2013-03-01, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Tack för svaren! Jag ska börja prenumerera idag på PlayStation Plus. Efter att jag sålde mina stationära konsoler för ett par år sen så är jag inte längre insatt i konsolbranschen.

Tänk på att "checka ut" alla PS3-spel som finns och dyker upp på PS+ också. Även om du inte har någon PS3 nu så kommer spelen då alltid finnas länkade till ditt konto om du någon gång får tillgång till en PS3 och har ett PS+ abonnemang.
Citera
2013-03-03, 16:23
Bannlyst
Finns det jailbreak til ps vita så att man kan ladda ner spel från tpb t.ex och spela? guider isf?
Citera
2013-03-13, 02:13
Medlem
Vad lirar ni för spel nu? Letar efter något nytt att köra igenom känner jag.

Drog ner demot till Sly thieves in time och funderar lite på det, men vad har ni andra för förslag?
Citera
2013-03-13, 04:09
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Vad lirar ni för spel nu? Letar efter något nytt att köra igenom känner jag.

Drog ner demot till Sly thieves in time och funderar lite på det, men vad har ni andra för förslag?

Persona 4 Golden verkar bra om man ska recensionerna. GT har videorecension.
Citera
2013-03-13, 11:53
Medlem
noremlacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamela
Finns det jailbreak til ps vita så att man kan ladda ner spel från tpb t.ex och spela? guider isf?
Nä, inget regelrätt jailbreak. Bara eCFW, dvs custom firmware för den inbyggda Psp-emulatorn, och det går än så länge inte att tanka iso och spela.

www.wololo.net
Där står det lite om det hela.
Citera
2013-03-15, 21:26
Medlem
Shejkens avatar
Hur är vitans styrkors jämfört med vanliga pspns? Jag tycker att vanliga PSP var lite väl stort. Är det likadant på vitan eller har de förminskat det?
Citera
2013-03-15, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
Hur är vitans styrkors jämfört med vanliga pspns? Jag tycker att vanliga PSP var lite väl stort. Är det likadant på vitan eller har de förminskat det?

Haha stort? Ah näh du ska nog inte ha en vita Bara skärmen på vitan är lika stor som PSP'n. Men jag är nöjd med det!
Citera
2013-03-15, 23:54
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Haha stort? Ah näh du ska nog inte ha en vita Bara skärmen på vitan är lika stor som PSP'n. Men jag är nöjd med det!

Ja det är bra, men jag menar själva styrkorset. Det var för mycket mellanrum mellan knapparna på gamla PSP't. Det var krångligt att spela gamla GBA-spel där det krävdes precisionsrörelse
Citera
2013-03-15, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
Ja det är bra, men jag menar själva styrkorset. Det var för mycket mellanrum mellan knapparna på gamla PSP't. Det var krångligt att spela gamla GBA-spel där det krävdes precisionsrörelse

Ah du har ju två dualsticks nu så många av de problemen är ju borta med det! Korset i sig har jag faktiskt inte tänkt på kan ta mig en titt när jag är hemma
Citera
2013-03-15, 23:59
Bannlyst
ska köpa ett ex., tipsa mig om några lir?
Citera
2013-03-16, 13:32
Medlem
Citat:

Nu ljuger du allt.

http://www.tech-vs-tech.com/wp-content/uploads/2012/02/ps-vita-vs-psp1.jpg

Här kan ni jämföra psp och vita.
Citera
2013-03-17, 19:40
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Nu ljuger du allt.

http://www.tech-vs-tech.com/wp-content/uploads/2012/02/ps-vita-vs-psp1.jpg

Här kan ni jämföra psp och vita.