2007-02-07, 21:56
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Egentligen är hela den där patriot -och nationalistgrejen jävligt WT.
Fulla feta misslyckade grabbar som lyssnar på skränig undermålig musik, dricker Sofiero och pratar om den "ariska revolutionen". Det känns ju väldigt WT. Framförallt när fettona går ner till Mohammed och köper pizza dagen därpå för att dämpa sin bakfyllehunger.

Visst är det WT så det sjunger om det. En och annan kanske är uppväxt i ett hem som inte kan klassas som WT men då finns där något annat fuffens i gömmorna. Antagligen blivit sexuellt utnyttjad eller liknande.

I den här dokumentären som nyss visades fanns inte en enda som verkade ha alla kamelerna hemma. Fetknoppen med flackande blick och svettig panna var en ultimat WT-gubbe. Då ska man ha i åtanke att det som visades var deras elit.
Citera
2007-02-07, 22:00
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Fattar inte att maxvinsten bara är på en tusenlapp och att det är en ofrånkomlig förlustaffär.

Det här har jag bevittnat med egna ögon. En snubbe matade in två femhundringar i följd. På maskinen stod det "maxvinst 500" Trodde inte det var sant först.
Rent instinktivt ville jag gå fram och göra honom uppmärksam på skylten, då jag var övertygad om att det var ett misstag. Tog några sekunder innan jag fattade.
Detta skedde dessutom mitt i månaden. Tror det är då pensionerna betalas ut.
Citera
2007-02-07, 22:01
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkongståarn

Kom på en grej till som är väldigt WT, att använda ordet "äkta" om saker. Till exempel en målning är "äkta" oljemålning, inget snack om att den är bra eller ens snygg, den är "äkta". Begreppet signalerar för WT klass och flärd.
Samma fenomèn som när de ger maträtter nationalitetsbeteckningar. "Italiensk köttfärssås" "Thailändsk kyckinggryta"

Och sen påstår sig de "älska" grekisk mat. Men om man pressar dem lite så är det enda de känner från det köket Tsatziki. I och för sig tycker det väl det är jättegott. Dottern blandar förövrigt ihop en fet tsatziki på grillfesten som ni nämner tidigare, och för den sakens skull överöses hon av hedersbetygelser. Det är för övrigt hennes enda insats i köket varje år
Citera
2007-02-07, 22:03
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Javisst, saknar bara att de blir intervjuade i en brun fejkskinnsoffa. De där glasögonprydda ynglingarna som varit med (det enda som skilde dem åt var några kilo) ser man direkt att deras morsor är 16-18 år äldre än dem själva och säkert jättestolta just nu.
"Se vad bra det gick för honom trots att vi bara hade vår tvåa här på tolfte våningen och bodde själva i alla år. Det här måste firas med att rulla några extra cigg och öppna en vino tinto på tetra"
Jag tycker ioch för sig också de är duktiga, (för att vara white-trash dvs)

Sverigedemokraterna är white-trashens elit. De drivs trots allt av någon sorts idealism. De försöker också bli lite mer bildade, tungt sen när de bli mobbade i Hallstahammars kommunfullmäktige.
Citera
2007-02-07, 22:07
Medlem
Misters avatar
Citat:
Samma fenomèn som när de ger maträtter nationalitetsbeteckningar. "Italiensk köttfärssås" "Thailändsk kyckinggryta"

Och sen påstår sig de "älska" grekisk mat. Men om man pressar dem lite så är det enda de känner från det köket Tsatziki. I och för sig tycker det väl det är jättegott. Dottern blandar förövrigt ihop en fet tsatziki på grillfesten som ni nämner tidigare, och för den sakens skull överöses hon av hedersbetygelser. Det är för övrigt hennes enda insats i köket varje år

Dessutom kan hon utan att blinka skippa vitlöken, "Kan fan inte gå och lukta som en spagge på jobbet ju".
Efter hedersbetygelser så tar hon steget fullt ut och börjar kalla den för "Kickis speciella tsatziki" och vips så har receptet blivit hårdvaluta som bara ges till andra i den inre kretsen. WT-kretsen. (Som om någon annan skulle vara intresserad?)
Citera
2007-02-07, 22:10
Medlem
stigmas avatar
Citat:

Om man steker en jävla massa falukorvsbitar. Häller på en jävla massa vatten och sprutar i X antal sprut Felix tomatketchup då får man ju en riktigt härlig WT-korvstroganoff.
Men om det är Fredag och man vill lyxa till det lite då tar man och häver i en burk "Kräm Fräsch" .. Då får man en äkta rysk Stroganoff!
Citera
2007-02-07, 22:10
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Dessutom kan hon utan att blinka skippa vitlöken?)

Och trots att hon skippar vitlöken så hävdar hon ändå bestämt att det är äkta tsatziki från Grekland. Och om någon skulle påpeka att så inte är fallet skulle denne kallas för snobb och otacksam
Citera
2007-02-07, 22:13
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Om man steker en jävla massa falukorvsbitar. Häller på en jävla massa vatten och sprutar i X antal sprut Felix tomatketchup då får man ju en riktigt härlig WT-korvstroganoff.
!
haha precis trots att de älskar fett så kommer de sig inte för att köpa riktig grädde, eftersom det är lite för dyrt. Annars hade de haft grädde i den anrättningen

Sen köper de hem margarin, riktigt smör är för dyrt
Citera
2007-02-07, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sue-ellen
WT-kvinnan kämpar ständigt mot sin egen övervikt. Vapnen i denna hopplösa kamp kan vara olika typer av temporära dieter inhandlade för dyra pengar. För att tillgodogöra sig en vis dos motion sätter hon sig på sitt senaste träningsredskap som verkade så "kul" på infomercial'n. Ett alternativ kan vara att ställa sig på barnens dansmatta ett par minuter om dagen.

Eller så försöker hon gå ner i vikt genom att helt enkelt klämma i sig ett par extra snickers mellan varje måltid, med motiveringen att "det är ju sååå lågt GI i jordnötter"

Angående fotboll och ishockey, så käns det för mig mer arbetarklass än WT. Dom WT jag har haft det tveksamma nöjet att stifta bekantskap med, har samtliga varit helt ointresserade av sport. Ja, om det inte är rally och folkrace, då förstås.
Citera
2007-02-07, 22:14
Medlem
stigmas avatar
Citat:
haha precis trots att de älskar fett så kommer de sig inte för att köpa riktig grädde, eftersom det är lite för dyrt. Annars hade de haft grädde i den anrättningen

Sen köper de hem margarin, riktigt smör är för dyrt

Jo precis. Men Creme Fraiche låter ju fräscht. Det MÅSTE vara nyttigt.
Citera
2007-02-07, 22:15
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Different
Angående fotboll och ishockey, så käns det för mig mer arbetarklass än WT. Dom WT jag har haft det tveksamma nöjet att stifta bekantskap med, har samtliga varit helt ointresserade av sport. Ja, om det inte är rally och folkrace, då förstås.
Jag har alltid undrat vilka människor som gillar motortsport? Givetvis är det som du säger White Trash.

Jag tror att det är ungefär samma målgrupp som har gjort att Vikingarna och Lasse Stefanz är två av Sveriges bäst säljande band.

Bondwhitetrashen rör det sig om här, det är dock en grupp som jag inte hyser så stora kunskaper om
Citera
2007-02-07, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Different
Eller så försöker hon gå ner i vikt genom att helt enkelt klämma i sig ett par extra snickers mellan varje måltid, med motiveringen att "det är ju sååå lågt GI i jordnötter"

Om wt känner till GI så känner de iaf inte till Glykemiskt Index.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in