2007-04-24, 01:00
Medlem
tossefars avatar
Mullet. Hockeyfrilla.
Citera
2007-04-24, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tossefar
Mullet. Hockeyfrilla.

aj då, det har jag aldrig haft. Jag skrev därför vet ej, och det måste ha dragit upp poängen. Hade jag sagt nej där där hade jag säkert fått mindre än 22 % som resultat.
Citera
2007-04-24, 02:57
Medlem
Blodulvs avatar
Låt oss utforma ett svenskt WT-quiz!

Hur ska vi utforma det? Ja/Nej-frågor? Flersvars-frågor? En kombination?

typ:

När det är dags att grilla, grillar jag/vi helst:

1. Fläskfilé
2. Flintastek
3. Kycklingfilé

Har du någon gång varit utanför Sveriges rikes gränser?

Ja
Nej

Etc etc. Förslag på fler frågor?
Citera
2007-04-24, 10:06
Medlem
Tolvans avatar
När jag stog och väntade på min pojkvän utanför Prisextra stog det två WT-kärringar och rökte en bit bort och den ena säger "Ja jag har ju fått kol ja, men jag känner inte att jag kan sluta röka för det". Det säger hon med värsta hesa cigg och spritrösten.
Naturligtvis var hon klädd i tights!!!!! och en ful jävla vindtygsjacka.
Citera
2007-04-24, 10:28
Medlem
Vicious_s avatar
Hehe, för en dryg vecka sedan skådade jag det västa WT jag sett i mitt liv!

En kärring med gulnande plastskor i träskomodell, Stentvättade jeans, ulljacka med den sedvanliga örnen på ryggen, Sliten i ansiktet, stora påsar under ögonen. Tovigt, tillsynes egenfärgat hår med mörkorange ton.
Betalade europshoppermat med pantkvitton och 50-öringar
Citera
2007-04-24, 10:53
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious_
En kärring med gulnande plastskor i träskomodell
Ohhh, Foppatoffeln? Den skon skriiiker WT och är bland det vidrigaste som skapats. När hela familjen WT kommer vaggande i Foppatofflor genom butiken får jag lust peka och skratta. (Naturligtvis är det inte äkta Foppatoffel utan nån piratvariant som de köpt i Muhammeds kiosk/pizzeria/kläbutik/skoaffär.
Citera
2007-04-24, 11:40
5% wt enligt första testet ;P.

Kommit på en sjukt WT-ig sak som jag stör mig otroligt mycket på. WT's klagar utav bara helvete men de gör inget åt det, liksom de klagar för att ha något att klaga på, sen när man säger åt dem att göra något åt det så får man höra "Varför bryr du dig?".
Citera
2007-04-24, 13:08
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytterstedt
5% wt enligt första testet ;P.

Kommit på en sjukt WT-ig sak som jag stör mig otroligt mycket på. WT's klagar utav bara helvete men de gör inget åt det, liksom de klagar för att ha något att klaga på, sen när man säger åt dem att göra något åt det så får man höra "Varför bryr du dig?".
Så vad skall du själv göra åt det du klagar på då??
Citera
2007-04-24, 13:28
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Så vad skall du själv göra åt det du klagar på då??

Vad klagar jag på?
Citera
2007-04-24, 14:55
Medlem
Konekos avatar
I mellanstadiet gick jag i samma klass som ett riktigt praktexemplar till white-trash. Eller, hela den familjen var det.

Mamman i familjen var rökare och överviktig. Håret var ofta uppsatt i en slarvig knut/hästsvans á la Britney. Fulblekt var det också.

Det hade ca åtta katter och tänkte skaffa fler. Behöver jag nämna att de inte var rumsrena? Tror att de hade några kaniner också.

Gården såg ut som en soptipp, med gamla skotrar ståendes här och var. Gärna sönderplockade av någon styvbror till klasskompisen.
Det brukade även ligga en massa leksaker och kläder utslängda på gården- Ljusslingor, mattor, lampor och en massa annat skräp var även förekommande.

Mamman bytte män ofta också, vilket gjorde att de hade säkert 40 låtsasbröder. Barnens riktiga pappa bodde i Skåne.
Citera
2007-04-24, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koneko
I mellanstadiet gick jag i samma klass som ett riktigt praktexemplar till white-trash. Eller, hela den familjen var det.

Mamman i familjen var rökare och överviktig. Håret var ofta uppsatt i en slarvig knut/hästsvans á la Britney. Fulblekt var det också.

Det hade ca åtta katter och tänkte skaffa fler. Behöver jag nämna att de inte var rumsrena? Tror att de hade några kaniner också.

Gården såg ut som en soptipp, med gamla skotrar ståendes här och var. Gärna sönderplockade av någon styvbror till klasskompisen.
Det brukade även ligga en massa leksaker och kläder utslängda på gården- Ljusslingor, mattor, lampor och en massa annat skräp var även förekommande.

Mamman bytte män ofta också, vilket gjorde att de hade säkert 40 låtsasbröder. Barnens riktiga pappa bodde i Skåne.

haha.
ingen som känt nån raggarfamilj? Typ Sune och Doris med två barn som är likadana? Hela familjen åker i chevan från -60?
Citera
2007-04-24, 15:41
Medlem
_Winstons avatar
Sjukt underhållande tråd! Att den fortfarande lever..

Min definition på pure white trash:

- Hyresrätt
- Röker (Första sättet att uppmärksamma dom på, gärna i den totalt sönderrostade Forden som inte varit besiktad på tre år)
- Draperier (Sådana här av trä ni vet, som hänger i ingången till vardagsrummet)
- Bli förälder tidigt! (Jag snackar 17-18)
- Sverigedemokraterna (Endast extremt oallmänbildade och lågbegåvade individer röstar på dessa, inget snack om saken.)
- Är otroligt naiv, litar på gubben att han inte ska slå henne mer.
- RixFM

Saker jag inte håller med om:
Industri/fordonsprogramet. Dessa är väl yrkesföberedande program och WT i min värld har inget jobb. Dessa är sjukskrivna. WT gick IV i ett desperat försök att komma in på undersköterskeutbildningen, sen avhopp och på sin höjd svartjobb på lokala pizzerian.

Sen har jag läst något om camping också. Det är snarare Svenssons som har husvagn. WT har inte råd och vet med all säkerhet inte hur man gör.

Charter, nej WT har inte råd med det. Jag har varit på många äckliga sista minuten resor och där finns det Svenssons, arbetare, ensamstående och diversa andra. Men WT, nej!

Har inte läst hela tråden men ni får gärna tillrättavisa mig om jag har fel "åsikt" Den här tråden är en riktig guldgruva om man vill identifiera dräggen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in