2011-01-15, 15:21
Medlem
XeKaazs avatar
Ja, mina ex har fortfarande kvar några av mina skönaste hoodies, jävla tjuvar och banditer xD
Citera
2011-01-15, 15:39
Medlem
bluedreams avatar
Om man till exempel har ett distansförhållande, så är det sjukt mysigt att ha en av sin partners stora tshirts att sova i. Det ger en lite närhetskänsla trots allt
Citera
2011-01-15, 15:44
Medlem
min tjej brukar låna min vita tjock tröja och det är jag inte så förtjust i för den har fläckar
Citera
2011-01-15, 18:23
Medlem
Åh, jag pratade med min kompis rätt nyligen om detta. Jag bara älskar att "låna" tröjor av min pojkvän.. Har gjort det i alla förhållanden, och när jag hade hittat en viss favvotröja så sa dom alltid att jag fick behålla den för jag var söt i den. Så nu har jag ett gäng "ex"-tröjor liggandes.. brukar titta på dem ibland och minnas. Men sällan jag använder dem, bara när jag ligger hemma och sloar för mig själv kanske..
Citera
2011-01-15, 18:26
Medlem
Ogdens avatar
Grejen är att tjocktröjor avsedda för tjejer ofta är koftor så de har knäppning, eller så är de figursydda, eller i någon stark färg, eller har onödiga dekorationer... bara allmänt jobbiga helt enkelt. Just därför är det så skönt att dra på sig en helt vanlig tjocktröja som är svart eller grå, som dessutom är lite för stor så man kan mysa i den, och så luktar den dessutom som personen man älskar! Det ger en liten närhetskänsla.

När jag var bortrest i en vecka hade jag med min pojkväns tjocktröja. Jag hade på mig den varje dag, på alla kort som är tagna på mig under resan har jag den, och på nätterna rullade jag ihop den till en liten boll och kramade om den i sängen och andades i den.
Citera
2011-01-15, 20:08
Medlem
okois avatar
Jag tycker det kan vara väldigt mys med ens partners kläder. De doftar så gott och är oftast mysigare än ens egna! Haha. Har ju hänt att man fått låna kallingar också om man sovit över för många dagar och inte tagit med sig tillräckligt många trosor.
Citera
2011-01-15, 20:15
Medlem
Nu förtiden är det ju så det skall vara, att flickvänner lånar killens tröjor. Läs bara i en tjejtidning så vet ni var inspriationen kommer ifrån
Som redan sagts, man känner sig trygg, det luktar som sin pojke (bästa lukten i världen) och "det ser ju så snyggt ut", tänk bara på den där pojkvännsskjortan man kan köpa på HM för 299 kr.
Citera
2011-01-15, 20:27
Medlem
karnafexs avatar
Tjejen jag träffar har lånat ett par tröjor av mig och även "stulit" en för mig (en av mina favorit hoodies dessutom) för att det luktar mig om den ifall hon skulle sakna mig och för att hon tycker dom är sköna. Man känner sig uppskattad när man ser att hon har tröjan på sig och vet att hon har tänkt på en ifall man har varit borta eller liknande
Citera
2011-01-15, 20:31
Medlem
lafemmefatales avatar
Förstår mig inte riktigt på kvinnor som roffar åt sig andras klädesplagg som om det vore deras egna. Bara för att man är i ett förhållande tillsammans betyder det inte att man skall dela på allt. Man sover ju redan i samma säng, äter samma mat, skiter i samma toalett. Varför skall man också gå i samma kläder, när jag antar att man har egna?

Jag låter min pojkväns kläder vara. Ibland viker jag dem åt honom, men där går gränsen. Skulle inte heller uppskatta att han gick i mina kläder.
Citera
2011-01-15, 20:33
Medlem
Det borde väl vara okej att låna kläder av älsklingen men då självklart lämna tilllbaka sen efter lånet
Citera
2011-01-15, 20:35
Medlem
Leifsons avatar
Lånas kläder såfort hon får chansen i princip. Hon passar dessutom oftast bättre i mina kläder än vad jag själv gör..

Sålänge hon inte får för sig att jag borde låna hennes kläder och liknande så stör det mig inte alls.
Citera
2011-01-15, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leifson
Lånas kläder såfort hon får chansen i princip. Hon passar dessutom oftast bättre i mina kläder än vad jag själv gör..

Sålänge hon inte får för sig att jag borde låna hennes kläder och liknande så stör det mig inte alls.

Haha ja om killen lånar tjejens kläder så blir det ju mest bara wierd. Men jag kom att tänka på, vad kan killen göra istället, för att kunna få samma känslor som vi flickor upplever? Jag vet att min kille låg mycket och kramade på kudden som jag fick ha när jag sov över där.. Men har ni grabbar fler knep?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in