2011-01-14, 10:20
Medlem
HallonBoriss avatar
Det tog 3-4 veckor från det att jag såg honom första gången tills vi blev ihop . En vecka efter att vi hade blivit tillsammans flyttade jag hem till honom . gick fort som fan.. är man nykär så är man. Vill inte påstå att jag ångrar att det gick så fort, men det hade väl kanske inte skadat om man hade känt varandra lite längre innan
Citera
2011-01-14, 10:39
Medlem
Mussiguds avatar
Jag vet inte, jag har inte tänkt på det förut faktiskt. Det bara blev så, men jag kan inte säga hur lång tid det tog då vi aldrig har haft det där snacket om vi är tillsammans eller inte då det efter en tid blev rätt självklart att vi var något.

Samma sak hände med mitt ex, vi snackade aldrig om saken utan tog det hela som det kom.
Citera
2011-01-14, 10:45
Medlem
Stuntman Bobs avatar
Två månader ungefär. Intressant är att vi aldrig hade träffats tidigare någonsin. Visste inte ens att hon existerade trots att jag är god vän med ett av hennes syskon.
Citera
2011-01-14, 11:28
Medlem
Ahru. Vi pratade rätt intensivt över internet i sådär en-två veckor, jag åkte upp till honom och dagen efter var vi ihop. Känns det rätt så gör det, och vi är ju fortfarande ihop nu när vi lärt känna varandra bättre.
Citera
2011-01-14, 11:36
Medlem
gggannas avatar
Nästan exakt 2,5 månader tog det för mig att bli tillsammans med min nuvarande. Andra gången vi träffades hade vi sex, så vi hade ju ett sexuellt förhållande dessa 2,5 månader och var väl i princip tillsammans. Men det var först när jag sa till honom att "Nu tycker jag att vi är ihop, tycker inte du det?" som jag räknar det som vi hade ett "riktigt" förhållande, och det är det datumet som vi nyligen firat som vår årsdag.
Citera
2011-01-14, 11:47
Medlem
Moondancers avatar
Beror lite på vad man menar med "blev ihop". Med min nuvarande tog det typ 12 timmar innan hångel, tog runt en månad innan sex och sen tog det runt 6 månader för att vi blev ihop officiellt. Lite långsamt kanske, men beror till största del på att vi bor en bra bit ifrån varandra och att vi helt enkelt har undvikit att diskutera om vi är ihop eller inte. Fanns bättre saker att göra när man sågs
Citera
2011-01-14, 11:49
Medlem
EcstasyRisings avatar
Ungefär 7 dagar, förlovad efter tre månader.
Jag gillar inte att vänta.
Citera
2011-01-14, 12:00
Bannlyst
12-15 timmar.

Träffade min flickvän första gången på fest hos henne, och vi sa väl inte så mycket till varandra, men tyckte hon verkade perfekt på alla sätt och vis, så jag bestämde mig direkt för att jag skulle ha fest nästa dag och bjöd henne. Kom massa folk till mig, men pratade bara med henne hela kvällen förutom några "hej" när dom andra kom.

Sen sov hon hos mig några dagar efter det sammlag väntade vi dock med några veckor, då båda tyckte de kändes som en bra ide.
Citera
2011-01-14, 12:01
Medlem
videostars avatar
Två veckor från att vi träffades första gången.
Citera
2011-01-14, 13:31
Medlem
Haft ett "förhållande" och hon träffade jag i 2 veckor innan vi blev ihop och det höll i 6-7 månader, sen dess förstår jag vad korkat det är att koppla sig till en annan person eftersom det innebär endast massa problem och downtime av depp efter man gjort slut.

Man lessnar automatiskt på en tjej man legat med hon om det inte är förälskelsen som håller en kvar, ser ingen mening att va ihop med någon om det inte är för min status skull.
Citera
2011-01-14, 14:06
Medlem
vi träffades ca 10 gånger sen blev vi ihop. fast det hållde inte så länge vet inte vrf
Citera
2011-01-14, 14:24
Medlem
HemligaSallskapets avatar
Senaste förhållandet var ett par veckor från första gången vi träffades - eller jag visste inte att personen existerade innan men denne hade vetat vem jag var i två år. Det höll ett par år och vi har god kontakt idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in