• 1
  • 2
2011-01-14, 14:31
Bannlyst
Alla vi här på Flashback som lirade r60 innan det la ner.

Vilka klaner och hur mycket poäng i laddern hade ni?

Kan börja med, AreWeNoobs? - 1100 poäng.
Citera
2011-01-14, 15:08
Medlem
ant's avatar
Lirade inte överdrivet mycket där så kommer inte ihåg hur mycket poäng vid hade, men kommer ihåg att det var jävligt roligt iaf då man i princip bara mötte klaner och folk som (oftast) kunde spela.
Lirade en hel del mot hyvlarn och andra sköna spelare och klaner.

Nickade EYELINK och bytte senare till StayInSchool.
Citera
2011-01-15, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Lirade inte överdrivet mycket där så kommer inte ihåg hur mycket poäng vid hade, men kommer ihåg att det var jävligt roligt iaf då man i princip bara mötte klaner och folk som (oftast) kunde spela.
Lirade en hel del mot hyvlarn och andra sköna spelare och klaner.

Nickade EYELINK och bytte senare till StayInSchool.

Haha, okej .
Citera
2013-09-07, 21:19
Medlem
Haha gammal tråd men vafan!

Cs:s

Klan: Pyscore
Ladderpoäng: 1600-1800
Liga: 2
Nickname: Kexarn-
Citera
2013-09-07, 23:12
Medlem
Fan goa tider R60..

Riktigt kul när man väl spelade.

Klan: poor noobs
Ladderpoäng: Runt 600 tror jag, vi låg iallafall sist av de aktiva en lång stund...
Liga: Den sista divisionen, 8 tror jag det var
Nickname: Kommer fan inte ihåg...

Tror det tog oss runt 35-40 matcher innan vi faktiskt lyckades vinna 1, men det spelade inte så stor roll för vi tyckte det var kul ändå.
Citera
2013-09-07, 23:51
Medlem
LastCaresss avatar
Nån som hängde på ClanBase då runt 2000? Minns med glädje svenska och europeiska 5on5-laddern.
Citera
2013-09-08, 02:44
Medlem
Körde ett tag i lafamilia ~ toppade laddern ett tag och sedan lir i div1-säsongen där vi kom tvåa innan vi la ner.
Citera
2013-09-08, 02:51
Medlem
Zycombs avatar
ÅÅÅÅH! R60 kommer man ju ihåg lite vagt! Jag och några kompisar hade nån "for fun"-klan, vi kom väl aldrig speciellt högt men fan vad kul vi hade. Tror vi kom till typ div fem eller fyra. Jag kommer inte ihåg några distinkta minnen, men jag blir glad som fan av det ändå. Vad roligt man hade. Tack för minnesåterupplivningen!
Citera
2013-09-08, 11:16
Medlem
Spelade bara 2 v 2 på r60, kommer dock ihåg klan nick vi hade, lite synd men men och det vart cs:s
Min 5v5 NP (Nemas Problemas) spelade på ESL men pracca det mycket mot svenskar, både från r60 och games4u.
Senast redigerad av detvartjutur 2013-09-08 kl. 11:20.
Citera
2013-09-10, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallstadt
Körde ett tag i lafamilia ~ toppade laddern ett tag och sedan lir i div1-säsongen där vi kom tvåa innan vi la ner.

lafamilia kommer man ju ihåg hehe tror det var vissa från den klanen och min som inte koma sö bra överens.
Citera
2013-09-11, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpzor
lafamilia kommer man ju ihåg hehe tror det var vissa från den klanen och min som inte koma sö bra överens.

Haha vi hade vendettor med flera klaner Vart alltid tjaffs om server och finalproof som inte ville fungera osv haha. Den hederliga tiden.
Citera
2013-09-12, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallstadt
Haha vi hade vendettor med flera klaner Vart alltid tjaffs om server och finalproof som inte ville fungera osv haha. Den hederliga tiden.

Haha ja det var goa tider, SHAKKE tro ja han hette i lafamilia som skulle bråka och kalla alla för noobs om dom dödade eller vann över dom

Men ändå våran Cl Snasky gjorde hela r60 han hade världens goaste dialekt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in