• 1
  • 2
2011-01-14, 14:31
Bannlyst
Alla vi hr p Flashback som lirade r60 innan det la ner.

Vilka klaner och hur mycket pong i laddern hade ni?

Kan brja med, AreWeNoobs? - 1100 pong.
Citera
2011-01-14, 15:08
Medlem
ant's avatar
Lirade inte verdrivet mycket dr s kommer inte ihg hur mycket pong vid hade, men kommer ihg att det var jvligt roligt iaf d man i princip bara mtte klaner och folk som (oftast) kunde spela.
Lirade en hel del mot hyvlarn och andra skna spelare och klaner.

Nickade EYELINK och bytte senare till StayInSchool.
Citera
2011-01-15, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Lirade inte verdrivet mycket dr s kommer inte ihg hur mycket pong vid hade, men kommer ihg att det var jvligt roligt iaf d man i princip bara mtte klaner och folk som (oftast) kunde spela.
Lirade en hel del mot hyvlarn och andra skna spelare och klaner.

Nickade EYELINK och bytte senare till StayInSchool.

Haha, okej .
Citera
2013-09-07, 21:19
Medlem
Haha gammal trd men vafan!

Cs:s

Klan: Pyscore
Ladderpong: 1600-1800
Liga: 2
Nickname: Kexarn-
Citera
2013-09-07, 23:12
Medlem
Fan goa tider R60..

Riktigt kul nr man vl spelade.

Klan: poor noobs
Ladderpong: Runt 600 tror jag, vi lg iallafall sist av de aktiva en lng stund...
Liga: Den sista divisionen, 8 tror jag det var
Nickname: Kommer fan inte ihg...

Tror det tog oss runt 35-40 matcher innan vi faktiskt lyckades vinna 1, men det spelade inte s stor roll fr vi tyckte det var kul nd.
Citera
2013-09-07, 23:51
Medlem
LastCaresss avatar
Nn som hngde p ClanBase d runt 2000? Minns med gldje svenska och europeiska 5on5-laddern.
Citera
2013-09-08, 02:44
Medlem
Krde ett tag i lafamilia ~ toppade laddern ett tag och sedan lir i div1-ssongen dr vi kom tva innan vi la ner.
Citera
2013-09-08, 02:51
Medlem
Zycombs avatar
H! R60 kommer man ju ihg lite vagt! Jag och ngra kompisar hade nn "for fun"-klan, vi kom vl aldrig speciellt hgt men fan vad kul vi hade. Tror vi kom till typ div fem eller fyra. Jag kommer inte ihg ngra distinkta minnen, men jag blir glad som fan av det nd. Vad roligt man hade. Tack fr minnesterupplivningen!
Citera
2013-09-08, 11:16
Medlem
Spelade bara 2 v 2 p r60, kommer dock ihg klan nick vi hade, lite synd men men och det vart cs:s
Min 5v5 NP (Nemas Problemas) spelade p ESL men pracca det mycket mot svenskar, bde frn r60 och games4u.
Senast redigerad av detvartjutur 2013-09-08 kl. 11:20.
Citera
2013-09-10, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallstadt
Krde ett tag i lafamilia ~ toppade laddern ett tag och sedan lir i div1-ssongen dr vi kom tva innan vi la ner.

lafamilia kommer man ju ihg hehe tror det var vissa frn den klanen och min som inte koma s bra verens.
Citera
2013-09-11, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpzor
lafamilia kommer man ju ihg hehe tror det var vissa frn den klanen och min som inte koma s bra verens.

Haha vi hade vendettor med flera klaner Vart alltid tjaffs om server och finalproof som inte ville fungera osv haha. Den hederliga tiden.
Citera
2013-09-12, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallstadt
Haha vi hade vendettor med flera klaner Vart alltid tjaffs om server och finalproof som inte ville fungera osv haha. Den hederliga tiden.

Haha ja det var goa tider, SHAKKE tro ja han hette i lafamilia som skulle brka och kalla alla fr noobs om dom ddade eller vann ver dom

Men nd vran Cl Snasky gjorde hela r60 han hade vrldens goaste dialekt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in