2011-01-14, 19:00
Bannlyst
Hur ser de ut? Hur tänker de egentligen? Hur är de som folk? Är de möjligen masoschistiska till sin natur med klar feminin läggning?

Har ett par exempel på vilka typer som feminsterna dras till eller får av det som är kvar, beror på hur man ser på det:

1.Fjolliga 40/50-talist "Kjell-Åke gubbar" som fick kuk i röven i sin ungdom på 60-talet när feministerna härjade för fullt och som tillåter sina döttrar få afrokuk i sig.
http://www.resume.se/_internal/cimg!...Nordegren.jpeg

2. "Machomännen" som feminister använder som massagestav, dvs de unga jämställda gossarna,
http://www.clashmusic.com/files/imag...ecrets-act.jpg

när de inte har möjlighet eller pengar att åka och träffa drömmannen som är allt annat än feminin för att försörja honom och hans tredje ben. OBS! Resebyråannons till feminister;
http://snoppmona.files.wordpress.com...-porrfilm2.jpg

Eller är jag ute och snurrar? Detta är väl de tre kategorier av män som feminsiter får, för ingen annan vill väl ha med dessa att göra?
Citera
2011-01-14, 19:05
Medlem
Effiestonems avatar
Män med huvudet på skaft!
Citera
2011-01-14, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Effiestonem
Män med huvudet på skaft!

den tredje kategorin alltså? För de har väl lite större skaft på sitt "huvud".
Citera
2011-01-14, 19:07
Medlem
ingen. feminister är flator.

om nån mot förmoda skulle göra det är det män som feministerna känner att de är intellektuellt överlägsna jämtemot samt män som de lätt kan kuva med sin vilja. karaktärslösa män mao.
Citera
2011-01-14, 19:08
Medlem
Jag träffade en klart uttalad feminist ett antal gånger. Gick hur bra som helst till en början. Hett med tjejer med starka åsikter.
Citera
2011-01-14, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dune
Jag träffade en klart uttalad feminist ett antal gånger. Gick hur bra som helst till en början. Hett med tjejer med starka åsikter.

Håller med, gillar själv tuffa och temepramentsfulla tjejer. Men nu kan du inte blanda ihop dessa med feminister. Oavsett hur tuffa dessa tjejer kan vara, så vet de var gränsen går för vad som är mannens respektive kvinnans härskarområde, vilket feminister aldrig kommer att göra då de är fascister.
Citera
2011-01-14, 19:13
Medlem
Effiestonems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kriptokia2
den tredje kategorin alltså? För de har väl lite större skaft på sitt "huvud".
Nej. Jag syftar på vanliga, jämställda svenska män.
Citera
2011-01-14, 19:13
Medlem
talgoxens avatar
I Sverige är 90 procent av kvinnorna feminister så det är en betydande grupp män som dejtar feminister.
Citera
2011-01-14, 19:14
Medlem
Citat:
Håller med, gillar själv tuffa och temepramentsfulla tjejer. Men nu kan du inte blanda ihop dessa med feminister. Oavsett hur tuffa dessa tjejer kan vara, så vet de var gränsen går för vad som är mannens respektive kvinnans härskarområde, vilket feminister aldrig kommer att göra då de är fascister.

Din syn på "härskarområde" (vad nu det betyder), är inte samma som min. Eller din grannes. Eller din chefs. Jag kunde inte urskilja några fascistiska drag ur denna tjej, våra erfarenheter skiljer sig därmed åt och vidare diskussion är menlös.
Citera
2011-01-14, 19:15
Medlem
talgoxens avatar
Citat:
vilket feminister aldrig kommer att göra då de är fascister.

Nej, det där stämmer inte. Det där är två skilda begrepp.

Hur tänkte du nu?
Citera
2011-01-14, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Effiestonem
Nej. Jag syftar på vanliga, jämställda svenska män.

Men svenska män vill inte ha er, de normala männen alltså, varför de söker fruar utomlands hela tiden. De vill ha kvinnor och inte feminister.
Citera
2011-01-14, 19:16
Medlem
talgoxens avatar
Citat:
Men svenska män vill inte ha er, de normala männen alltså, varför de söker fruar utomlands hela tiden. De vill ha kvinnor och inte feminister.

Bra exempel. Det är inte ens en promille som gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in