• 2
  • 3
2011-01-15, 22:20
Medlem
Mussiguds avatar
Haha, jag har "egna" kalsonger hemma hos min kille (dvs. hans gamla från när han var en Medium).
Eftersom jag bor rätt långt borta så är det rätt mysigt att slippa åka hem för att få tag i tvättade underkläder! Dessutom är kalsonger grymt bekväma.

Lånar även mjukisar då jag inte orkar hålla på och sätta på mig jeans när vi ändå bara ska sitta framför datorn och spela.

Det är också mycket mysigare, för då känner man sig extra nära sin partner!
Citera
2011-01-15, 22:37
Medlem
gggannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leifson
Lånas kläder såfort hon får chansen i princip. Hon passar dessutom oftast bättre i mina kläder än vad jag själv gör..

Sålänge hon inte får för sig att jag borde låna hennes kläder och liknande så stör det mig inte alls.

Haha, jag kom och tänka på när jag glömde ett par sexiga trosor hos min pojkvän, och när jag kom och hälsade på honom nästa gång så kom han och öppnade dörren iklädd bara dem (med pungen lite snyggt hängandes utanför eftersom han inte kunde få plats med hela paketet i de små trosorna).
Han är tamigfan sjuk i huvudet. Därför jag älskar honom så.

OnT: Jag har lånat en tröja någon gång sådär, oftast om jag kommit hem till honom lite finklädd och vi bara ska vara hemma och slappa dagen efter. Fast jag är nog oftare naken.
Nu har jag en tröja här som jag lånat av honom medan han är bortrest en vecka, jag använder den inte utan bara luktar på den när jag saknar honom.
Citera
2011-01-15, 23:08
Medlem
Silvermoons avatar
Jag tycker sånt är jättemysigt, speciellt när man får tillbaka den och den luktar henne.
Citera
2011-01-16, 01:05
Medlem
Sigrid80s avatar
Något av det allra vackraste som finns är när flickan lånar ens skjortor och ser jätteliten ut. Och kläder som luktar av henne gör mig galen, älskar det verkligen.
Citera
2011-01-16, 01:06
Medlem
Leifsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesilja
Haha ja om killen lånar tjejens kläder så blir det ju mest bara wierd. Men jag kom att tänka på, vad kan killen göra istället, för att kunna få samma känslor som vi flickor upplever? Jag vet att min kille låg mycket och kramade på kudden som jag fick ha när jag sov över där.. Men har ni grabbar fler knep?

Lukten av täcke och kudde när tjejen har dragit, det är grymt Speciellt när det är distans, så man inte kan träffas så ofta. Kvarglöma kläder som luktar som tjejen, det gillas också.
Citera
2011-01-16, 04:15
Medlem
Recores avatar
Min särring har alltid på sig mina kläder när hon vaknar :')

Det kan vara irriterande, då man kanske hade tänkt att använda dessa kläder (kallingar och t-shirt)

Men annars är det inga problem..

Jag antar att hon gör det för tryggheten, och lukten specielt. Hon tycker jag luktar jääätte gott.
Och har även sagt att "under de 4 åren vi varit tillsammans har du (jag) luktat illa 2 gånger"

Så ja, det lär väll vara tryggheten typ..
Citera
2011-01-16, 04:21
Medlem
DelGriffiths avatar
Jadå och jag lånar hennes. Jag är dock ganska stor så många av hennes plagg har gått sönder och de är ju också något tajta men det fungerar.
Citera
2011-01-16, 09:10
Bannlyst
skjortor,

har en rosa som tjejerna brukar få låna föga vet de att detta är slyn-skjortan
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto