2007-08-16, 17:15
Medlem
Juristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumkopf
Eru WT eller?

Ja, jag fick hela 9% på WT-testet...
Man kan inte bara plocka massa grejor man inte gillar och kalla det WT.
Isåfall vore det helt klart WT med brocolli, rysk litteratur, Ingmar Bergman, Lars Norén, marginalskatt och regn...
Citera
2007-08-17, 15:27
Medlem
cosmic_dancers avatar
angående stackars diesel och han hora till wt morsa
"
Ansvarig för Axels tivoli, Tony Andréasson, hade på söndagen inte hört talas om olyckan. Men han tror inte att Axels tivoli bär något ansvar för det skedda.
– Barn är som fyllehundar, oberäkneliga och kan hitta på saker, säger Tony Andréasson till Norra Skåne."

det var fan det bästa jag hört på länge. Tony är min nya idol.
Citera
2007-08-17, 15:32
Medlem
johanbtks avatar
Jag hittade denna historia på WT-forumet Familjeliv.
Citat:
Har en bekant som gick och tog hål i öronen på sin 4 månaders lilla flicka. Jag fattar bara inte hur man kan utsätta sin lilla bebis för nåt som e så fruktansvärt onödigt. Blir så ledsen när jag tänker på hur försvarslösa och utsatta barn är för sina föräldrars nycker. Är det bara jag som överreagerar eller?
Detta är 10/10 på WT-skalan.

http://www.familjeliv.se/Forum-5-98/m23844845-1.html
Citera
2007-08-17, 17:45
Medlem
brianmolkos avatar
jag säger bara Sunny bitch (beach)
Citera
2007-08-18, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
"
Ansvarig för Axels tivoli, Tony Andréasson, hade på söndagen inte hört talas om olyckan. Men han tror inte att Axels tivoli bär något ansvar för det skedda.
– Barn är som fyllehundar, oberäkneliga och kan hitta på saker, säger Tony Andréasson till Norra Skåne."

Håller helt med! Han är nu i min signatur.
Citera
2007-08-18, 16:00
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Såg en blonderad man på ungefär 40år igår. Det är WT tycker jag.
Citera
2007-08-18, 19:00
Medlem
koprofagens avatar
Gärna prata öppet om sina plastikoperationer som ska äga rum samt tatueringar...
Citera
2007-08-18, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Såg en blonderad man på ungefär 40år igår. Det är WT tycker jag.

Svårt att se att det skulle vara representativt för vit, fattig, lågutbildad underklass. Möjligtvis en 40-årskris men de drabbar ALLA samhällsklasser, tro mig.
Citera
2007-08-19, 15:51
Medlem
Algifaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
"

Det finns mycket kul man kan säga om Axels Tivoli. Dom var på besök i min hemstad för två månader sen och det stinker WT om hela packet.

Först och främst drivs Tivolit av Rumänska slavarbetare med minimal lön, utan utbildning och helt okapabla att prata Engelska. Dessa slavar lever sen tillsammans i husvagnar och reser runt i Sverige. Med andra ord: Hela personalen är Trailer Trash.

På kvällen när vi åkte en av deras karuseller satt det en inkompetent jävla idiot som inte ens lyckades manövrera den (tänk på alla olyckor som kan hända). Som tur var lyckades han inte ens få igång den. När vi skulle kräva pengarna tillbaka pekade dom alla på en Tjock ful kille - Kevin Andrèasson, Tonys son! Vi frågade vem fan han var och han säger att det är hans pappa som äger "hela den här skiten". Efter långt tjat fick vi äntligen lite pengar(lite onödigt kanske med tanke på att det bara var 20 kr :P ).
Citera
2007-08-19, 16:28
Bannlyst
Karita och hennes man i Kvarteret Skatan är väl praktexempel om jag förstått det rätt
Citera
2007-08-19, 16:53
Medlem
TMNTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jag skulle vilja påstå att det är livsstilen (arbetslös och stolt) i kombination med andra saker som rökning, tribaltatueringar, fake foppaskor osv som gör någon till WT. Sedan är vissa saker mer WT än andra.

att säga foppaskor är WT alla andra vet ju att de heter crocs
Citera
2007-08-19, 18:18
Medlem
internetmannens avatar
Här kommer internetmannens lista på WT-beteenden:

- Att följa TV-serien Glamour.
- Köpa och lyssna på "Absolute Musik"
- Köra Volvo för att passa in i gruppen.
- Åka till valfri charterort, supa sig redlös och sedan skämma ut sig
- Särskrivningar
- T-shirts med vikinga-, tribal- eller mjukrasistiska-tryck.
- Att vara onykter klockan 11 på förmiddagen på lördagen på Custom Show.
- Blonderat hår, torshammare runt halsen och ölmage som knappt täcks med ovan nämda t-shirt.
- Gilla fotboll.
- Titta på Beck, Göta Kanal II, Änglagård och andra svenska skitfilmer.
- Stefan och Krister -citat.
- Att vara överviktig pga lathet och Billys Pizza.

Så är det med det.

Tack för visat intresse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in