Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Felaktiga tolkningar? Okej, du har rätt i att man kan ju också tolka din formulering som att kvinnorna får uppskattning av männen i sin omgivning, men skulle få ännu mer om de följde dina råd. Oavsett vilket så utgår du ifrån att du vet i vilken omfattning de får uppskattning eller inte.
Men trevligt att du tydligen utgår ifrån att de är uppskattade, (då min första tolkning var fel), då är de ju inte helt fel ute i alla fall.
Nej, jag utgår inte ifrån att jag vet i vilken omfattning dessa kvinnor får uppskattning eller ej. Som sagt, sluta tolka, för du är helt ute och reser. Är du så enfaldig att du tror att allt är svart eller vitt, finns inga nyanser i ditt tänkande? Du får nog ta och tagga ner. Med sådana här vantolkningar blir diskussionen bara infantil. Manisk månne
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du har alltså ingen egen definition och vet egentligen inte vad ni talar om - utan hakar bara på Molnikas uttryck? För att det lät bra? Eller bara för att ha något att skriva?
Jo, det har jag men jag tänker inte delge dig min definition av uttrycket. Du får nog ta och acceptera det även om du verkar vara en person som gärna bestämmer vad folk tycker, tänker, menar och bör göra.
Nu skall jag i alla fall vara vuxen nog att sluta tjafsa med dig om just detta då jag anser att detta är väldigt offtopic. Du får gärna fortsätta, men det kommer inte leda någon vart.