2011-01-16, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av black_ange1
Jag sa inte att jag inte vill röra mig, jag sa att jag inte gillar att träna.
Lovar att mer än hälften av alla som sitter och kallar mig för "tjockis", "fetto", osv. är överviktiga själva.
Idioter, era ord tar inte på mig.

Är du dum i huvudet eller?

Du vill bli smal men du vill inte träna eller börja banta, utan letar efter ett mirakel piller som gör att du blir smal? Jo tjena

Varför har ingen kommit på denna genialiska idé tidigare?!

Nejdu, ut i löpspåren och kaloriunderskott så är du snart i mål din lilla tjockis!
2011-01-16, 21:13
Medlem
OverPowereds avatar
LCHF + motion = ace!

Kör LCHF, du behöver inte vara så stenhård som det står att man ska vara. Men håll fast på grunderna, alltså skippa nästan alla kolhydrater. Motionera några gånger i veckan.

Du klarar det enkelt! Jag har för övrigt nästan samma mål, vill också rasa till studenten
2011-01-16, 21:28
Medlem
Citat:
Tar studenten i sommar och vill kunna titta tillbaka på mina foton och inte behöva skämmas för mig själv.
Så, nu till min fråga:
Vad kan ge mig en viktminskning på ca 20-25kg på 5 månader?
Gått på efedrin tidigare och gick ner ca 8kg men efter ett tag avtog effekten och jag tröttnade.

Jag är väldigt dålig på att träda så det skulle vara bra med några riktiga dunderpiller.
Någon som kan hjälpa mig?

Imao så ska feta personer ALLTID hitta den absolut enklaste lösningen för att tappa kilo. Rå-träna och äta nyttigt är inte med på kartan. Ta en titt på filmen -Requiem For A Dream, hon lyckades tappa kilo med hjälp av piller
2011-01-16, 21:31
Medlem
Mr.Meduzas avatar
Lepigen!
2011-01-16, 22:22
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kibasku
Så jävla bra sagt jag blir så glad!
Det värmer verkligen i hjärtat när man får reda på att man gör folk lite glada ibland!
2011-01-16, 23:31
Medlem
nycklars avatar
håll koll på energi in/ut, ät varierat. Inte svårt.

Är det mot förmodan för svårt för dig, knalla in på närmsta plastikklinik och fettsug dig.
2011-01-16, 23:43
Medlem
Opppes avatar
Citat:
Det där är inte svaren jag ville ha.
Predika inte om dieter, dom funkar inte utan 'hjälpmedel'.

Var nog det dummaste jag någonsin läst.
2011-01-16, 23:45
Medlem
Periodisk fasta är absolut det bästa alternativet. T.ex. kan du hoppa över frukost varje dag, och äta lunch vid kanske 3. Sedan middag ganska sent. På så sätt får du i dig 1 mål mindre om dagen, och jag lovar dig att du efter ett tag inte ens kommer vara speciellt hungrig under fastan. Kroppen är väldigt anpassningsbar och kommer ställa in sig på att inte äta frukost. Se även till att du undviker kolhydrater. Kör protein och fett. Räkna ut ditt kaloribehov, räkna kalorier i maten och se till att du har ett underskott på ca 1000 kcal.
2011-01-17, 02:20
Medlem
FredrikSahlins avatar
Träna.
Ät rätt?
OJ, svårt?
2011-01-17, 02:44
Medlem
razlitos avatar
Citat:
Jag har kört LCHF, fick ner 20kg.
Men det är riktigt drygt.

Skulle uppskatta seriösa svar.

Börja motionera och ligg på ett kaloriunderskott på ca 1000kcal under dagsbehovet.

Skit i massa piller och rör på dig din slöa tjockis
2011-01-17, 09:14
Medlem
spinellis avatar
LCHF! Har gått ner fyra kilo på mindre än en vecka!!
2011-01-17, 09:49
Medlem
Citat:
Tar studenten i sommar och vill kunna titta tillbaka på mina foton och inte behöva skämmas för mig själv.
Så, nu till min fråga:
Vad kan ge mig en viktminskning på ca 20-25kg på 5 månader?
Gått på efedrin tidigare och gick ner ca 8kg men efter ett tag avtog effekten och jag tröttnade.

Jag är väldigt dålig på att träda så det skulle vara bra med några riktiga dunderpiller.
Någon som kan hjälpa mig?
Cambridge! Det fungerar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in