2013-03-03, 13:49
Citat:
Svaren på nästan alla de frågorna finns i denna tråden, men jag svarade ändå lite snabbt på dem
Ursprungligen postat av 0th3rland
Hej!
Jag har några frågor:
Var bodde J?
Med sin mor och Prytz, adressen finns längre bak. vid tiden för försvinnandet hade de dock brutit upp så Jimmy bodde med sin mor i en lägenhet inne i Ä.
Bodde Js mamma och herr P ihop?
De var gifta under några år. Exakta datum finns i tråden.
Vad exakt gjorde herr P med cykeln?
Målade om den och gömde den, talade inte om detta för polisen i ett första skede. Senare påstod han att han lånat ut en egen cykel till Jimmy för Jimmy hade fått punktering på sin egen, en efterkonstruktion i min mening. Varför han målade om BO´s cykel finns det ingen annan rimlig förklaring till än att Prytz hade något allvarligt att dölja.
När gjorde han detta (målade den?)?
Det vet endast Prytz själv men antagligen kort efter mordet efter att han gjort sig av med kroppen.
Har herr P motiv? Vad i så fall?
Det kan ha funnits ett sexuellt motiv enligt vissa indikationer jag har fått, annars var det nog bara ett gräl som urartade.
Hur såg J och herr Ps relation ut?
Svårt att uttala sig om detta i efterhand eftersom den ena är död och den andra ljuger.
Finns det säkra observationer av J denna dag?
Ja, att han lämnade sitt hem och att han begav sig hem till Prytz medelst cykel.
Hur länge har P varit styvfar åt J?
Exakta datum finns några sidor bakåt.
Har försökt få fram sammanställda fakta om detta försvinnande utan framgång.
Jag har några frågor:
Var bodde J?
Med sin mor och Prytz, adressen finns längre bak. vid tiden för försvinnandet hade de dock brutit upp så Jimmy bodde med sin mor i en lägenhet inne i Ä.
Bodde Js mamma och herr P ihop?
De var gifta under några år. Exakta datum finns i tråden.
Vad exakt gjorde herr P med cykeln?
Målade om den och gömde den, talade inte om detta för polisen i ett första skede. Senare påstod han att han lånat ut en egen cykel till Jimmy för Jimmy hade fått punktering på sin egen, en efterkonstruktion i min mening. Varför han målade om BO´s cykel finns det ingen annan rimlig förklaring till än att Prytz hade något allvarligt att dölja.
När gjorde han detta (målade den?)?
Det vet endast Prytz själv men antagligen kort efter mordet efter att han gjort sig av med kroppen.
Har herr P motiv? Vad i så fall?
Det kan ha funnits ett sexuellt motiv enligt vissa indikationer jag har fått, annars var det nog bara ett gräl som urartade.
Hur såg J och herr Ps relation ut?
Svårt att uttala sig om detta i efterhand eftersom den ena är död och den andra ljuger.
Finns det säkra observationer av J denna dag?
Ja, att han lämnade sitt hem och att han begav sig hem till Prytz medelst cykel.
Hur länge har P varit styvfar åt J?
Exakta datum finns några sidor bakåt.
Har försökt få fram sammanställda fakta om detta försvinnande utan framgång.