2011-01-15, 15:57
Bannlyst
Det ända du kan göra är att fortstätta dricka vatten, eller gå in på toaletten och spy. Har svårt att tro att det är snusen som värker i halsen.
Citera
2011-01-15, 15:59
Medlem
PuncturedBladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Nej det är inte farligt att svälja en snus, det är ju inte direkt bra för magen men det är inte godis heller. Tror det är lite som att svälja tuggummi äh fan vet jag ..
Svara inte då! Ingen bryr sig om vad du tror.

Citat:
Ursprungligen postat av Silenoz
Det ända du kan göra är att fortstätta dricka vatten, eller gå in på toaletten och spy. Har svårt att tro att det är snusen som värker i halsen.
Varför skulle det vara nödvändigt att spy?
Citera
2011-01-15, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyfon
Jag svalde en senast igår Fast hade haft inne ett tag, så det var kanske inte så mycket nikotin kvar, Hur länge hade du i den innan du svalde den?

10 min kanske
Citera
Medlem
Snappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PuncturedBladder
Varför skulle det vara nödvändigt att spy?

För att spy upp snuset kanske?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silenoz

Det är i bröstet det värker
Citera
2011-01-15, 16:04
Medlem
SpooN.s avatar
Citat:
Svara inte då! Ingen bryr sig om vad du tror.

Jag svara ju... skrev att jag inte visste om man kan jämföra att svälja en snus med tuggummi
Citera
2011-01-15, 16:05
Medlem
PuncturedBladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapper
För att spy upp snuset kanske?
Vad skulle det hjälpa?
Citera
2011-01-15, 16:07
Medlem
PuncturedBladders avatar
Citat:
Nej det är inte farligt att svälja en snus, det är ju inte direkt bra för magen men det är inte godis heller. Tror det är lite som att svälja tuggummi äh fan vet jag ..

Citat:
Jag svara ju... skrev att jag inte visste om man kan jämföra att svälja en snus med tuggummi
Då får du träna på att skriva lite, för vad du skrev var att det inte var bra för magen och sedan att du inte vet egentligen.

Vad har detta med tuggummi att göra? Varför skulle man jämföra med tuggummi?
Citera
2011-01-15, 16:12
Medlem
Hemons avatar
Det är lugnt gosse, så länge du inte äter snus till frukost,lunch och middag så borde det inte vara något speciellt farligt. Har själv lyckats svälja många snus de 9 åren som jag har snusat, har inte spytt pga det någon gång släng upp en ny och chilla istället
Citera
2011-01-15, 16:12
Medlem
Sombreromannens avatar
Citat:
Vad har detta med tuggummi att göra? Varför skulle man jämföra med tuggummi?

Antar att han menade, att fall man sväljer tuggummi så är det inte farligt, men det är ändå inte bra att svälja tuggummi, och det är likadant med snus, inte direkt farligt, men det är inte heller bra att svälja det. Så liknelsen funkar faktiskt ganska bra, dock måste han lära sig att formulera sina meningar bättre.
Citera
2011-01-15, 16:23
Medlem
SpooN.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sombreromannen
Antar att han menade, att fall man sväljer tuggummi så är det inte farligt, men det är ändå inte bra att svälja tuggummi, och det är likadant med snus, inte direkt farligt, men det är inte heller bra att svälja det. Så liknelsen funkar faktiskt ganska bra, dock måste han lära sig att formulera sina meningar bättre.
Ja exakt, det var det jag försökte få fram. Och jag håller med om att jag måste lära mig att formulera mina meningar bättre. Ingen mer OT nu..
Citera
2011-01-15, 16:23
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
Kan man svälja lös snus utan att spy?

Klart att man kan! De gånger jag snusar lös tuggar jag upp prillan medan den ligger under läppen, det sista som är kvar sväljer jag ner. Blir så smutsig om fingrarna annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in