• 1
  • 2
2011-01-15, 14:32
Medlem
Kom och tänka på ett utav mina ex som ganska ofta ville låna en tröja av mig och ha på sig. Jag hade ingenting emot det och det såg lite gulligt ut när hon satt med min luvtröja.

Brukar tjejer låna era kläder ibland?

Är det nått specielt för tjejen att låna en tröja från en kille?
Citera
2011-01-15, 14:34
Medlem
Turist i tidens avatar
Min fru brukar låna mina kalsonger
Citera
2011-01-15, 14:35
Medlem
trasiggolvmopps avatar
Det gav mig en trygghetskänsla att ha på sig en stor varm tröja som tillhörde den man hade känslor för.
Citera
2011-01-15, 14:36
Medlem
Tenshiis avatar
Jo det händer väl ganska frekvent. Både tshirtar och andra tröjor. Vill minnas att min lillasyster tenderade att sno tröjor av mig när båda bodde hemma.

Varför de gör det har jag inte fått något bra svar på dock.
Citera
2011-01-15, 14:37
Medlem
Jag tror mest det är för att dom är stora och varma/sköna. Min tjej brukar låna min kinesiska mandarinjacka som är grymt skön.
Citera
2011-01-15, 14:42
Medlem
SilentBleedings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MackanXXX
Kom och tänka på ett utav mina ex som ganska ofta ville låna en tröja av mig och ha på sig. Jag hade ingenting emot det och det såg lite gulligt ut när hon satt med min luvtröja.

Ja mitt ex som bor 100 mil ifrån mig har en del t-shirts som jag gladligen skulle vilja ha tillbaks, men det kan jag ju bara glömma.
Citera
2011-01-15, 14:42
Medlem
nyckelpiga13s avatar
jag brukar låna min sambos tröjor för att man känner sig trygg och liten i dom
Citera
2011-01-15, 14:49
Medlem
Harmandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MackanXXX

Min kille envisas med att låna mina mjukisbyxor hela tiden. Av någon anledning är dessa byxor, sydda för en kvinna, i perfekt längd för en man på 190 cm. Man kan ju fråga sig hur klädmakarna tänker sig att kvinnor ska se ut egentligen...
Citera
2011-01-15, 14:58
Medlem
Effiestonems avatar
Det är ju ganska vanligt att man lånar pojkvännens tröja.
Citera
2011-01-15, 14:59
Medlem
ugglans avatar
Mina damer brukar alltid låna mina skjortor, av främsta intresse brukar vara de använda som doftar "man och herrparfym"

Det slutar alltid med att dom får egna skjortor i present / julklapp.
Citera
2011-01-15, 15:01
Medlem
Zvezdass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harmanda
Min kille envisas med att låna mina mjukisbyxor hela tiden. Av någon anledning är dessa byxor, sydda för en kvinna, i perfekt längd för en man på 190 cm. Man kan ju fråga sig hur klädmakarna tänker sig att kvinnor ska se ut egentligen...

OnT : Ja det har hänt att exet tagit några tröjor. Inte fan har man fått tillbaka dom heller nu när jag tänker efter
Citera
2011-01-15, 15:16
Medlem
AceDareys avatar
Från ex fattas jag boxer, tröjor, t-shirt och sånt skit. Det kan jag med viss avsmak bjuda på, när töserna väl har svettats i mina kläder ska de ändå ner i tvätten. Helst kemtvätt.

Men ja, nu fattas jag massa kläder så frågan är; ska jag behöva gå naken för jag har varit ihop med tattare?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in