• 1
  • 2
2011-01-13, 23:54
Medlem
Som topic lyder
Citera
2011-01-13, 23:55
Medlem
14 år.
Citera
2011-01-13, 23:55
Medlem
Det tar mig oftast nånstans mellan ett halvår och ett år.

Fast det kanske också beror på vad man menar med "bli ihop"...
Citera
2011-01-13, 23:57
Bannlyst
Allt från 1 dag ---> 20 år
Citera
2011-01-14, 00:02
Medlem
Jack.Dogs avatar
Vi kände varandra runt ett år innan vi gängade oss, sen har det bara rullat på.
Citera
2011-01-14, 00:10
Medlem
17 år
Citera
2011-01-14, 00:12
Medlem
dekanmis avatar
Ptja, inte lång tid alls faktiskt. Eller ja, det beror väl på hur man ser på saken. Vi hade stadig kontakt via internet (skype, msn etc.) ett bra tag innan vi bestämde oss för att träffas. Ingen av oss var ute efter ett förhållande och inte trodde vi att vi skulle falla för varandra heller - men så blev det. Någon månad efter det kom vi fram till att vi var ett par. Det kändes rätt, helt enkelt.
Citera
2011-01-14, 00:36
Medlem
nuudies avatar
haha jadu. han kontaktade mig över nätet efter att ha sett mig på en fest, stötte på mig men jag tyckte han verkade konstig så jag dissade honom. ett år senare när jag precis dumpat en idiot till pojkvän skrev han till mig på msn igen av en ren slump och jag fann han genast mycket mer intressantare än året innan. (om det berodde på mig eller han vet jag inte..) jag träffade honom kanske 2 månader efter att han börjat skriva igen, tog någon månad till innan vi blev officiellt tillsammans.
så det tog väl ungefär 1,5 år från att han tog kontakt första gången tills vi blev tillsammans..
Citera
2011-01-14, 08:03
Medlem
stenboms avatar
Första förhållandet, varade i 1år (?), träffades i 2 veckor ungefär.
Andra förhållandet, varade i 2år, träffades i 1 vecka ungefär.
Nuvarande förhållandet, varat i 2år, träffades i 2 månader.
Citera
2011-01-14, 09:16
Medlem
Pentavs avatar
Mitt första seriösa förhållande tog ca 1 månad från första träffen och det höll i nästan 20 månader.
Den jag är tillsammans med nu har jag känt i 3 år, varit min bästa vän samtidigt som jag var ihop med min första. Jag var dock asbra vän med henne i minst 1 år innan jag blev tillsammans med den första.

Känns rätt weird att hitta nån som man var kompis med innan och sen efter blivit tillsammans med, men jag klagar inte då det fortfarande känns bra.
Citera
2011-01-14, 09:22
Medlem
en kopp kaffes avatar
Fyra månader tror jag. Då menar jag från absolut första kontakten, innan dess var ingen medveten om den andres existens.
Citera
2011-01-14, 09:46
Medlem
Jack.Dogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentav

Känns rätt weird att hitta nån som man var kompis med innan och sen efter blivit tillsammans med, men jag klagar inte då det fortfarande känns bra.

Det är väl en enorm fördel när den värsta förälskelsen har lagt sig och man kan vara säker på att man faktiskt har någonting annat med sin partner .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in