• 1
  • 2
2011-01-15, 15:46
Medlem
Jag la in en portion, Tog ett glas vatten och lyckades svälja snusen.
Jag har fått en smärta i bröstet exakt som om snusen skulle ligga och fräta i magstrupen. Jag har druckit mycket vatten så jag tror knappast den gör det men det gör fortfarande ont. Jag svalde snusen en gång på högstadiet för att gömma den för en lärare men jag minns inte att det gjorde ont på det här viset.

Vad kan jag göra? Är det någon mer än jag som lyckats med detta? Kommer jag få problem med magen?
Citera
2011-01-15, 15:47
Medlem
z0mfg(ish)s avatar
Du har nog fått sura uppstötningar. Obehaglig känsla första gången det händer.
Svälja snus är väl inget farligt, hör om många som gör det ofta...
Citera
Medlem
Sombreromannens avatar
Kommer antagligen spy upp den vid något tillfälle. Sånt man brukade göra för att få ledigt när man var liten, svalde en snus så spydde man som satan = morsan trodde man var sjuk.
Citera
Medlem
100gs avatar
Haha har lyckats med det en gång på fyllan, slutade med att jag spydde som en kalv.
Citera
2011-01-15, 15:49
Medlem
PuncturedBladders avatar
Nej, det är ingen fara. Och du kommer inte heller få några problem sålänge du inte gör det till en vana.

Ja, jag har egna erfarenheter.
Citera
2011-01-15, 15:52
Medlem
Jag svalde en senast igår Fast hade haft inne ett tag, så det var kanske inte så mycket nikotin kvar, Hur länge hade du i den innan du svalde den?
Citera
2011-01-15, 15:53
Medlem
leksands.s avatar
jag har svalt ett X antal snusar, och inte fan är jag död för de, inte heller har jag spytt av de..

Lycka till
Citera
2011-01-15, 15:54
Medlem
Rogerronns avatar
Svalt snus har man gjort många gånger på fyllan.Man lägger sig med en snus under läppen när man kommer hem å vaknar upp utan.Så du kan nog ta det lugnt
Citera
Medlem
koskenkurwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kottfras
Jag la in en portion, Tog ett glas vatten och lyckades svälja snusen.
Jag har fått en smärta i bröstet exakt som om snusen skulle ligga och fräta i magstrupen. Jag har druckit mycket vatten så jag tror knappast den gör det men det gör fortfarande ont. Jag svalde snusen en gång på högstadiet för att gömma den för en lärare men jag minns inte att det gjorde ont på det här viset.

Vad kan jag göra? Är det någon mer än jag som lyckats med detta? Kommer jag få problem med magen?

hur lyckas man?
Citera
Medlem
Kan man svälja lös snus utan att spy?
Citera
2011-01-15, 15:56
Medlem
PuncturedBladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
Kan man svälja lös snus utan att spy?
Såklart!
Citera
2011-01-15, 15:56
Medlem
SpooN.s avatar
Nej det är inte farligt att svälja en snus, det är ju inte direkt bra för magen men det är inte godis heller. Tror det är lite som att svälja tuggummi äh fan vet jag ..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in