2011-01-16, 15:24
Medlem
Quadpowers avatar
Jag vurpa med min bmx fyra dagar innan balen och hamna på sjukan. Tanken var att jag skulle med, men eftersom det såg ut som om ett tåg hade kört över mig valde jag att stanna hemma. Inget jag ångrar såhär i efterhand. Studentbalen är ändå bara en fet hype, folk får det att låta som Nobelfesten...

Det har nu gått ungefär åtta år och jag tänker inte ens på skiten. Livet går vidare

F.Ö. Studentflaket sög också, inte för att det var tråkigt utan för att jag redan då var bakis efter morgonens öldrickande...
Citera
2011-01-16, 17:23
Medlem
KTNs avatar
Gick inte på balen av den enkla anledningen att jag inte ville lägga den dyra summan för en kväll som troligtvis ändå inte skulle bli så rolig. Var nere och tittade på när kamraterna gick på röda mattan, ville verkligen inte byta plats. Fått känslan av att det blivit lite som en tävling:
killar - vem som åker i den fräckaste(dyraste) bilen
tjejer - vem som har den finaste(dyraste) klänningen

Ångrar mig ännu inte. Studentflaket, studentfest och allt som hör till den dagen var jag självklart på och det var väldigt roligt och att uppleva det igen vore inte fel.
Citera
2011-01-16, 17:34
Medlem
Avantasias avatar
Jag gick på balen och ångrar mig. Var där någon timme innan jag drog hem till dåvarande pojkvännen.
Citera
2011-01-16, 18:13
Medlem
Baseballbats avatar
Jag gick till balen med två polare, hade skit kul även om jag inte hade dejt. Ångrar bara att jag inte frågade någon.. men jag hade ångrat det ännu mer om jag aldrig gick, så jävla skoj, god mat och alla var skit glada.

Ser ingen anledning till att du INTE ska gå.
Citera
2011-01-16, 22:02
Medlem
Medves avatar
jag gick aldrig på min, ångrar ingeting.
Citera
2011-01-16, 22:09
Medlem
Balen och studenten var två av de bästa dagarna i mitt liv! Skulle ångrat mig bittert om jag inte hade gått. Kanske beror det till viss del på att jag hade sjukt bra klasskompisar, men hela upplevelsen är något man bara upplever en gång. Så även om du inte är säker på hur kul det blir så tycker jag att du ska ge det ett försök. Inget satsat inget vunnet, right?
Citera
2011-01-16, 22:40
Medlem
Spyrrans avatar
Jag gick inte på balen (och sket i studenten. Eller, var ju där för att ta emot betygen. Men struntade i studentmössa, studentflak etc). Jag valde att strunta i balen bara för att det var dyrt. Om man räknar in allt från finkläder, håruppsättning (är tjej, så det vore ett måste), själva middagen etc. Samtidigt umgicks jag knappt med någon. Vare sig i klassen eller de andra i parallellklasserna som skulle iväg på samma bal. Så jag ville inte känna mig felplacerad och vara ensam större delen av kvällen. Samtidigt som jag inte är nån festprisse.

Så nej, jag ångrar inte att jag struntade i balen. Jag skulle garanterat fatta samma beslut idag.
Citera
2011-03-15, 19:26
Medlem
dullabos avatar
Jag skippar balen då jag går på en skola där det är endast killar, så vi går tillsammans med en annan skola i staden och på den skolan känner jag ingen. Flaket skall man ju givetvis stå på!!
Citera
2011-04-23, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snygg-Anders
Ångrar mig inte ett dugg faktiskt.
Den stora anledningen att jag inte gick var för att en olycklig kärlek var där tillsammans med sin nya kille som råkade vara en av mina klasspolare.
´
Bra gjort, dissa de jävlarna
Citera
2011-04-23, 20:44
Bannlyst
Jag ångrar att jag gick på skitet, helt meningslös, hade varit skönt att dissa alla och bli herre över alla.
Citera
2011-04-23, 20:52
Bannlyst
Mina kompisar skulle ändå ha kommit.
Citera
2011-04-23, 21:55
Medlem
Queen-Obscences avatar
Jag gick på student "efterfesten", gick för att träffa vännerna och festa med dem. Kunde inte ha pojkvän med eftersom att han inte gick på min skola men hade kul ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in