara WT, men det är knappast ett kännetecken)
  • Upplevelseresor typ backpacking i Asien, tågluff i Europa, Hurtigruten
  • Statlig skatt
  • Regelbundna besök på bibliotek och konsthallar
  • Frimärkssamling (ej ärvd)
  • Svensk medborgare men bosatt utomlands, undantag för av försäkringskassan betalda vistelser av hälsoskäl
  • Långfärdsskridskoåkning (lite osäkert, men det känns väldigt tryggborgerligt att åka långfärdsskridskor)
Citera
2009-01-26, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triplea
WT-begreppet har blivit väldigt urvattnat i denna tråd. Därför tänkte jag i stället bidra med några egenskaper och beteenden som mer eller mindre diskvalificerar en människa från WT-status:
  • Examen från högskola eller universitet (KY-utbildning kan man dock genomgå och fortfarande vara WT, men det är knappast ett kännetecken)
  • Upplevelseresor typ backpacking i Asien, tågluff i Europa, Hurtigruten
  • Statlig skatt
  • Regelbundna besök på bibliotek och konsthallar
  • Frimärkssamling (ej ärvd)
  • Svensk medborgare men bosatt utomlands, undantag för av försäkringskassan betalda vistelser av hälsoskäl
  • Långfärdsskridskoåkning (lite osäkert, men det känns väldigt tryggborgerligt att åka långfärdsskridskor)
Håller med i stort men utlandsboende är definitivt inte något som diskvalificerar dig från att vara WT. Halva Thailand är fullt av WT som hittat "paradiset".

Långfärdsskridskor är förövrigt definitivt mer (vänster-)skogsmulle än borgare.
Citera
2009-01-26, 15:35
Medlem
tripleas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkka
Långfärdsskridskor är förövrigt definitivt mer (vänster-)skogsmulle än borgare.

Jag menar ståndet, inte vad man röstar på.
Citera
2009-01-28, 19:03
Medlem
pelviss avatar
Vad tror ni om denna damen? Hon kvalar väl in på en äkta WT. Om ni kollar in bilderna så checka ut handtagen till kökslådorna. Stil och finess ska det vara.

Hon har även en annan hemsida och den adressen hittar ni i kommentarerna i gästboken.
Jag vill inte länka till den här då den kan uppfattas som mycket mycket mycket stötande. (Så här såg Pelvis ut efter att ha tittat )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in