2007-03-21, 17:55
Medlem
Balkongståarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Och till den sköna frågan;

har ni bonkat ett white-trash?

Oj ja, mer än en gång. För mycket mascara och billig Date-parfym var genomgående.
Citera
2007-03-21, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balkongståarn
Oj ja, mer än en gång. För mycket mascara och billig Date-parfym var genomgående.

Jag vill också trycka på en wt-tjej, helst någon kring 18, absolut någon under 25 (därefter blir dom oftast alltför skabbiga för att det skall vara nån idé). Hur skall jag gå till väga för att lägra en wt-brud?

Edit: ändrade stavfel.
Citera
2007-03-21, 18:14
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Jag vill också trycka på en wt-tjej, helt någon kring 18, absolut någon under 25 (därefter blir dom oftast alltför skabbiga för att det skall vara nån idé). Hur skall jag gå till väga för att lägra en wt-brud?

"tja, vill ni åka en sväng?"

Fungerar alldeles säkert.
Annars är det bara att dra till krogen och jaga. Du ser vilka som är wt och dom är aldrig svåra.
Citera
2007-03-21, 18:15
Medlem
Balkongståarns avatar
Citat:
Jag vill också trycka på en wt-tjej, helt någon kring 18, absolut någon under 25 (därefter blir dom oftast alltför skabbiga för att det skall vara nån idé). Hur skall jag gå till väga för att lägra en wt-brud?

Och det frågar du mig? Detta var väldigt länge sen. Men lite billigt vin och bjudcigg brukade räcka. Fan vad vidrigt.
Citera
2007-03-21, 18:24
Citat:
Jag vill också trycka på en wt-tjej, helst någon kring 18, absolut någon under 25 (därefter blir dom oftast alltför skabbiga för att det skall vara nån idé). Hur skall jag gå till väga för att lägra en wt-brud?

Haha, ja du kompis, du måste hänga på dom rätta ställende/pubarna/pizzeriorna/mc-träffarna och vara nästan så pass full att du knappt får upp kuken - gärna flasha med lite stålar i en sedelbunkte och givetsis skinnväst. Kan lika gärna runka och spara kondomerna...
Citera
2007-03-22, 09:55
Medlem
stigmas avatar
Citat:

Edit: ändrade stavfel.

Se till att skydda dig i så fall så att du inte får en liten Kävin eller Natalii på köpet.
Citera
2007-03-22, 10:20
Medlem
JEzuss avatar
WT brudar skulle jag hävda är ganska bra i säng. De tar för sig eftersom de vet hur man tar saker.
På riktigt alltså..

mvh
Citera
2007-03-22, 16:15
Medlem
Citat:

Haha nej fel fråga, FB frågan måste väl vara: Tar white-trashen den i 2an?
Citera
2007-03-22, 16:21
Medlem
Citat:

Har väl hänt
Citera
2007-03-22, 17:24
Medlem
Tolvans avatar
Det stackars barnet har fått ett riktig WT namn http://www.expressen.se/nyheter/1.605387
Citera
2007-03-22, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Det stackars barnet har fått ett riktig WT namn http://www.expressen.se/nyheter/1.605387

på vilket sätt är Josefin ett WT-namn? Det har ju till och med en svensk drottning hetat? Det verkar enligt många som att dom flesta vanliga namn är WT-namn? Vad är då inte WT-namn? Carl-Fabian-Eugene och Lovisa-Henrietta? ?
Citera
2007-03-22, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
WT brudar skulle jag hävda är ganska bra i säng. De tar för sig eftersom de vet hur man tar saker.
På riktigt alltså..

mvh

Verkar lovande. Bör man bonka på en wt-brud på något särskilt sätt? Är det något man bör undvika?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in