2011-01-15, 19:48
Medlem
Glomgolds avatar
Lösningen heter VLCD.

Den som rekommenderar Clenbuterol fattar uppenbarligen ingenting.
2011-01-15, 20:33
Medlem
mleytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Lösningen heter VLCD.

Den som rekommenderar Clenbuterol fattar uppenbarligen ingenting.
Äsch Glomis den som överlever på bara pulver är värsta wonderwoman.
2011-01-15, 20:38
Medlem
1500kcal + minst 1 timme cardio dagligen borde fixa ditt problem. Gärna styrketräna 3 ggr i veckan oxå. Muskler förbränner sjukt mkt.

Gröt, mini keso, kyckling, fisk, ägg...
2011-01-15, 21:14
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
1500kcal + minst 1 timme cardio dagligen borde fixa ditt problem. Gärna styrketräna 3 ggr i veckan oxå. Muskler förbränner sjukt mkt.

Gröt, mini keso, kyckling, fisk, ägg...
Det låter som ett utmärkt upplägg. Tyvärr misstänker jag att TS saknar både vilja och intelligens nog att genomföra det.
2011-01-15, 22:27
Medlem
Xamples avatar
Amfetamin heter svaret! Du förlorar utan problem många kilon på endast några dagar. Räkna med att må därefter också.
2011-01-16, 00:49
Medlem
Coolermasters avatar
"Det där är inte svaren jag ville ha.
Predika inte om dieter, dom funkar inte utan 'hjälpmedel'."

Kan vara det dummaste ja hört... hur i helvete tror du annars att man går ner i vikt snabbt?
Ät små nyttiga portioner,låt säga 5-6 gånger om dagen,räkna hur mycket kcal du får i dig.
Rör på ditt feta arsle & börja lyssna på vad folk säger här,för det finns inget annat svar.
Gloms tips angåene Vlcd kan ju vara nått för dig..ganska svårt att misslyckas med en sådan,om du inte äter massa skit vid sidan av dvs
Senast redigerad av Coolermaster 2011-01-16 kl. 00:51.
2011-01-16, 00:52
Medlem
min vän tjack är din vän använd nån vecka så kommer du se väldigt trevlig och smal ut
2011-01-16, 01:36
Medlem
manhofs avatar
TS, du får mig att tappa hoppet om mänskligheten.

En rejäl stock i brunögat, följt av att bli fritzlad fram till studenten med säd som enda födoämne, då snackar vi viktnedgång! Hör av dig i PM så ska jag introducera dig för min jordkällare

Eller så förflyttar du dig till träningsdelen av vårt kära forum, läser på lite om kostlära, lägger dig på kcal-underskott och motionerar mycket. Du uppnår resultat, blir nöjd med dig själv, super dig full på studenten, hamnar i en sunkig lägenhet där 17 muskiga män turas om att våldföra sig på ditt anus.

Världen är din!
2011-01-16, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av manhof
TS, du får mig att tappa hoppet om mänskligheten.

En rejäl stock i brunögat, följt av att bli fritzlad fram till studenten med säd som enda födoämne, då snackar vi viktnedgång! Hör av dig i PM så ska jag introducera dig för min jordkällare

Eller så förflyttar du dig till träningsdelen av vårt kära forum, läser på lite om kostlära, lägger dig på kcal-underskott och motionerar mycket. Du uppnår resultat, blir nöjd med dig själv, super dig full på studenten, hamnar i en sunkig lägenhet där 17 muskiga män turas om att våldföra sig på ditt anus.

Världen är din!

GARVBÖL!
2011-01-16, 01:44
Medlem
manhofs avatar
Jag föraktar det motsatta könet vanligtvis, utom när det är dags för parning, men bortskämda feta lata jävla flodhästar gör mig mordisk. Helvete
2011-01-16, 01:53
Medlem
amfetamin.
2011-01-16, 01:53
Medlem
mleytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manhof
Jag föraktar det motsatta könet vanligtvis, utom när det är dags för parning, men bortskämda feta lata jävla flodhästar gör mig mordisk. Helvete
Manhof du blir bara bättre och bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in