2007-03-22, 19:16
Medlem
johanbtks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnash
på vilket sätt är Josefin ett WT-namn? Det har ju till och med en svensk drottning hetat? Det verkar enligt många som att dom flesta vanliga namn är WT-namn? Vad är då inte WT-namn? Carl-Fabian-Eugene och Lovisa-Henrietta? ?
Du måste väl erkänna att namnet Destiny är WT?
Citera
2007-03-22, 20:09
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnash
på vilket sätt är Josefin ett WT-namn? Det har ju till och med en svensk drottning hetat? Det verkar enligt många som att dom flesta vanliga namn är WT-namn? Vad är då inte WT-namn? Carl-Fabian-Eugene och Lovisa-Henrietta? ?
Destiny ditt pucko. Väldigt fjortisvulgo och WT.
Citera
2007-03-22, 23:28
Medlem
socs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bängring
Vissa fattar ju inte heller skillnaden mellan vanlig svenne med dålig smak och stil och WT... svenssons föraktar man WT äcklas man av.. det är ett bra sätt för mig att skilja dem åt=)
Säkert bra metod! Grejen är att Svenssons oxå äcklas av WT, WT är dom här trasiga människorna man skrattar åt på Jerry Springer Show. Jag tycker tråden än mer har börjat handla om att WT är man om man grillar och har en plattskärmsTV för stor för lägenheten. Glöm inte T:et i WT dvs T som TRASH = sopa/sopor, avskräde, avfall. WT sitter inte i en lägenhet med takfläktar och plattTV och kör sköna grillfester på helgerna - det är inte så underklassen lever, vi snackar trasiga människor, de marginaliserade om inte utslagna. Så den här metoden ovan tycker jag är relativt vettig på nåt sätt kanske....
Citera
2007-03-23, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Destiny ditt pucko. Väldigt fjortisvulgo och WT.

aha, läste inte igenom allt. La bara märke till Josefin.
Citera
2007-03-23, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Se till att skydda dig i så fall så att du inte får en liten Kävin eller Natalii på köpet.

HAHA! du får mig att dö av skratt i den här tråden. Nåt nytt om Powerangel?
Förresten känner man sig ju lite WT själv, när jag inser att jag sitter vid datorn på min industri 04.16
Citera
2007-03-23, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Jag vill också trycka på en wt-tjej, helst någon kring 18, absolut någon under 25 (därefter blir dom oftast alltför skabbiga för att det skall vara nån idé). Hur skall jag gå till väga för att lägra en wt-brud?

Du kan med fördel besöka Grand Garbo i Sundbybergs Centrum en Lördagkväll efter barnbidragsutbetalning. Går du ensam hem därifrån, är det något som är väldigt fel.
Citera
2007-03-23, 22:38
Medlem
davidoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Different
Du kan med fördel besöka Grand Garbo i Sundbybergs Centrum en Lördagkväll efter barnbidragsutbetalning. Går du ensam hem därifrån, är det något som är väldigt fel.

Hysteriskt bra. Jag har varit dar en gang for 15 ar sedan pa en svensexa...
Citera
2007-03-23, 22:43
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Så sant men akta dig för de kåta 40taggarna av båda könen.
Citera
2007-03-24, 16:49
Medlem
Dr Bylunds avatar
Svensk white-trash:
Man tycker att möblerna på Jysk har snygg design. Man är inte det minsta allmänbildad. Man röker, har på sin höjd två tavlor i sitt hem. Äger inte ett armbandsur, då tid är oviktigt för en lösdrivare...
Ägnar sig hellre åt våld än argumentation. Anser att Dressman bara har snobbkläder...

EDIT; Ok, kanske mer underklass än WT...
Citera
2007-03-24, 17:10
Medlem
Ibland när jag i olika sammanhang träffar på en tjej som jag känner för att skoja med, oftast med ironins hjälp, får jag svaret: Ursäkta?

Detta ursäkta? känns för mig väldigt White-trashigt.

Vi har redan konstaterat att en wt saknar humor och intelligens och därmed också saknar förmågan att uppfatta ironi. Å andra sidan saknar ju tjejer i allmänhet också humor och förmåga att uppfatta ironi. Intelligenta tjejer brukar dock aldrig säga Ursäkta? till mig.

Är det wt av en tjej att säga Ursäkta? när jag driver med henne?
Citera
2007-03-24, 17:31
Medlem
Bastardos avatar
Citat:

Ha ha! Grand Garbo måste vara WT-moderskeppet!

Kommer ihåg att jag häpet utbrast: "Och de kallar OSS lantisar?" efter tio minuter därinne. Pricken över "i" var dock coverbandet som körde Ledin-låtar och där sångaren hade på sig ett par tigerrandiga shorts och en t-shirt med texten "Amatörgynekolog". Framför scenen står två 50-taggare i fjortiströjor som visar magen och försöker desperat få bandets uppmräksamhet. Så fort jag hör någon människa från Storstockholmsområdet säga något nedlåtande om NÅGON annan del av landet, eller världen, så behöver man bara nämna Grand Garbo så blir det ganska tyst.
Citera
2007-03-24, 17:31
Medlem
koffeinists avatar
Sönderplockade ögonbryn är typiskt WT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in