2011-08-14, 01:22
Medlem
Goldaman.s avatar
Har inte Gränby piskat Gottsunda alla dagar?
Citera
2011-08-14, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldaman.
Har inte Gränby piskat Gottsunda alla dagar?

Gränby killar vågar gå två-tre personer i alla fall det gör inte folket från Gottsunda dom måste vara typ 20 pers för att gå ner till stan.
Citera
2011-08-14, 01:51
Medlem
Goldaman.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pintocosta
Gränby killar vågar gå två-tre personer i alla fall det gör inte folket från Gottsunda dom måste vara typ 20 pers för att gå ner till stan.

Hahha. Kommer ihåg när jag först hörde Gottsundabråk med Gränby... fy fan vad löjliga dom är asså. 20 pers mot en och det onödiga var att dom också hade järnrack och så dära. Patetiska ohederliga fanskap är G-grabbarna.
Citera
2011-08-14, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldaman.
Hahha. Kommer ihåg när jag först hörde Gottsundabråk med Gränby... fy fan vad löjliga dom är asså. 20 pers mot en och det onödiga var att dom också hade järnrack och så dära. Patetiska ohederliga fanskap är G-grabbarna.
Ja det var något år sedan som det var riktigt illa ett tag. Ett tiotal grabbar som flög på D med batonger och kniv om jag inte minns fel. Det roliga är att D gick därifrån med bara ett knivsår i handen samtidigt som två gottsundagrabbar gick därifrån med brutna käkar.
Veckan efter ska D ha utmanat tre av de killarna som hoppat på honom varpå de ska ha sagt att de inte vill ha bråk eller något sånt.
Känns som om gottsundagrabbarna valt fel bransch. Vågar man inte äns slåss 3mot1 så har man fan ingenting i den undrevärlden att göra.
Citera
2011-08-14, 02:28
Medlem
Goldaman.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapeln73
Ja det var något år sedan som det var riktigt illa ett tag. Ett tiotal grabbar som flög på D med batonger och kniv om jag inte minns fel. Det roliga är att D gick därifrån med bara ett knivsår i handen samtidigt som två gottsundagrabbar gick därifrån med brutna käkar.
Veckan efter ska D ha utmanat tre av de killarna som hoppat på honom varpå de ska ha sagt att de inte vill ha bråk eller något sånt.
Känns som om gottsundagrabbarna valt fel bransch. Vågar man inte äns slåss 3mot1 så har man fan ingenting i den undrevärlden att göra.

Word on that my friend.
Citera
2011-08-14, 02:53
Medlem
För det första Gränby har alltid åkt på stryk av Gottsunda för det andra dom vill ta över inom allt.
Och suyar o ahmed har aldrig vågat öppna sin käft mot nån från Gottsunda.
Och den som har sagt att Y***** familj betalade 200 000 ljuger dom betalade inte ett skit.
och sen Y**** har aldrig gömt sig för nån era fucking stekare.
Och Gottsunda har aldrig åkt på stryk av nån i Uppsala inte ens Nabil haydar som ni snackar om
Som alla vet Y**** går öppet mitt i stan han gömmer inte sig för nån.
Och när Gottsunda Grabbarna skulle göra upp med Metto vid centrum så ringde Metto och sa att dom inte kunde ¨komma¨
Citera
2011-08-14, 02:56
Medlem
Goldaman.s avatar
Du får det låta som om att dom skulle komma för en picknick... komigen, kör man inte Traditional. Man säger - "Kom till den kafét där borta så snackar vi om saken"

Eller "Kom till den lägenheten så jiddrar vi om detta"...

Inget att vi "SYNS I STAN och skriker sönder på varandra och se vem som hörs mest"
Citera
2011-08-14, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.T.D
Men kom då

Seriös du är ung, du kan fixa en bra framtid varför slösa bort det på skit?! Jag förstår att du tycker att BTB är bäst men det kommer inte ge dig en framtid.Plugga eller Jobba skaffa dig meriter för livet genom sånna saker. Sporta och ha kul medans du är ung, slösa inte bort ditt liv på skit. Det är råd från mig till dig.
Citera
2011-08-14, 03:20
Medlem
Tack för rådet men jag vet vad jag gör
jag e skit nära med j***** lille bror det e skit snack hans pappa hade dragit bort dom från jordytan
Citera
2011-08-14, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.T.D
Tack för rådet men jag vet vad jag gör
jag e skit nära med j***** lille bror det e skit snack hans pappa hade dragit bort dom från jordytan
O**r gömmer väl sig också för Metto-familjen?
Citera
2011-08-14, 03:27
Medlem
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!
ni är roligaa asså deras släkt är runt 250-300 st bara i gottsunda det är största släkten i Uppsala !!!!
Citera
2011-08-14, 03:28
Medlem
Goldaman.s avatar
Var inte Metto som var störst i antal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in