Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Det är helt sjukt! Rövarbaronerna har placerat en av de egna banditerna i toppen! Montis primära och helt överskuggande uppgift kommer ju givetvis bli att se till att goldman sachs och alla övriga shylocks får det italien är "skyldigt". Jag blir rasande!
Ja, det är sjukt. Socialdemokratin är död, dess ledande skikt accepterade godvilligt under ett kritiskt historiskt skede att tjänstgöra som det nödvändiga imaginära "politiska alternativet" när nationalstaterna och det elementära sociala trygghetssystemet i takt med en accelererande utomeuropeisk massinvandring skulle monteras ner enligt de stora marknadsaktörernas önskningar. Som tack fick socialdemokratins ledande skikt stora personliga ekonomiska privilegier.
Jag skrev lite väl hastigt i förra inlägget:
"
När Mario Monti och de övriga icke-valda bankirerna och teknokraterna sattes på premiärministerposten i Italien för några månader sedan" bör skrivas "
När Mario Monti sattes på premiärministerposten i Italien för några månader sedan tillsammans med ministärens övriga icke-valda bankirer och teknokrater".
Socialdemokratiska partier är inte och kommer inte att förvandlas till någon opposition mot bankirväldet, konsumismen, kulturutarmningen, samhällssönderfallet, massinvandringen, kreoliseringen, pauperiseringen, brutaliseringen, balkaniseringen av Västeuropa. Den enda parlamentsrepresenterade oppositionen mot Montiregimen är för tillfället Lega Nord.
Citat:
Ursprungligen postat av Göran Persson
Dagordningen framöver kommer att sättas där tillväxten finns. Sydeuropa har en gigantisk mängd illegala arbetskraftsinvandrare vilket gör att jag är mer optimistisk vad gäller syd än norr. De sitter på en mycket stor möjlighet att skapa ett gemensamt ekonomiskt område runt Medelhavet och där finns de unga. 60-åringar må vara rika men det är 6-åringen som driver tillväxt, som kräver en större bil, större hus, nya skolor, nya samhällen.
De illegala invandrarna, i synnerhet de afrikanska, förstör de samhällen de invaderar och bör mangrant repatrieras till de kroniskt dysfunktionella regioner de kommer från. Politiker som Göran Persson bör ställas inför rätta i en folkdomstol och dömas hårt.
Idolbild på "Den Fete" tillsammans med den svenskfientlige Eli Göndörs far Ferenc:
http://www.judiskkristnarelationer.se/forintelsedagen/album.shtml