2007-04-17, 20:37
Citat:
Ursprungligen postat av cnash
-WT är att snacka sex, snusk och äckel med sina barn på ett naivt sätt, ex. "I går knullade jag o morsan, men vi använde skydd så ni fjantungar slipper ett till syskon".

Den va en ny WT-göra i tråden! Tackar för ett skönt garv
Citera
2007-04-17, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Att rösta på SD är skapligt WT.
Alla som är white trash röstar på sverigedemokraterna, men alla som röstar på sverigedemokraterna är inte white trash.
Citera
2007-04-17, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Alla som är white trash röstar på sverigedemokraterna, men alla som röstar på sverigedemokraterna är inte white trash.

nä, partiledaren Jimmy ser ju ut som en pingstpredikant. Även om min bild av en typisk inskränkt SD:are ser ut så här:

http://www.ballong.org/tavling/sm/im...0Bengt%20G.jpg

MEN - och här slås några fördommar sönder - på SD:s vallista jag fick i brevlådan så stod yrken, ålder och kön där...och det var allt ifrån en studerande ung tjej till öronläkare och nationalekonomer. I stort sett alla samhällsklasser, kön, åldrar, yrken och bostadsorter fanns representerade. Inte bara bilmekar-Leffe med andra ord, utan även universitet-tjejen Ida och Dr. Gren.
Citera
2007-04-17, 21:28
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
nä, partiledaren Jimmy ser ju ut som en pingstpredikant. Även om min bild av en typisk inskränkt SD:are ser ut så här:

http://www.ballong.org/tavling/sm/im...0Bengt%20G.jpg

MEN - och här slås några fördommar sönder - på SD:s vallista jag fick i brevlådan så stod yrken, ålder och kön där...och det var allt ifrån en studerande ung tjej till öronläkare och nationalekonomer. I stort sett alla samhällsklasser, kön, åldrar, yrken och bostadsorter fanns representerade. Inte bara bilmekar-Leffe med andra ord, utan även universitet-tjejen Ida och Dr. Gren.

Det roliga är att partiledaren har ett av dom namnen som listats som oerhört WT flera gånger i den här tråden...
Citera
2007-04-17, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Det roliga är att partiledaren har ett av dom namnen som listats som oerhört WT flera gånger i den här tråden...

nån som vet vart han kommer ifrån från början? Jag hade inte hört talas om honom förrän i fjol då han var med i Expressen och på tv.
Ajaj, gränsen till Offtopic här
Citera
2007-04-17, 21:37
Bannlyst
Citat:
nån som vet vart han kommer ifrån från början? Jag hade inte hört talas om honom förrän i fjol då han var med i Expressen och på tv.
Ajaj, gränsen till Offtopic här
Sölvesborg, se länk
http://sv.wikipedia.org/wiki/Jimmie_%C3%85kesson

Försöker tvätta bort WT-stämpeln genom att ta bort Y:et i namnet, sanningen är att han är partiledare för ett riktigt white trash-parti. Normala människor bryr sig inte speciellt mycket om invandringsfrågor. Penga, jobb och bostadspolitiken är det som är av riktig vikt för människor.
Citera
2007-04-17, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Zapp

Förresten, någon som märkt att WTs brukar samla på indian/western- grejer?
Fenomenet är iaktaget och diskuterat här på FB, kommer dock inte ihåg vilken tråd det återfinns i.

Förresten, tack för all lära och alla WT-ekvationer ni skriver. Det är guld att läsa
Citera
2007-04-17, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BAF
Sölvesborg, se länk
http://sv.wikipedia.org/wiki/Jimmie_%C3%85kesson

Försöker tvätta bort WT-stämpeln genom att ta bort Y:et i namnet, sanningen är att han är partiledare för ett riktigt white trash-parti. Normala människor bryr sig inte speciellt mycket om invandringsfrågor. Penga, jobb och bostadspolitiken är det som är av riktig vikt för människor.

trodde statistik över hur många tchadier som rånar svenska pensionärer var nåt som synnerligen engagerade Svensson. För ett par år sen släppte dom (BRÅ?) en rapport om olika invandrargruppers brottslighet. Bara efter nån timme hade 1000+ hämtat den feta pdf-filen från tv4s hemsida!

Som jag sagt tidigare, WT kan också vara en antirasistisk vänsteraktivist. Inte direkt Djursholmsbarn som blir såna eller?

sen ska vi också komma ihåg att en del frikyrkofolk och kd-folk gått över till SD eller röstar på dom.
Citera
2007-04-17, 22:04
Bannlyst
Citat:
trodde statistik över hur många tchadier som rånar svenska pensionärer var nåt som synnerligen engagerade Svensson. För ett par år sen släppte dom (BRÅ?) en rapport om olika invandrargruppers brottslighet. Bara efter nån timme hade 1000+ hämtat den feta pdf-filen från tv4s hemsida!

Som jag sagt tidigare, WT kan också vara en antirasistisk vänsteraktivist. Inte direkt Djursholmsbarn som blir såna eller?

sen ska vi också komma ihåg att en del frikyrkofolk och kd-folk gått över till SD eller röstar på dom.
WT blir sällan vänsteraktivist väldigt sällan faktiskt, möjligtvis finns det såna som vill ta sig ur WT-missären och slår sig in på det spåret. Rika ungdomar däremot mycket vanligt att en del blir vänsteraktivister, men högrar till sig med åren.
Känns frikyrko och kd-folk som normala balanserade människor med en ärlig humanistisk människosyn. Som kan se liberalt på världen?
Citera
2007-04-17, 22:09
Bannlyst
Citat:
WT blir sällan vänsteraktivist väldigt sällan faktiskt, möjligtvis finns det såna som vill ta sig ur WT-missären och slår sig in på det spåret. Rika ungdomar däremot mycket vanligt att en del blir vänsteraktivister, men högrar till sig med åren.
Känns frikyrko och kd-folk som normala balanserade människor?

nej men knappast WT.

En Stockholmskarta Metro hade ett par dagar efter valet i höstas visade vilka diskrit som var blå och vilka som var röda (OBS! Majoritet, alltså finns undantag). "Fina områden"/villakvarter var blå och betongen plus Södermalm var röda. Ibland kunde man se gränsen mellan blå och röd exakt där gränsen mellan hyreshus och småhus går, ex. Stureby/Svedmyra, Blackeberg/Ängby.

Bäst vi slutar med Offtopic innan vi åker på tillsägelse!
Citera
2007-04-17, 22:15
Bannlyst
Fråga: finns det någon känd framgångsrik person i Sverige som man kan säga har sitt ursprung i WT-kvarteren?
Citera
2007-04-17, 22:17
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Fråga: finns någon känd framgångsrik person i Sverige som kan säga har sitt ursprung i WT-kvarteren?

Ptja, om du tar bort framgångsrik så har du ju alla dokusåpekändisar från alla tider...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in